Daily-Drifter Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 mister buksa mye lettere med silkeboksere også drar de seg oppover fortere enn vanlig, men stoffet er ok. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 men stoffet er ok. Nei Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Silkebokser suger! Pierre Robert Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hva legger dere i hip-hop stilen? Halvbaggy bukse, tskjorte + caps... er det automatisk en hiphop/gangster stil? Synes ikke det selv, for det er typisk min stil. Må si meg enig med noen her ang EMO, men verste av alt spør du meg; "Pakistanerstilen" deluxe: Sleik i håret Jean Paul jakke - blå eller rød som ofte sitter litt stramt Bling Bling Lang olabukse som dekker skoene omtrent Ser ikke bra ut spør du meg. Endret 8. oktober 2008 av fflex Lenke til kommentar
jocha Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 lonng live baggy:P Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 men stoffet er ok. Eier du ikke svettekjertler? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Silkebokser suger! Pierre Robert Suger også. Axe! Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 sossestil Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Silkebokser suger! Pierre Robert Suger også. Axe! Axe er det LaMote som produserer, og de holder seg ikke akkurat bra lenge. Strekker seg sykt, men luftige er de da Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) bjørn borg hadde før en kolleksjon boksere som var noe lenger . de nådde nesten ned til knærne Utroolig gode boksere , en av de beste jeg har hatt når det kommer til komfort , stoff , plass å varmeutvikling De som konstant skal være moteriktige er -minus de som fører metalstil å samtidlig klarer å ha et særpreg er +pluss Endret 12. oktober 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som har vært på Rock-in i Østre Slottsgate? Der har seriøst alle en sær stil. Platåsko og nagler er stikkordet her.. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Silkebokser suger! Pierre Robert Suger også. Axe! Axe er det LaMote som produserer, og de holder seg ikke akkurat bra lenge. Strekker seg sykt, men luftige er de da Axe er digg ass! Hadde et par før, men finder ingen nå Lenke til kommentar
akle Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hip hop, med alt for store klær. Ser en smule latterlig ut. Stilig på de som kan og bruke stiln eller danser sjangeren ellers ikke. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Sosse stil.... Æsj! <{POST_SNAPBACK}> Hva er "sossestil"? Det har jeg aldri blitt helt klok på.. Samme her.. Vi trenger en egen post for å informere folk om hva som faktisk beregnes som soss, sossestil og sossemerker. Selv liker jeg ikke wannabegangstere, sagging in general, grå joggebukser, STRIKK på beina (WTF?!), buksen i sokkene (unntak hvis man sykler og glemmer ta dem opp igjen), fake D&G, Armani og Lacoste med MASSIV logoflash - heslig. Ellers er emostil rimelig stygt. Sist men ikke minst -barbie-stil. Trenger jeg si mer om sistnevnte? Ellers er fjorttissossene noe jeg tar avstand fra - selv om noen har betegnet meg som nettopp det! :S Prøver av all kraft å lure meg unna det stempelet. Fysj. Det er dog ikke så lett - har du ett plagg fra et anstendig merke (PRL, Tommy Hilfiger, ToS, JL etc) så er du automatisk soss på norske ungdomsskoler i dag. Til og med folk med en WESC-t-skjorte er supersossete. 8-) Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Sosse stil.... Æsj! <{POST_SNAPBACK}> Hva er "sossestil"? Det har jeg aldri blitt helt klok på.. Samme her.. Vi trenger en egen post for å informere folk om hva som faktisk beregnes som soss, sossestil og sossemerker. Selv liker jeg ikke wannabegangstere, sagging in general, grå joggebukser, STRIKK på beina (WTF?!), buksen i sokkene (unntak hvis man sykler og glemmer ta dem opp igjen), fake D&G, Armani og Lacoste med MASSIV logoflash - heslig. Ellers er emostil rimelig stygt. Sist men ikke minst -barbie-stil. Trenger jeg si mer om sistnevnte? Ellers er fjorttissossene noe jeg tar avstand fra - selv om noen har betegnet meg som nettopp det! :S Prøver av all kraft å lure meg unna det stempelet. Fysj. Det er dog ikke så lett - har du ett plagg fra et anstendig merke (PRL, Tommy Hilfiger, ToS, JL etc) så er du automatisk soss på norske ungdomsskoler i dag. Til og med folk med en WESC-t-skjorte er supersossete. 8-) spørsmålet er vel da hvilken skole du går på! Hvordan i all verden kan WESC bli supersossete! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Soss er en person som går med dyre klær, som regel "kjent" merker. Tattovering i panna som sier "pappa betaler". Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Mao prøver å bevise via klær at han har mye penger. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Soss er en person som går med dyre klær, som regel "kjent" merker.Tattovering i panna som sier "pappa betaler". Ja, noen bryr seg ikke om hvordan det ser ut, så lenge det er dyrt!! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jenter med tunika, tights, store øyredobbar og pulesveis. Stønn. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Soss er en person som går med dyre klær, som regel "kjent" merker.Tattovering i panna som sier "pappa betaler". Ja, noen bryr seg ikke om hvordan det ser ut, så lenge det er dyrt!! Selfølgelig bryr man seg om hvordan man ser ut og går kledd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå