Mchansern Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Minner mistenkelig om moods dress. Noen som kan confirme det? Ser ut som en traktor på lommen der. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 :!: Det ligner fælt på en Moods-dress ja.. Han karen der ser jo bare helt latterlig ut Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tror jeg kan skimte en liten traktor i gull, men er ikke helt sikker. Perez Hilton tjener vel nokså greit, kan hende han har lagd en tacky bespoke dress også, men jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg HATER stygginger som har 2 piqueér på seg, med poppet krage. Og gjerne en genser hvor armene er knytet under halsen. Spesielt når de utnevner seg som Chuck Bass og andre stilikoner, mens alle andre er bønder og tapere. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 99,9% av de som prøver å kopiere Chuck Bass failer jo uansett, så jeg ser ikke poenget med å prøve. Å hente inspirasjon er jo dog ikke en dum idé, så lenge man vet hva man gjør. Men 2 x pique er ihvertfall mega fail. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 2x Pique? Det blir litt lite for meg. Jeg kjører heller stil, med 4. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 2x Pique? Det blir litt lite for meg. Jeg kjører heller stil, med 4. loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool Seriøst, hvis folk er glad i dette utseende og ikke har hørt om kinesisk krage, sjekk det ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Eh, du er klar over at jeg tullet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Keepin' it real Mc, ser ut som meg en kveld på byen. Pleier dog å kjøpe en del kontrastfarge på innsiden for å poppe fargene litt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ah, motivational posters har noe nytte for seg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Keepin' it real Mc, ser ut som meg en kveld på byen. Pleier dog å kjøpe en del kontrastfarge på innsiden for å poppe fargene litt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Fuck yeah. Det var badass. Hvis jeg noengang tar på meg en pique så tar jeg på meg åtte stykker og Banz. Fy fader. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Lett at jeg skal ha ni, sånn som han på bildet da Dorian Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Bare 9? fy faader, pent å melde at man ikke har minimum 15 piqueér Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvem sa at jeg ikke har det? Men bruker bare 9 av gangen så man kan variere litt med fargene også Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Lett at jeg skal ha ni, sånn som han på bildet da Dorian Tull! Han har 10! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå