fkm Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dressen var pen, og satt godt på karen. Svart dress, hvit skjorte, og hvitt slips. Helt standard, og skjorten var akkurat passe langt. Altså, det hørtes jo ikke akkurat så bra ut uansett. Hvitt slips er jo latterlig harry, og kombinert med hvit skjorte vil det jo bare se retarded ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Crap. Klarte å visst å skrive hvitt slips. Er svart som egentlig skal stå der. Endret 15. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vel, ser man bort i fra skoene hadde han hvertfall passet rett inn i en begravelse. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 hehe, tenkte det samme - fkm. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Haha. Ravedansing ved den blå steinen i ettermiddag. LOL. For noen snåle klær. Tok bilde, men jeg har ikke ledning atm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Svart dress, hvit skjorte og svart slips er så mye mer enn begravelse. Ikke se etter grunner til å være kjipe gutter. Det er lov å være ålreit uten at folk tenker mindre om dere. 5 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Passer godt inn på black tie events også, men det er en relativt kjedelig farge. På et klassebilde kan man godt gå med noe annet enn sort dress syns nå jeg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Svart dress, hvit skjorte og svart slips er så mye mer enn begravelse. Ikke se etter grunner til å være kjipe gutter. Det er lov å være ålreit uten at folk tenker mindre om dere. Heller kjip enn å lyve. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 http://www.funnyordie.com/videos/aa28f161ad/piece-of-shit-clothing?rel=player Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Vel, ser man bort i fra skoene hadde han hvertfall passet rett inn i en begravelse. pfft så lenge det ikke er pinstripe klager jeg ikke. det synes jeg ikke er noe fint på sorte dresser. Endret 16. juni 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tar du bort de latterlige våpnene ser det jo ut som et bilde fra en litt sær begravelse. Sort dress er kjeeeeedelig. imo.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Svart dress, hvit skjorte og svart slips er så mye mer enn begravelse. Ikke se etter grunner til å være kjipe gutter. Det er lov å være ålreit uten at folk tenker mindre om dere. Heller kjip. Som oftest, virker det som. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Svart dress, hvit skjorte og svart slips er så mye mer enn begravelse. Ikke se etter grunner til å være kjipe gutter. Det er lov å være ålreit uten at folk tenker mindre om dere. Heller kjip. Som oftest, virker det som. De kjipeste typene er de som påpeker hvor kjipe andre er. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Svart dress, hvit skjorte og svart slips er så mye mer enn begravelse. Ikke se etter grunner til å være kjipe gutter. Det er lov å være ålreit uten at folk tenker mindre om dere. Heller kjip. Som oftest, virker det som. Det er bare de som redigerer når de quoter som er kjipe, spør du meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alle utenom meg er kjipe! Lenke til kommentar
Defo Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) --- Endret 2. januar 2011 av Defo Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 De har noe fint og noe som er ganske harry. Godt utvalg av jeans, men tenker du på å kjøre 100% stil som han som var med i Paradise som jobbet der så digger jeg ikke det, men irriterer meg heller ikke. Det er hvert fall en gjennomført stil. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Niklas? Gjennomført harry Ja, det er det, men finnes så mye verre (dessverre). Vet ikke om noen ser/så på MasterChef på TV3, der var det faktisk to av deltagerne som gikk i one piece i huset de bodde i. Sykt å tenkte på voksende folk går med det for det første, men at noen tar det på seg mens de er på tv er helt brutalt. At folk på paradise gjør det er en ting, de har jo typ 1 hjernecelle hver, men hadde forventet mer av litt voksende folk som er med på ett kokkeprogram. Endret 17. juni 2010 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå