Eplefe Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg bryr meg katten om ikke alle er like audiofile som meg og trenger god lyd, men jeg synes de fleste kan ha respekt nok til å ikke pådytte andre musikken sin. Folk som bruker porta pro er like ille som fjortissene som spiller musikk fra mobilen sin høyt bakerst i bussen. 8 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jada, for prisen er det ikke ille. Faren er jo at man blir skutt fordi man irriterer alle rundt med den dårlige musikksmaken sin. I hvert fall dersom jeg hører dem. >:| Men siden denne tråden handler om hva man ikke liker å SE, så må det jo sies at de ikke ser spesielt bra ut. Retro the wrong way. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Sennheiser har mer "audiofile" headset i den prisklassen for de som foretrekker en jevnere frekvenskurve. PX100 er meget bra, men lekker litt på samme måte som PortaPro. PX200 er lukket, men har ikke fullt så bra lyd som PX100. Uansett, det finnes litt å velge i for 3-400. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jeg gremmer meg virkelig over synet av menn iført en tidligere olabukse som nå er klippet om til olashorts og er kortere på lårene enn det damer flest går meg. Kombinert med en utvasket adidas t-skjorte med avklipte ermer som har blitt presset ned i shortsen. Grusomt. Får både pedofil og knarker vibber av det. merk at dere damer må for guds skyld gå med det! Nesten like frekt som sommerkjoler Endret 25. juli 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Diverse fra lookbook: Olof R., 16 year old student from Göteborg Adam G., 18 year old free spirit from Riverside, CA Jujiin Bentley S., 27 year old stylist/photographer from Makati Jul S., 17 year old guy from Munich Mange der som slipper unna med forferdelige antrekk på grunn av attitude... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 18 year old free spirit from Riverside, CA Hva forventet du egentlig? 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Likte antrekket til Adam G jeg. Kunne lett brukt det selv Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Whaat? revnede jeans er så sykt stygt. Ser ut som han har på seg revnede olashorts, grusomt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Så en kar på Stansted som gikk iført olashorts av den korte typen, olavest, hightop sneakers og rumpelangt platinahår. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Sikkert en herlig fyr. Gud så glad jeg er for at jeg ikke dømmer folk etter hvilke klær de går med og hvilken stil de har. Dere må være noen bitre, bitre mennesker som tror dere er bedre enn alle andre. Men gjett hva, dere er ikke det! Samme faen hvilke klær du går med er det innsiden som teller. Godt å få det ut, takk for meg 5 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Sikkert en herlig fyr. Gud så glad jeg er for at jeg ikke dømmer folk etter hvilke klær de går med og hvilken stil de har. Dere må være noen bitre, bitre mennesker som tror dere er bedre enn alle andre. Men gjett hva, dere er ikke det! Samme faen hvilke klær du går med er det innsiden som teller. Godt å få det ut, takk for meg Fullstendig enig med deg. Du har en vidunderlig holdning. Uansett hvordan man kler seg, kan man være en god person. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Sikkert en herlig fyr. Gud så glad jeg er for at jeg ikke dømmer folk etter hvilke klær de går med og hvilken stil de har. Dere må være noen bitre, bitre mennesker som tror dere er bedre enn alle andre. Men gjett hva, dere er ikke det! Samme faen hvilke klær du går med er det innsiden som teller. Godt å få det ut, takk for meg P.S. Vi er bedre enn alle andre. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Her inne driter vi i personligheten. Vi diskuterer klesstiler. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Her inne driter vi i personligheten. Vi diskuterer klesstiler. Man skulle tro det kom frem i navnet på tråden, men det kommer stadig nye genier inn hit å griner om ting vi ikke har noen interesse av. Endret 27. juli 2010 av thrice Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Så et machende par i dag på jobb, begge i korte avklippede jeans, briller med flip-up-solbriller random t-skjorte i enn eller annen ikke-plain farge med trykk, sandaler og rumpetaske. Snaxy Endret 27. juli 2010 av multisync Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Liker ikke uhemmet bruk av joggesko. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Sikkert en herlig fyr. Gud så glad jeg er for at jeg ikke dømmer folk etter hvilke klær de går med og hvilken stil de har. Dere må være noen bitre, bitre mennesker som tror dere er bedre enn alle andre. Men gjett hva, dere er ikke det! Samme faen hvilke klær du går med er det innsiden som teller. Godt å få det ut, takk for meg Jeg har akkurat samme holdning som deg. Mange av mine kompiser kler seg rett og slett grusomt, men de er fortsatt herlige mennesker! Selv er jeg veldig opptatt av hva jeg går med. Sikkert mere opptatt enn noen her, og garantert mindre opptatt enn noen her. Om stoffet ikke er perfekt, og om skjortekragen er litt rar, eller at buksa ikke har perfekt passform, er sånne ting jeg ikke bryr meg like hardt om som alle. Dessuten har ikke alle økonomi til å drive slik! Men dette her er et forum for folk som er interesserte i klær, og stiler generelt. Og flertallet heller nok over til det jeg vil kalle pen stil. Her prøver vi ikke dømme noen, i allefall ikke jeg Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Sikkert en herlig fyr. Gud så glad jeg er for at jeg ikke dømmer folk etter hvilke klær de går med og hvilken stil de har. Dere må være noen bitre, bitre mennesker som tror dere er bedre enn alle andre. Men gjett hva, dere er ikke det! Samme faen hvilke klær du går med er det innsiden som teller. Godt å få det ut, takk for meg Jeg har akkurat samme holdning som deg. Mange av mine kompiser kler seg rett og slett grusomt, men de er fortsatt herlige mennesker! Tørr du ikke å si det til meg face to face da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det gjør jeg hvert fall, men på en pen måte. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det gjør jeg hvert fall, men på en pen måte. Du forteller de med grusom stil at de kanskje kunne "forbedret" seg litt ja? Men det jeg sa var en spøk, for jeg vet jeg ikke har dårlig stil. ikke sant nybb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå