fkm Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor man skal velge noe annet enn sykkelbukse til sykling. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor man skal velge noe annet enn sykkelbukse til sykling. Må du huske på alderen her :b Er ikke alle som drar på seg sykkelshorts og sykler noen mil for å så snu hjem igjen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fordi jeg ikke har råd. Jeg sykler heller ikke nok til at jeg kunne tenke meg å legge ut flere hundre kroner for en sykkelbukse når jeg har mer enn nok med å få betalt regninger. For øvrig har jeg ikke rumpe, og det er ikke noe jeg vil vise til hele verden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Vel, imo kan man klare seg helt fint med å sykle i helt vanlige klær om man f.eks. sykler hjem fra skolen, men sykler man for å trene er det bare dumt å ikke spandere på seg en sykkelshorts til 300 kr. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Den skal jeg ikke krangle på. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skjønner ikke hvorfor man skal velge noe annet enn sykkelbukse til sykling. Fordi sykkelbukser ser ufyselig ut på menn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg bor med to stykker som sykler i fullt utstyr, helhjelm - the works. Men ikke faen om de tar på seg sykkelshorts. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 :nei2: Heldigvis er det ikke mange som bruker strikk rundt buska lenger. Grunne er selfølgelig at "trange bukser" er back.... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skjønner ikke hvorfor man skal velge noe annet enn sykkelbukse til sykling. Fordi sykkelbukser ser ufyselig ut på menn. Når jeg trener er jeg meget lite opptatt av hvordan jeg ser ut, og faktum er at en sykkelbukse er mye bedre å sykle i enn noe annet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skjønner ikke hvorfor man skal velge noe annet enn sykkelbukse til sykling. Fordi sykkelbukser ser ufyselig ut på menn. Det ser ikke dumt ut. Ser bedre ut enn strikk og joggis imo. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Aaaw, my eyes! Sykkelbukse blir aldri pent, men hadde jeg hatt beina til karen på bildet ville jeg ikke skammet meg så veldig over å bruke det. Kanskje det får en plass på ønskelista til 20-årsdagen, sammen med alt det andre på en samlet verdi på over 200.000kr. Så kan jeg kjøpe denne "sykkelbuksen" til madamen: Endret 1. juli 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Når jeg trener er jeg meget lite opptatt av hvordan jeg ser ut, og faktum er at en sykkelbukse er mye bedre å sykle i enn noe annet. Hvorfor diskuterer vi da at folk bruker strikk rundt buksen når de sykler? De må jo få bry seg like lite om hvordan de ser ut som du gjør? ^^ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Når jeg trener er jeg meget lite opptatt av hvordan jeg ser ut, og faktum er at en sykkelbukse er mye bedre å sykle i enn noe annet. Hvorfor diskuterer vi da at folk bruker strikk rundt buksen når de sykler? De må jo få bry seg like lite om hvordan de ser ut som du gjør? ^^ Jeg har ikke kommentert strikk rundt buksen. Jeg skrev "skjønner ikke hvorfor ikke folk bruker sykkelbukse når de sykler", fordi det er mye bedre å sykle i en sykkelbukse enn en joggebukse. En sykkelbukse koster heller ikke noe mer enn en vanlig joggebukse. Endret 1. juli 2010 av fkm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fordi det ikke ser bra ut, ble vi jo enig om. Jeg hadde ikke gått med det om de ga det bort, og det gjelder tydeligvis de andre som foretrekker en annen bukse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Og da skjønner han det. Diskusjon over. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg tror jeg, i løpet av mitt tyve år lange liv har opplevd én gang at buksen min har hektet i taggene på skiva(?) på sykkelen! Fkm snakker jo selvfølgelig om når man skal sykle for å trene, ikke at du skal gå rundt i sykkebukser, så vidt jeg skjønte det. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hihi. Eg syklar med skjørt/kjole. Men, sykkelbukse/shorts er grusomt. Like grusomt som tights som blir brukt som bukse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Tights som bukse gjør verden til et bedre sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå