Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi jeg ikke har råd. Jeg sykler heller ikke nok til at jeg kunne tenke meg å legge ut flere hundre kroner for en sykkelbukse når jeg har mer enn nok med å få betalt regninger.

For øvrig har jeg ikke rumpe, og det er ikke noe jeg vil vise til hele verden :nei:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

466427-9-1253910213186.jpg

:nei2:

Heldigvis er det ikke mange som bruker strikk rundt buska lenger. Grunne er selfølgelig at "trange bukser" er back....

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor man skal velge noe annet enn sykkelbukse til sykling.

Fordi sykkelbukser ser ufyselig ut på menn.

Når jeg trener er jeg meget lite opptatt av hvordan jeg ser ut, og faktum er at en sykkelbukse er mye bedre å sykle i enn noe annet.

Lenke til kommentar

Aaaw, my eyes! :ohmy:

Sykkelbukse blir aldri pent, men hadde jeg hatt beina til karen på bildet ville jeg ikke skammet meg så veldig over å bruke det. Kanskje det får en plass på ønskelista til 20-årsdagen, sammen med alt det andre på en samlet verdi på over 200.000kr.

Så kan jeg kjøpe denne "sykkelbuksen" til madamen:

And+now,+please,+try+to+look+at+the+bike!.txt.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Når jeg trener er jeg meget lite opptatt av hvordan jeg ser ut, og faktum er at en sykkelbukse er mye bedre å sykle i enn noe annet.

Hvorfor diskuterer vi da at folk bruker strikk rundt buksen når de sykler? De må jo få bry seg like lite om hvordan de ser ut som du gjør? ^^

Lenke til kommentar

Hvorfor diskuterer vi da at folk bruker strikk rundt buksen når de sykler? De må jo få bry seg like lite om hvordan de ser ut som du gjør? ^^

Jeg har ikke kommentert strikk rundt buksen. Jeg skrev "skjønner ikke hvorfor ikke folk bruker sykkelbukse når de sykler", fordi det er mye bedre å sykle i en sykkelbukse enn en joggebukse. En sykkelbukse koster heller ikke noe mer enn en vanlig joggebukse.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg, i løpet av mitt tyve år lange liv har opplevd én gang at buksen min har hektet i taggene på skiva(?) på sykkelen! Fkm snakker jo selvfølgelig om når man skal sykle for å trene, ikke at du skal gå rundt i sykkebukser, så vidt jeg skjønte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...