Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig sagt Opptatt.

 

Jeg kler meg ikke for å heve meg over andre..

 

Jeg har funnet en stil jeg føler med komfortabel og vel med. Jeg føler at jeg ser bra ut. Hvilke merker/priser plagget har, spiller ingen rolle, så lenge jeg føler at jeg tar meg godt ut.

 

Det er bare positivt å være opptatt av kropp og utseendet. Og noen velger å gjøre det på andre måter enn din måte.

Enig. Men som oftest henger merke og pris med på hvilken kvalitet du får på de klærne du kjøper deg. (spesielt pris)

det er en grunn til at cubusklær er billigere enn andre kjente "merkeklær"

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett noe "strikk på buksen" de gangene jeg har vært på Unge Høyre greier, men hender sikkert.

I Unge høyre diskriminerer man jo ikke folk som visse andre politiske deler av Norge bedriver :(

Her i Larvik er det hvertfall stikk motsatt av sånn du beskriver Unge Høyre... hehe

 

Blir jo litt hyklerisk å kritisere andre når man selv går i joggebukse...

jeg vil ikke si at man har så mye mer å si hvis man går i v-hals PIKKe, strikk rundt buksa og en hel boks med DAX i håret hele tia..

Det er ikke pent, men da har man hvert fall en stil man selv (forhåpentligvis) syns er pen.

Jeg spør ofte folk jeg kjenner om hvorfor de går i joggebukse de svarer at det er fordi det er behagelig og praktisk, men de syns ikke det er pent.

Du veit nok like godt som meg at det er mange fjortizz-puz-for-alltid-lixzzzham folk ute i verden som går i denne sosse/fjortiss-stiler BARE fordi andre går i det. Også nesten alle gutta klassen min er med i Unge Høyre bare fordi to på vgs er medlemmer der. Jeg vil faktisk si at de som går i joggebukse har mer "stil" enn de wannabe-sossene har, for de går av DE vil! Man har ikke stil før man går i noe man liker godt selv. Enkelt og greit! :)

Godt sagt! Men de andre her er sikkert ikke enig i det, for skal man ha stil her, så må man være original og ikke gå med noe andre går med.

 

Hvor har du alt dette fra? Du finner jo rett og slett på ting.

Uhm.. det virker jo som om folk med joggebukse ikke har stil, så han finner nok ikke på en dritt! :)

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett noe "strikk på buksen" de gangene jeg har vært på Unge Høyre greier, men hender sikkert.

I Unge høyre diskriminerer man jo ikke folk som visse andre politiske deler av Norge bedriver :(

Her i Larvik er det hvertfall stikk motsatt av sånn du beskriver Unge Høyre... hehe

Det hørtes ikke bra ut. Nå kjenner jeg ingen fra Vestfold Unge Høyre, men det er hvert fall ikke sånn det er i Akershus.

Lenke til kommentar

... og til Atald ovenfor: I ALLE FALL!

Iallfall er korrekt norsk, det samme er i alle fall. Iallefall eller noe annet derimot er feil. Joda, det har et noe muntlig preg, og bør således ikke benyttes skriftlig, men det tar jeg ikke så høytidelig.

 

Forøvrig virker du som en riktig sympatisk og likanes type.

 

Det du gjør er omvendt orddeling. Ikke hakk på andres språk med mindre du klarer å skrive ulastelig korrekt selv; hvilket du altså ikke makter.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett noe "strikk på buksen" de gangene jeg har vært på Unge Høyre greier, men hender sikkert.

I Unge høyre diskriminerer man jo ikke folk som visse andre politiske deler av Norge bedriver :(

Her i Larvik er det hvertfall stikk motsatt av sånn du beskriver Unge Høyre... hehe

 

Blir jo litt hyklerisk å kritisere andre når man selv går i joggebukse...

jeg vil ikke si at man har så mye mer å si hvis man går i v-hals PIKKe, strikk rundt buksa og en hel boks med DAX i håret hele tia..

Det er ikke pent, men da har man hvert fall en stil man selv (forhåpentligvis) syns er pen.

Jeg spør ofte folk jeg kjenner om hvorfor de går i joggebukse de svarer at det er fordi det er behagelig og praktisk, men de syns ikke det er pent.

Du veit nok like godt som meg at det er mange fjortizz-puz-for-alltid-lixzzzham folk ute i verden som går i denne sosse/fjortiss-stiler BARE fordi andre går i det. Også nesten alle gutta klassen min er med i Unge Høyre bare fordi to på vgs er medlemmer der. Jeg vil faktisk si at de som går i joggebukse har mer "stil" enn de wannabe-sossene har, for de går av DE vil! Man har ikke stil før man går i noe man liker godt selv. Enkelt og greit! :)

Godt sagt! Men de andre her er sikkert ikke enig i det, for skal man ha stil her, så må man være original og ikke gå med noe andre går med.

 

Hvor har du alt dette fra? Du finner jo rett og slett på ting.

Uhm.. det virker jo som om folk med joggebukse ikke har stil, så han finner nok ikke på en dritt! :)

 

Hæ, hva er det du snakker om? You make no sense...

 

Han sier "skal man ha stil her, så må man være original og ikke gå med noe andre går med". Han har til og med sagt det flere ganger. Det er jo bare tull.

Lenke til kommentar

Dette her ultimate rage fuel. Jeg må ærlig si at jeg hater noen av dere akk nå :tease:

 

Å komme og si at noen kler seg sånn og sånn for å være bedre en andre er kansje det dummeste jeg NOEN gang har hørt :O

 

Jeg har klær som en interesse og hobby. Derfor har jeg gjerne på meg en skjorte som sitter bra på skolen, for jeg liker å ta meg bra ut. At noen bruker russejoggebokse og Wesc hettegenser? HELT greit! De leser kansje ikke moteblogger hver dag heller.

 

Håper du forstår hvor jævlig retarded utsagnet dit er, Opptatt.

Samme som jeg skal si at folk som kjøper seg dyr gaming-pc kjøper den for å virke bedre en andre. Det går på interesse og prioritering.

 

virker som mange her har store mindreverdighetskomplekser.

 

Jeg gir meg en faen om dere vil se ut som dass, men jeg liker iallefall å se bra ut :)

 

 

/rant

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Liker hvordan Kruuuger går ut i fra at han ser så bra ut :=)

 

Nå orker ikke jeg lese HELE wall of texten her, men mener du virkelig at du ikke tror NOEN går med dyre klær for å vise at de er bedre enn andre?

 

Eller mener du bare at det ikke er noen slike i denne tråden?

 

Ingen jeg kjenner gjør det iallefall. Jeg kan ikke svare for resten av Norges befolkning.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være mer hyklersk å disse klesstiler hvis man er fan av joggebukse og hettegenser enn hvis man er en thrice-klone?

 

Synes det er litt artig at jeg i tide og utide blir 'disset' av brukere jeg ikke aner hvem er.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Liker hvordan Kruuuger går ut i fra at han ser så bra ut :=)

 

Nå orker ikke jeg lese HELE wall of texten her, men mener du virkelig at du ikke tror NOEN går med dyre klær for å vise at de er bedre enn andre?

 

Eller mener du bare at det ikke er noen slike i denne tråden?

 

Ingen jeg kjenner gjør det iallefall. Jeg kan ikke svare for resten av Norges befolkning.

 

Jeg kjenner flere som tror de er bedre enn andre fordi de går med dyre klær, men de er generelt ganske idiotiske ellers også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...