Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy fader for en stygg bukse. Og hva er greia århundrets minste messengerbag (om man i det hele tatt kan kalle det det) påsydd "FTW". For The Win - litt for god selvtillit.

Karen ved siden ser ihvertfall bra ut, fortsatt fra noe som ser ut som et hvitt belte.

Lenke til kommentar

Hvorfor har så godt som ALLE Nikita-frisører overbleika hår som er farga mørkt under (i nakken), med mørk ettervekst og halvt avslitte extensions? De få som ikke har det, har en jævlig undercut i stedet.

I tillegg har de solide "love handles" som de satser på å fremheve mest mulig ved å bruke tettsittende jeans som er atlfor lave i livet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

RO! Nå får du stå for det du sa, selv om Avatar-gjengen mobber deg! :new_woot:

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

RO! Nå får du stå for det du sa, selv om Avatar-gjengen mobber deg! :new_woot:

Hehe, det er vel heller fkm som person som har en utfordrende måte å være på. :) Har for øvrig ingenting imot fkm, selv om han kan være direkte og usensurert. Er jo greit med noen som sier det de tenker uten filtrering.

Men, jeg personlig overanalyserer ikke det jeg skriver (eller ser på bilder), og det kan jeg stå for. Og ikke alle er like flinke til å kommunisere, noe jeg ikke er.

Lenke til kommentar

Det er når en person begynner å miste håret feks han måne, så legger man håret fra sidene der det fortsatt vokser over de områdene uten hår.

Så man lar det gro langt på sidene slik at man kan legge det over månen.

Derfor heter det lånekasse sveis, siden man "låner" hår fra andre steder på hodet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...