ZtriCk-T Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg stemmer for gutt POLL! neida. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Trodde noen sa det var jente på forrige side, og med den klippen og ehm.. kroppsfasongen er det ikke alltid like greit å se. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 http://www.break.com/index/wow-gangsta-threatens-ex-guildies.html Åhehherreheheheguhhuhuhuuuud... :!: Vanskelig å bedømme hva slsgs kjønn det der er ja! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen andre som har sett de tullingene som går rundt i Pikachu-onepiece? Det frister å gå med rifle på gata nå, noen som har skuddpremier på de? Har du tenkt å drepe Pikachu? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hun sier noe som dette på 1.38: You f***ing p****s. Actually f***ing whine about me quitting the game that you fucking bullied me off. You fucking attacked me. You bullied me off the game, then it’s "whaa bhuhu she just deleted her account". Ellers indikerer alt at hun er en gutt. Utseende hvert fall. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Skulle akkurat til å skrive det, Coa en kamerat som observerte det samme nå. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hun/Han var kjempe tøff da =D Hvis jeg hadde fått et slikt spark i magen, så hadde jeg nok vært nede for telling en god stund. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen andre som har sett de tullingene som går rundt i Pikachu-onepiece? Det frister å gå med rifle på gata nå, noen som har skuddpremier på de? Om du er i Oslo, så var det DesuCon forrige helg, og da så jeg ett par - tre pikachu onepiecer på gata. Sånn ellers er eneste plassen jeg har sett de utenfor en Outland butikk ^_^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen andre som har sett de tullingene som går rundt i Pikachu-onepiece? Det frister å gå med rifle på gata nå, noen som har skuddpremier på de? Så en på Hove, hadde jeg vært fullere hadde det fristet å bare spy henne ned. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen andre som har sett de tullingene som går rundt i Pikachu-onepiece? Det frister å gå med rifle på gata nå, noen som har skuddpremier på de? Det er faktisk dritkult. Eplefe her på forumet har en pikachu-hoody som er så utrolig badass. Fuck yeah, hettegenseren min er badass. Vurderer aktivt å bruke den på jobb i dag bare for å fight the avatarklubb. 2 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Vel, husk skuddsikker vest... Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) http://roskilde-festival.tv/012781671621739/roskilde-kiss Se denne videoen rundt på rundt 01.00 :!: Feteste onepiecen! Endret 5. juli 2010 av robbsi Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Er det en Moods of Norway dress jeg ser? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det der er den støggeste sveisen jeg har sett, ever. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det er vel Perez Hilton. Nuff said. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Perez Hilton ja. Han bruker tiden sin på å kritisere stilen til kjendiser verden over, mens han selv ser slik ut. Endret 5. juli 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Fantastisk. Det blå antrekket får hans blå øyne til å virke..... kremt.... grå? Endret 5. juli 2010 av Ramius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå