Noburu Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg liker instruksjonsvideoen deres, samme sang om og om og om igjen :| Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Neida, det er en reklame som var på forsiden av dagbladet.no.... Enda en god grunn til å ha ad-blocker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg skal ha tattis, det skal være tekst, det skal stå "navnet ditt", og den skal jeg ha på rumpa. Så vet dere det! Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 2007 ringte og ville ha den "morsomme" ideen sin tilbake. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 emo stilen.. snurresprett stilen ( one pice) trekk tshorten opp for og pisse isteden for og trekke buksa ned stillen.. ( aka fjortis ) Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ærlighet varer lengst. Men det har jo ikke noe med å dømme noen. Man kan ikke lese en persons personlighet, standpunkt, trosretning, personlige meninger ut ifra klésstil. Åja? Jeg klarer det helt fint jeg, bare se på disse to, muslim og kristen. Så, hvis du er så flink til å se slikt, er det vel lett for deg å se hva slags trosrettning jeg har? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Kristen. Definitivt. Endret 29. juli 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bare jeg som stusser over at det defineres som klesstil? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, jeg går jo vanligvis ikke rundt med hjelm og gassmaske da Men henrik C skal faen meg få lov til å gjette siden han er så flink til det, før jeg avslører noe. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ikke ta alt så veldig seriøst. Poenget mitt er at klesstil uten problem kan si noe om trosretningen til en person. F.eks. kan man se på smykker, et kors rundt halsen er ganske god indikasjon. I tillegg har du ringer, for eksempel har de som er høyere opp i diverse loger ringer, og det er et krav at du er kristen for å kunne bli med. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Har jeg ringer? Skjønte du ikke hva han mente? Random kar på face, ikke vakkert. Endret 29. juli 2010 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 nei faktisk ikke? Flott! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Okay, folkens... Hva FAEN skjer med at folk driver og gasser?! Jeg mener, 80-tallsstilen er jo heftig stygg og direkte forkastelig, no doubt. Nå har den plutselig blitt inn, noe jeg ikke skjønner. Ser jo overalt at jenter begynner å dra shortsen eller buksen helt opp til brystet nesten. :!: Så har vi disse überstygge haremsbuksene som folk også har begynt å gå med... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Så, hvis du er så flink til å se slikt, er det vel lett for deg å se hva slags trosrettning jeg har? Tja, Metallica er jo kristne, så du kan jo og være det =P Uansett, du gjør hornene feil Edit: Endret 3. august 2010 av Northern Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 hvis jeg skal gjøre hornene riktig, ser det helt føkka ut, jeg klarer det ikke Og Metallica er ikke kristne Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Så, hvis du er så flink til å se slikt, er det vel lett for deg å se hva slags trosrettning jeg har? Tja, Metallica er jo kristne, så du kan jo og være det =P Uansett, du gjør hornene feil Edit: Huff, hadde vi bare vært forruten Blade-filmene kunne så mye vært annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå