medlem-173043 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 So? Du hinta til "satanisme" med det bildet ditt. Jeg påpekte bare at det blir litt feil med Metallica trøye. Hvordan hinta jeg til satanisme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Gidd a, gutter. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Greit, du la ut et fjortisbilde for å virke tøff. Bedre? Anyhoo: Blæh Endret 7. august 2010 av Northern Lenke til kommentar
Populært innlegg AvidGamer Skrevet 8. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2010 Jenter/kvinnfolk, hør nå her. Det er IKKE NOE FINT når dere total fjerner øyenbrynene bare for å tegne dem inn! Ser helt for jævlig ut! 23 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jenter/kvinnfolk, hør nå her. Det er IKKE NOE FINT når dere total fjerner øyenbrynene bare for å tegne dem inn! Ser helt for jævlig ut! +1 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det ser litt ut som om de har hatt kreft faktisk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ba ei dame bare ta alt håret når hun allerede var igang når jeg så at øyenbrynene var borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er som regel whitetrash-kjerringene som går i Ed-hardy som gjør det og, så da blir det liksom ekstra ille. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Seriøst? Jeg tenke rlate gothere/emoer som ikke gidder å farge dem (naturlig blond med blonde øyebryn og svart hår ) 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er få stiler jeg misliker faktisk, men en av de jeg ikke liker å se er chavs Under finner du oppskriften på å bli en perfekt chav. Picture this a young lad about 12 years of age and 4 ½ feet high baseball cap at ninety degrees in a imitation addidas tracksuit, with trouser legs tucked into his socks (of course, is definitely the height of fashion). This lad is strutting around, fag in one hand jewellery al over the over, outside McDonalds acting as if he is 8 foot tall and built like a rugby player, when some poor unsuspecting adult (about 17/18) walks round the corner wanting to go to mcdonalds for his dinner glances at the young lad, the young lad jumps up in complete disgust and says “Whats your problem? Wanna make sommin of it? Bling Bling” when the adult starts to walk towards the young lad, the young lad pisses himself and runs off to either his pregnant 14-year-old girlfriend or his brother in the army crying his eyes out. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jenter som tror det er fornuftig å kombinere minikjole, null undertøy og dansing på bordene. Jeg ville ikke tatt i en slik hadde jeg fått betalt for det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jenter som tror det er fornuftig å kombinere minikjole, null undertøy og dansing på bordene. Jeg ville ikke tatt i en slik hadde jeg fått betalt for det. Sorry, de der må du nok betale for ... 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jenter som tror det er fornuftig å kombinere minikjole, null undertøy og dansing på bordene. Jeg ville ikke tatt i en slik hadde jeg fått betalt for det. Det hadde jeg! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jenter som tror det er fornuftig å kombinere minikjole, null undertøy og dansing på bordene. Jeg ville ikke tatt i en slik hadde jeg fått betalt for det. Sorry, de der må du nok betale for ... champagne horene er ikke akkurat kjent for å være vanskelige å få med seg hjem. mer det at man har angst for et ukjent antall sykdommer. Det hadde jeg! bare å ta turen på luux o.l. skremmende. Endret 9. august 2010 av thrice 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg liker slike jenter jeg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det håper jeg da for guds skyld ikke...Mange norske jenter skjønner ikke hva som er sexy og hva som bare er tacky... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå