hugRmunR Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Og Metallica er ikke kristne Å jodda. De sier det jo selv Endret 3. august 2010 av Northern Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 øhm, hvem sier det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ikke ta alt så veldig seriøst. Poenget mitt er at klesstil uten problem kan si noe om trosretningen til en person. F.eks. kan man se på smykker, et kors rundt halsen er ganske god indikasjon. I tillegg har du ringer, for eksempel har de som er høyere opp i diverse loger ringer, og det er et krav at du er kristen for å kunne bli med. Jeg gjetter på at de som går med burka er muslimer. I win the internet. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ikke ta alt så veldig seriøst. Poenget mitt er at klesstil uten problem kan si noe om trosretningen til en person. F.eks. kan man se på smykker, et kors rundt halsen er ganske god indikasjon. I tillegg har du ringer, for eksempel har de som er høyere opp i diverse loger ringer, og det er et krav at du er kristen for å kunne bli med. Jeg gjetter på at de som går med burka er muslimer. I win the internet. I already won. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764680&view=findpost&p=15994762 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sikkert en herlig fyr. Gud så glad jeg er for at jeg ikke dømmer folk etter hvilke klær de går med og hvilken stil de har. Dere må være noen bitre, bitre mennesker som tror dere er bedre enn alle andre. Men gjett hva, dere er ikke det! Samme faen hvilke klær du går med er det innsiden som teller. Godt å få det ut, takk for meg Problemet er berre det at så lenge du er kledd som ein idiot, så er det 99% sjanse for at du faktisk er ein idiot. Og eg er ikkje betre enn nokon andre her inne, det er no heilt sikkert. 1 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 99% av alle folk er idioter, med eller uten klær. 2 Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 business / casual stil Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 business / casual stil Så du liker ingen stiler altså? Hverken Business eller casual? Eller liker du ikke at de blandes? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 99% av alle folk er idioter, med eller uten klær. Da er vel du en av dem og da Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 99% av alle folk er idioter, med eller uten klær. +1 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Rata1010 er nok medlem i «The one percent community». Eliten er ganske forskjellig fra oss andre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kjip barndom eller? Ja Jeg vokste opp i en kjeller ved Amstetten Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kjip barndom eller? Ja Jeg vokste opp i en kjeller ved Amstetten Ouch. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Neida, en skal ikke spøke med slikt Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 øhm, hvem sier det? Hetfield selv f.eks. Han har jo en kristen tattis i tillegg. Men nok om det. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Definisjonen på dårlig stil? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 øhm, hvem sier det? Hetfield selv f.eks. Han har jo en kristen tattis i tillegg. Men nok om det. Ikke nok om det Hetfield sier det ja, men Hammet f. eks er jo nermere buddhist. Selv om et medlem er kristen er ikke Bandet det Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 So? Du hinta til "satanisme" med det bildet ditt. Jeg påpekte bare at det blir litt feil med Metallica trøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå