Bebeluv Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det gikk forresten på TV3. Og ja, jeg så på det Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) TV3 seff, fikset det nå. Miss clicked, var tilogmed inne på tv3.no for å prøve å finne ut hvor gamle de var. Men så turte jeg ikke fordi jeg har ikke sett serien ferdig enda. Endret 17. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hva synes folk om "Carlings stil"? Klær med mye trykk eller bokstaver er generelt ikke så stilig. Man får kjøpt Nudie og TGD-klær der, men man får også kjøpt Harvard Rowing Team 1979-genser med malingsflekker og tilfeldig trykk på. Jeg tror at jeg hadde klart å finne et par antrekk som så presentable ut hvis jeg dro på Carlings, men da må man aktivt unngå å være en billboard for merkene. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Aldri sett tgd på Carlings her, hvilken carlings mener du? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Alle Carlings skal da ha TGD? Det er jo merke fra Varnergruppen, eller hva det heter. Som eier Carlings. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Aldri sett tgd på Carlings her, hvilken carlings mener du? these glorious day eller noe sånt. selges på alle volt og carligns butikker. det merket de har mest profitt på. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har bare sett TGD på Volt ... Aldri vært innom noen Carlingsbutikker som fører merket hvertfall. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Åh? Jeg trodde det var på Carlings også. Kanskje jeg som tar feil da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 http://carlings.no/brands.htm Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) De har det ikke på den lokale Carlingsbutikken i Porsgrunn hvertfall, aldri sett det noen andre steder heller. Hvilke Carlingsbutikker er det snakk om? Edit: http://www.theseglorydays.com/stores-and-contact.html Det er bare på Carlings i andre land i Norden de har TGD, kun på Volt i Norge. Endret 17. juni 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 My bad, må ha sett det i Danmark elns. Oh wells. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hahaha! :!: Er det der seriøst, Northern? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 En sånn bart vil jeg også ha :!: Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Gøy å finne random bilder ^^ Vet ikke om det er seriøst eller ei, men fyren ser jo litt spesiell ut da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Var jo enda mer gjennomført og større bart enn det Hitler hadde jo! Hele rommet hans så jo ganske umoderne ut. Tapeten og hele pakka. Endret 17. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Var på skoleavslutning i går. Har ikke peiling på mote, men etter å ha hengt på denne delen av forumet har jeg begynt å se etter hva folk gjør feil og sånt. Skremmende. Noe annet som var skremmende: Kleskoden var mer eller mindre dress, men så var den dude som gikk i hettegenser, skatesko og en sånn type bukse: Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ikke bra på en skoleavslutning .. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg er så utrolig lei av å se folk i dress som har skjortekragen brettet ut slik som mafian gjorde det i deres storhetstid. Det ser helt fryktelig ut, for ikke å snakke om dette i en kombinasjon med en altfor stor dress og jogge/hvite fritidssko.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå