Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Religion er instant disrespect imo.

 

Nja, respekterer troen til folk som oppfører seg etter troen, men har så absolutt NULL respekt for folk som misbruker religion/er generelle rasshøl.

 

 

Men tilbake til stil!

 

 

 

 

 

 

Fetteren min brukte AC/DC slips til dressen sin. Pent eller stygt? =P

Lenke til kommentar

Religion er instant disrespect imo.

 

Nja, respekterer troen til folk som oppfører seg etter troen, men har så absolutt NULL respekt for folk som misbruker religion/er generelle rasshøl.

 

 

Men tilbake til stil!

 

 

 

 

 

 

Fetteren min brukte AC/DC slips til dressen sin. Pent eller stygt? =P

 

 

Stygt :p

Lenke til kommentar

Vet om en kar som gikk i sort skjorte fra dressmann (oppbrettede ermer), sorte cargo bukser (meget fint stoff, nesten som dressbukser) og sorte Docs i en konfirmasjon.

 

Hvordan ser folket på dette? =P

 

 

 

 

 

Edit: Du som fortsatte religionspratet James =P ^^

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Pene, men kvaliteten er vel ikke den beste. Har jeg selv erfart.

 

Egyptian cotton er jo ypperlig kvalitet!

 

Ikke si at du går på den der... Bare fordi bomull er fra Egypt er den ikke automatisk i god kvalitet. Det blir som å tro at all laks som kommer fra Norge er perfekt. Nei, den bomullen som brukes i Dressmannskjorter ville jeg ikke gitt mange kronene for du... Dessuten er sømkvalitet mye viktigere for en skjortes kvalitet enn stoffet er, og sømkvaliteten på Dressmannskjortene er ikke akkurat top notch.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo ikke fordi det kommer fra Egypt jeg liker det. Har ikke så stor peiling på produksjon og den biten der.

 

Uansett så ser Egyptian Cotton-skjortene veldig bra ut. Og for en kar som meg; stram økonomi, er skjortene perfekte!

 

Har hatt en skjorte i over et år nå som jeg har brukt til mange anledninger. Den er god som ny :)

Lenke til kommentar

Skjorter jeg mener er av god kvalitet - på lappen står det Egyptian Cotton. Derfor. Skulle jeg sagt cotton?

 

Du sa "Egyptian cotton er jo ypperlig kvalitet". Da er det nærliggende å tro at du mener at all egyptisk bomull er i god kvalitet. Men det kan vel hende jeg misforsto hva du mente.

Lenke til kommentar

Egyptian cotton betyr egyptisk bomull, så jeg ser ikke helt hva som stopper deg fra å bruke det norske uttrykket. Som alt annet i verden er det varierende kvalitet på varer innen et land, men det er mange som har inntrykk av at bomull fra Egypt automatisk er i superkvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...