Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke fordra folk som ser ut som en gjeng kopier. De er i samme flokk og alle har samme klær og virker som de deler en hjerne.

Og folk som ser ut som de har dritt i buksen 100 ganger og buksen sklir så alle ser boxeren som gjerne har et kjent merke på :sick: Og ikke minst bimboer som ikke har forstått at det å ha minst mulig klær på seg, også om vinteren, får en ikke til å se sexy ut men ser så ekstremt billig ut og så langt fra sexy som overhodet er mulig. :yucky:

Og moteslaver. Mote betyr ikke at det passer alle uansett kroppsfasong...Dobbel :yucky:

Lenke til kommentar
Soss er en person som går med dyre klær, som regel "kjent" merker.

Tattovering i panna som sier "pappa betaler".

Dummeste jeg har hørt, trenger ikke å være soss for å gå med merkeklær. Er jeg soss fordi jeg har 3 pique skjorter av lacoste? Dessuten er det jeg som har betalt dem, ikke min pappa.

Du kan godt se ut som en likevel? Om du eller hvermann betaler for dem er jo uavhengig av det ytre?.

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt, trenger ikke å være soss for å gå med merkeklær. Er jeg soss fordi jeg har 3 pique skjorter av lacoste? Dessuten er det jeg som har betalt dem, ikke min pappa.

Men har du bare merkeklær?!?

Lenke til kommentar

Men har du bare merkeklær?!?

For det meste ja, men har selvfølgelig ikke kun merkeklær. Men jeg velger ikke å dømme utifra klærne.

Lenke til kommentar
Sånn i det hele, har jeg ikke et konkret problem med at folk kanskje går med noen mærkeklær. Men det er det at de som gjør det tror de er så kule, best og fordi de ikke tør å skille seg ut! Mange av dem er frekke også. Dette gjelder vel mest folk under 20 år da.

De som går med merkeklær følger seg kule, best fordi de ikke tør å skille seg ut? Kanskje gutta ikke vil gjøre som Emo-folka og skille seg ut og se jævlige ut?

Kanskje de liker stilen.

Mange kaller jo "preppy" for SOSS.

Lenke til kommentar

For det første, folk kjøper merkeklær fordi dem har råd til det og syntes klærne er fine. Kan ALDRI tenke meg at noen kjøper et plagg fordi det koster 2-3000 bare pga det er et spesielt merke. :) For det meste har dyrere plagg også mye bedre kvalitet vht vask, og hvor lenge den varer. Er utrolig idiotisk og dømme folk med en gang dem går med merkeklær - Din forbanna "soss" og "pappagutt" mange som har en deltidsjobb til skole, og da har dem litt mer penger å rutte med (Derav) har dem råd til litt dyre klær. Virker, se hva jeg skriver, virker som mange er missunnelige fordi dem ikke har muligheten til å kjøpe like dyre klær, for jeg tror at visst dem hadde hatt muligheten, hadde dem også gjort det. ;)

Endret av HaueR
Lenke til kommentar
For det første, folk kjøper merkeklær fordi dem har råd til det og syntes klærne er fine. Kan ALDRI tenke meg at noen kjøper et plagg fordi det koster 2-3000 bare pga det er et spesielt merke. :) For det meste har dyrere plagg også mye bedre kvalitet vht vask, og hvor lenge den varer. Er utrolig idiotisk og dømme folk med en gang dem går med merkeklær - Din forbanna "soss" og "pappagutt" mange som har en deltidsjobb til skole, og da har dem litt mer penger å rutte med (Derav) har dem råd til litt dyre klær. Virker, se hva jeg skriver, virker som mange er missunnelige fordi dem ikke har muligheten til å kjøpe like dyre klær, for jeg tror at visst dem hadde hatt muligheten, hadde dem også gjort det. ;)

Det er jeg veldig uenig i.

Det er mange som sikkert liker de klærene, men i ungdomsmiljøet tror jeg mange går med det fordi "alle" gjør det. Det går ikke ann at et veldig stort antall ungdommer plutselig fikk lyst til å gå med wesc, dc, bjørn borg, XXXXXXL boble-jakke og strikk over buksa akkurat på samme tidspunkt. Jeg tror at de fleste går sånn fordi det er trend og fordi flesteparten ikke tør skille seg ut. Det med å ha råd er vel en annen sak. Men igjen er det sikkert mange som faktisk går med det uten å bry seg med hva som er mote og sånt.

Lenke til kommentar
Kan ALDRI tenke meg at noen kjøper et plagg fordi det koster 2-3000 bare pga det er et spesielt merke.

Høgst diskutabelt, og eg trur det er hipp som happ kva som er bakgrunne for kjøpet. Eg har foreksempel vanskeleg for å sjå at folk kjøper seg ein gensar til 2-3000,- fordi den tåler vask betre enn ein gensar til 399,-

Lenke til kommentar
Merkeklede er heilt ok, men då må dei ikkje ha vera sånn logo-flashy merkeklede. Typisk sånn pakkis-stilen, som nokon her i denne tråden har kalla det. Det er heilt grusomt.

det er stor forskjell på logoflashing og pakkisstil!

Ja, og det trudde eg du skjønte at eg meinte jf. det eg skreiv om "typisk sånn pakkisstilen". Men sjølv om pakkis-stilen er flashy, så betyr ikkje det at logoflashing utanfor pakkis-stilen er kult heller. Catch my drift?

Replay er eit typisk sånn merke som er flashy, og dessutan lagar stygge klede i mine auge.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Jeg ville sikkert av mange blitt karakterisert som "soss" på bakgrunn av klesstilen min, strikk rundt buksa, etc. Dog gjør jeg dette fordi jeg personlig mener det ser bra ut (om dette er den gjengse oppfatning er et annet spørsmål), ikke nødvendigvis fordi jeg er så livredd for å skille meg ut. :) Synes egentlig det meste av stiler ser bra ut, sålenge det ikke tøyes for langt.

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i.

Det er jo ikke alle som er sånn, men det er veldig mang som bare følger trenden med f.eks strikk på buksa.

Det er jo ikke en trend med strikken. Trenden er å ha buksen litt tett inntil leggen nederst så skoene synes bedre, strikken er bare en metode som tydeligvis mange liker og synes er ok.

Ikke det at jeg beskytter den trenden. Bare nevner det. :tease:

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i.

Det er jo ikke alle som er sånn, men det er veldig mang som bare følger trenden med f.eks strikk på buksa.

Det er jo ikke en trend med strikken. Trenden er å ha buksen litt tett inntil leggen nederst så skoene synes bedre, strikken er bare en metode som tydeligvis mange liker og synes er ok.

Jeg tviler fortsatt. "Alle" har ikke samme behov for å ha det strammere nederst på buksa. Det er veldig mange som gjør det. Det blir liksom så teit og dumt siden alle gjør det!

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i.

Helt riktig ;) For andre er sokker eller nå som det blir litt kaldere ulsokker også en metode!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...