Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva legger dere i hip-hop stilen?

 

Halvbaggy bukse, tskjorte + caps... er det automatisk en hiphop/gangster stil? Synes ikke det selv, for det er typisk min stil.

 

Må si meg enig med noen her ang EMO, men verste av alt spør du meg;

 

"Pakistanerstilen" deluxe:

 

Sleik i håret

Jean Paul jakke - blå eller rød som ofte sitter litt stramt

Bling Bling

Lang olabukse som dekker skoene omtrent

 

Ser ikke bra ut spør du meg.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

bjørn borg hadde før en kolleksjon boksere som var noe lenger . de nådde nesten ned til knærne :) Utroolig gode boksere , en av de beste jeg har hatt når det kommer til komfort , stoff , plass å varmeutvikling :p

 

De som konstant skal være moteriktige er -minus

 

de som fører metalstil å samtidlig klarer å ha et særpreg er +pluss

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
Sosse stil.... Æsj!

 

Hva er "sossestil"? Det har jeg aldri blitt helt klok på..

Samme her.. Vi trenger en egen post for å informere folk om hva som faktisk beregnes som soss, sossestil og sossemerker.

 

Selv liker jeg ikke wannabegangstere, sagging in general, grå joggebukser, STRIKK på beina (WTF?!), buksen i sokkene (unntak hvis man sykler og glemmer ta dem opp igjen), fake D&G, Armani og Lacoste med MASSIV logoflash - heslig. Ellers er emostil rimelig stygt. Sist men ikke minst -barbie-stil. Trenger jeg si mer om sistnevnte?

 

Ellers er fjorttissossene noe jeg tar avstand fra - selv om noen har betegnet meg som nettopp det! :S Prøver av all kraft å lure meg unna det stempelet. Fysj. Det er dog ikke så lett - har du ett plagg fra et anstendig merke (PRL, Tommy Hilfiger, ToS, JL etc) så er du automatisk soss på norske ungdomsskoler i dag. Til og med folk med en WESC-t-skjorte er supersossete. 8-)

Lenke til kommentar
Sosse stil.... Æsj!

 

Hva er "sossestil"? Det har jeg aldri blitt helt klok på..

Samme her.. Vi trenger en egen post for å informere folk om hva som faktisk beregnes som soss, sossestil og sossemerker.

 

Selv liker jeg ikke wannabegangstere, sagging in general, grå joggebukser, STRIKK på beina (WTF?!), buksen i sokkene (unntak hvis man sykler og glemmer ta dem opp igjen), fake D&G, Armani og Lacoste med MASSIV logoflash - heslig. Ellers er emostil rimelig stygt. Sist men ikke minst -barbie-stil. Trenger jeg si mer om sistnevnte?

 

Ellers er fjorttissossene noe jeg tar avstand fra - selv om noen har betegnet meg som nettopp det! :S Prøver av all kraft å lure meg unna det stempelet. Fysj. Det er dog ikke så lett - har du ett plagg fra et anstendig merke (PRL, Tommy Hilfiger, ToS, JL etc) så er du automatisk soss på norske ungdomsskoler i dag. Til og med folk med en WESC-t-skjorte er supersossete. 8-)

 

spørsmålet er vel da hvilken skole du går på! Hvordan i all verden kan WESC bli supersossete!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...