multisync Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 I midtøsten da eller? For her i nærheten er de få jeg ser med det somregel taxisjåfører eller menn med kjortel og tilhørende turban. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hva syns folket her om turban egentlig? Det er jo det hotteste for tiden, i følge motebildet. Disse motefolkene finner på veldig mye rart, hele tiden. De meste er vel egentlig ganske stygt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Men pent er det ikke! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg pakker da ikke vekk headsettet hver gang jeg tar 5 min pause fra musikken. Om det står noen borti hjørnet og fniser av meg av den grunn, så får de heller bare gjøre det. Deg om det. Det er fortsatt ikke pent 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Og når noen bruker dette headsettet utendørs. Det verste tilfellet jeg har sett må være dress + dette headsettet i svart. Endret 24. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Koss Porta Pro er det beste, og kuleste headsettet spør du meg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ørepropper sier bare jeg. Det som tar seg best ut når du er utendørs. Headset ødelegger også sveisen, hvis du har gjort noe med den. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg klarer ikke bruke ørepropper. Altfor dårlig bass. Også er jeg en musikkelsker som ønsker optimal lyd, og der er Koss best Så stygt er det definitivt ikke, men det ser selvsagt bedre uten. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 In ear propper gir jo fantastisk god lyd...og bose eier forøvrig koss... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Synes ikke jeg. Koss er optimalt for meg. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg klarer ikke bruke ørepropper. Altfor dårlig bass. Også er jeg en musikkelsker som ønsker optimal lyd, og der er Koss best Så stygt er det definitivt ikke, men det ser selvsagt bedre uten. Du er musikkelsker og ønsker optimal lyd med porta pro? Jaja... 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 AKG, Bose, og Sennheiser = Kvalitets ørepropper. Porta Pro lekker lyd som bare faen. Irriterende headset. Dårlig bass og lyd i det også. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er man opptatt av god lyd, bruker man ikke Koss Porta Pro. Sånn er det med den saken. 5 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Rart. Jeg forguder lyden. Ferdig med det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jada, det er helt lov å ikke være opptatt av god, presis lydgengivelse, og om man kun er opptatt av bass, er det et greit kjøp (selv om den og godt kunne vært mer presis). Det er i hvert fall bedre enn å bruke de ultrakjipe pluggene som følger med mp3-spillere. Ingenting sier "Jeg bryr meg kun om merke" så mye som å bruke de medfølgende proppene med en 1k+ iPod. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Sorry for off topic, men personlig synes jeg AIAIAI headsett er _mye_ bedre en koss.Virkelig en helt annen verden å bruke disse etter å ha hatt Koss. Nå vet ikke jeg om du var sarkastisk, Nybb. Men anbefaler det for det ^^ Endret 24. juli 2010 av Jottnegen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå