Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Verste jeg ser er fjortisberter med grå joggebukse, boblejakke, svære plastikkøreringer, tilgjort "pulesveis" i det tynne, platinablonde håret og så masse brunkrem og alt for mye mascara. 2. plass går til gutter med rosa skjorte, brunkrem, trange hvite bukser og sko med spisse tupper. Hva slags stil dette er, er ikke godt å si, men pent er det ikke.

Ellers har jeg heller ikke noe særlig til overs for den "gir f***-stilen" som består av utgåtte sko/crocs, utvasket jeans, gjerne med snusboksavtrykk utenpå lommene, utvasket t-skjorte med reklame a la "pølsefestivalen 1996" og gjerne en jakke med et eller annet bilmerke.

Ellers er røyking generelt usannsynlig trashy, uansett hvordan personen som røyker ser ut. Samme gjelder snusleppe.

Lenke til kommentar
Merkeklede er heilt ok, men då må dei ikkje ha vera sånn logo-flashy merkeklede. Typisk sånn pakkis-stilen, som nokon her i denne tråden har kalla det. Det er heilt grusomt.

Helt enig, folk i sorte/hvite t-skjorter der det bare står f. eks. GIORGIO ARMANI er noe av det verste som fins.

Lenke til kommentar
Verste jeg ser er fjortisberter med grå joggebukse, boblejakke, svære plastikkøreringer, tilgjort "pulesveis" i det tynne, platinablonde håret og så masse brunkrem og alt for mye mascara. 2. plass går til gutter med rosa skjorte, brunkrem, trange hvite bukser og sko med spisse tupper. Hva slags stil dette er, er ikke godt å si, men pent er det ikke.

Ellers har jeg heller ikke noe særlig til overs for den "gir f***-stilen" som består av utgåtte sko/crocs, utvasket jeans, gjerne med snusboksavtrykk utenpå lommene, utvasket t-skjorte med reklame a la "pølsefestivalen 1996" og gjerne en jakke med et eller annet bilmerke.

Ellers er røyking generelt usannsynlig trashy, uansett hvordan personen som røyker ser ut. Samme gjelder snusleppe.

For det meste er jo ikke røyking og snus en stil da.Kanskje hos noen unge..

Skjønner ikke hva folk har imot sko med "spisse tupper" ? Hvorfor er det stygt? Personlig synes jeg det er stilig jeg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det verste jeg ser tror jeg er berter med bleika hår, et tonn med brunkerm i trynet, lipgloss og alt det der. Folk må for all del sminke seg, men trenger ikke overdrive.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Så mye brunkrem at tryne blir oransje, og ser ut som en appelsin...

Noe sånt ja. Og så er det de som ikke klarer å smøre den skikkelig utover så man tydelig ser skille, altså orange appelsin med litt bleik hud under. Når de først går inn for å være brunkremtryne så får de faen meg gjøre det skikkelig. :!:

Fjortiser som prøver å være scene, men bare ender opp med å se ut som horer. Så overtupert hår at man legger merke til det fra andre siden av gata, trashy sminke, nettingstrømper osv. STAY AWAY FROM ME!

Haha, så enig.

Lenke til kommentar
Dette er definitiv taperne av samfunnet.

wtf? :dontgetit:

At førsteinntrykket skal legge grunnlaget for hvem personer er og står for....

Det er noe forbanna vrøl. At man liksom skal kle seg opp for enhver anledning. Eksempelvis hvis man skal ta en lang flyreise. Da velger jeg noe som er komfortabelt isteden for å reise som ei jåledukke.

Er en slik miniputt mentalitet og finnes bare i Norge for det er ytterst viktig å vise sosial status!

Lenke til kommentar
At førsteinntrykket skal legge grunnlaget for hvem personer er og står for....

Det er noe forbanna vrøl. At man liksom skal kle seg opp for enhver anledning. Eksempelvis hvis man skal ta en lang flyreise. Da velger jeg noe som er komfortabelt isteden for å reise som ei jåledukke.

Er en slik miniputt mentalitet og finnes bare i Norge for det er ytterst viktig å vise sosial status!

Så klart vil førsteinntrykket være en pekepinn for dine interesser. Hvis du kler deg i en skate stil, vil man automatisk gå ut ifra at du er en skater. En flyreise er ikke et dagligdags gjøremål for de fleste av oss, derfor vil jeg si argumentet faller bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...