dysfunctional Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Eneste "smykkene" jeg bruker er en pen klokke og et kors rundt halsen. Holder i massevis. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bruker kun klokke jeg. Har forskjellige klokker til forskjellige anledninger. Sportsklokke til fysisk aktivitet, gullklokke til penere anledninger (postet i klokketråden) og en hverdagsklokke. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Accessories er det jeg er "dårligst" til å bruke. Bruker verken armbånd, smykker, klokker, vesker eller ringer. Synes ikke jeg kler det så godt egentlig... Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Pff, det fins klokker til hver forskjellige klesstil, som alle kler. Gjelder bare å finne den Har derimot alltid ønsket å finne et slags armbånd i brun farge, som ikke er harry eller dritstygt. Er jo nesten umulig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 og et kors rundt halsen. Dersom man har lyst til å se jævlig ut, ja. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) og et kors rundt halsen. Dersom man har lyst til å se jævlig ut, ja. Show some respect dude. Hva vet du... Kanskje er James Whistler kristen... Forøvrig foretrekker jeg ikke noe som helst "accessories" Endret 9. juni 2010 av tjotr Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Så? Det finnes ikke noe som er mer harry enn kors-smykker. Samma for meg om han er kristen eller ikke. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det kommer jo helt ann på hvordan du velger å gå med det...om du skjuler det under klærne er det jo forsåvidt greit, men det blir litt i overkant når det henger utenfor. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 I så fall kan du også si at sokker er harry. Er de innenfor buksen er det greit, utenfor er det litt annerledes... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nei, fordi på et smykke så dominerer motivet, som i dette tilfellet er korset. Mens sokker, er .. bare sokker liksom Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Er overhode ikke enig. Jeg har selv et enkelt lite gullkors, som jeg bruker under skjorter som dekker halsen nok til at det ikke syntes. Jeg er enig i at det er harry dersom jeg skulle flashe det, men vi har nok et litt annet forhold til smykket. Du ser på det som en pyntegjenstand som bare er der til pynt og derfor ikke har noen "praktisk" funksjon og mener derfor at sokkerelasjonen ikke holder mål (slik jeg oppfatter deg, korriger meg om jeg tar feil). For meg har det en symbolsk betydning, og har dermed en "praktisk" funksjon. Edit: Det er ikke gitt at jeg mener alle andre smykker en kors er harry! (selv om inlegget kanskje kan tolkes dithen) Ulike symboler. arvegods eller lignende har ulike betydninger for folk. Et "kjede" derimot bærer ingen symbolikk og er derfor bare harry Endret 9. juni 2010 av dePt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg liker smykker, inkludert kors, hvis det er personlig og ikke for og flashes. Arvegods, noe du har fått av kjæresten din, noe du har gått med i lang, lang tid .. noe med affeksjonsverdi. Men noe jeg har spesielt avsky mot er lenker. Endret 9. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 De som klager på smykkene har stiler som ikke ville passet til de smykkene. Folk som ikke klager på smykkene inkluderer Gerard Butler, Dave Navarro, Johnny Depp og Keith Richards. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Smykker mener jeg er noe som bør følge stilen. Jeg mener at enkelte stiler ikke passer med smykker. Som en mer classic stil. Mener jeg er en "typisk" smykkegutt. Personlig er klokke det nermeste man finner et smykke på meg. Endret 9. juni 2010 av robbsi Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 *snip* Dersom det er meg du snakker til må jeg få si at jeg synes ikke bruk av kors er harry dersom du faktisk mener noe med det, og er kristen. Hvis man derimot bare bruker det for syns skyld, mener jeg det er stygt og harry. Enig med lokeland også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvordan kan noe være stygt og harry eller helt greit, basert på kontekst? Enten så ser det bra ut eller så gjør det ikke, uavhengig av hva personen tenker eller tror. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvordan kan noe være stygt og harry eller helt greit, basert på kontekst? Enten så ser det bra ut eller så gjør det ikke, uavhengig av hva personen tenker eller tror. Det er sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå