Coa Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg skjønt ikke helt greia med skoene i lommene jeg heller. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Vel, det er et outfitbilde, og da gjelder det å få med alt Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Noen gutter i mitt lokal-miljø.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Mormor var helt forfjamset, hun hadde sett en kar i store, sorte bukser, lang sort kåpe, langt sort hår og med nagler på hendene i denne sommervarmen. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Noen gutter i mitt lokal-miljø.. Kunne nesten ikke se han til høyre. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Noen gutter i mitt lokal-miljø.. Og de er hvor gamle? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Knipset denne herligheten her en dag... Han hadde også en rød dameveske, som vises så vidt på bildet. Han gikk barfot i skoene faktisk. Var vel i 40-årene. Men jeg kunne ikke ta bilde i en vinkel som fikk med alt, så for mistenksomt ut. Endret 26. juni 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Noen gutter i mitt lokal-miljø.. Og de er hvor gamle? Født i 1992 og 1991 . Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Trodde de var rundt 14 - 15 jeg. I hvert fall noen skikkelig tøffinger. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Noen gutter i mitt lokal-miljø.. Og de er hvor gamle? Født i 1992 og 1991 . Hahaha, herregud... Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Knipset denne herligheten her en dag... Han hadde også en rød dameveske, som vises så vidt på bildet. Han gikk barfot i skoene faktisk. Var vel i 40-årene. Men jeg kunne ikke ta bilde i en vinkel som fikk med alt, så for mistenksomt ut. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Noen gutter i mitt lokal-miljø.. Blææææ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Knipset denne herligheten her en dag... Han hadde også en rød dameveske, som vises så vidt på bildet. Han gikk barfot i skoene faktisk. Var vel i 40-årene. Men jeg kunne ikke ta bilde i en vinkel som fikk med alt, så for mistenksomt ut. Han går med leppestift også. Sett han et par ganger før. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Strikk rundt buksa der er bare helt latterlig Hvs er vitsen i det hele tatt? Det har jo i utgangspunktet ingen praktisk funksjon heller... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Den eneste situasjonen hvor jeg bruker strikk er til sykling, ettersom jeg ikke har en sykkelbukse (som jeg uansett aldri ville brukt), og jeg synes det er bedre å se dum ut og slippe å fucke opp joggebuksene mine. Men er ikke den trenden på vei ut uansett? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Den eneste situasjonen hvor jeg bruker strikk er til sykling, ettersom jeg ikke har en sykkelbukse (som jeg uansett aldri ville brukt), og jeg synes det er bedre å se dum ut og slippe å fucke opp joggebuksene mine. Men er ikke den trenden på vei ut uansett? Hehe, jeg regner med det er når du trener det her, sant? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Den eneste situasjonen hvor jeg bruker strikk er til sykling, ettersom jeg ikke har en sykkelbukse (som jeg uansett aldri ville brukt), og jeg synes det er bedre å se dum ut og slippe å fucke opp joggebuksene mine. Men er ikke den trenden på vei ut uansett? Hehe, jeg regner med det er når du trener det her, sant? Ja, hvis ikke tar jeg bare på meg chinos. Fleksibelt nok. Jeg avskyr strikker, men i visse situasjoner har de faktisk et formål Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Til sykling ruller jeg bare opp høyre buksebeinet sånn ca. Halvveis opp på leggen. Det funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå