Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

... og til Atald ovenfor: I ALLE FALL!

Iallfall er korrekt norsk, det samme er i alle fall. Iallefall eller noe annet derimot er feil. Joda, det har et noe muntlig preg, og bør således ikke benyttes skriftlig, men det tar jeg ikke så høytidelig.

Forøvrig virker du som en riktig sympatisk og likanes type.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det være mer hyklersk å disse klesstiler hvis man er fan av joggebukse og hettegenser enn hvis man er en thrice-klone?

Men er det en stil de liker å se?

thrice-klone faktisk :lol:

Skjønner ikke helt hvorfor thrice sin stil blir dratt så mye inn?

Edit: @Analogue grusomt!

Tenkte det samme. Tror Raudridder har en grudge mot ham!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir jo litt hyklerisk å kritisere andre når man selv går i joggebukse...

jeg vil ikke si at man har så mye mer å si hvis man går i v-hals PIKKe, strikk rundt buksa og en hel boks med DAX i håret hele tia..

Så sykt usaklig du er.

Pique er for øvrig det peneste og mest anvendelige du kan ha på overkroppen spør du meg.

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Hater t-skjorter med trykk på. Det er noe jeg ikke liker...

De skal være plain som nybb sier ;)

T-skjortene har alle trykk, jeg synes det blir alt for kjedelig å gå uten. Har mange bandskjorter, noen humoristiske, noen med motiv fra TV-serier. Når jeg går med de, får jeg ofte kommentarer om at det var en kul skjorte osv.

Akkurat nå har jeg på meg en t-skjorte med Tøffe Tøflus fra Jul i Skomakergata på meg, kjøpt fra Probat. Fått mange kommentarer på at den skjorta var kul i dag! ;)

Totally agree! Selv har jeg mange band-tskjorter, motiv/mønster-skjorter og film/tvserie-skjorter. Er forøvrig litt enig i det robbsi og nybb sier; det kan være class å gå i t-skjorter uten trykk også.

Selv har jeg denne ghostbusters som jeg har fått mange positive kommentarer på :)

16532000BP.JPG

Lenke til kommentar

jeg vil ikke si at man har så mye mer å si hvis man går i v-hals PIKKe, strikk rundt buksa og en hel boks med DAX i håret hele tia..

Det er ikke pent, men da har man hvert fall en stil man selv (forhåpentligvis) syns er pen.

Jeg spør ofte folk jeg kjenner om hvorfor de går i joggebukse de svarer at det er fordi det er behagelig og praktisk, men de syns ikke det er pent.

Lenke til kommentar

Da er det fint at Pat ikke er så usedvanlig harr y at han gjør det da...

Lenke til kommentar

Det er ikke pent, men da har man hvert fall en stil man selv (forhåpentligvis) syns er pen.

Jeg spør ofte folk jeg kjenner om hvorfor de går i joggebukse de svarer at det er fordi det er behagelig og praktisk, men de syns ikke det er pent.

Du veit nok like godt som meg at det er mange fjortizz-puz-for-alltid-lixzzzham folk ute i verden som går i denne sosse/fjortiss-stiler BARE fordi andre går i det. Også nesten alle gutta klassen min er med i Unge Høyre bare fordi to på vgs er medlemmer der. Jeg vil faktisk si at de som går i joggebukse har mer "stil" enn de wannabe-sossene har, for de går av DE vil! Man har ikke stil før man går i noe man liker godt selv. Enkelt og greit! :)

Lenke til kommentar

Du veit nok like godt som meg at det er mange fjortizz-puz-for-alltid-lixzzzham folk ute i verden som går i denne sosse/fjortiss-stiler BARE fordi andre går i det. Også nesten alle gutta klassen min er med i Unge Høyre bare fordi to på vgs er medlemmer der. Jeg vil faktisk si at de som går i joggebukse har mer "stil" enn de wannabe-sossene har, for de går av DE vil! Man har ikke stil før man går i noe man liker godt selv. Enkelt og greit! :)

Lenke til kommentar

Hater t-skjorter med trykk på. Det er noe jeg ikke liker...

De skal være plain som nybb sier ;)

T-skjortene har alle trykk, jeg synes det blir alt for kjedelig å gå uten. Har mange bandskjorter, noen humoristiske, noen med motiv fra TV-serier. Når jeg går med de, får jeg ofte kommentarer om at det var en kul skjorte osv.

Akkurat nå har jeg på meg en t-skjorte med Tøffe Tøflus fra Jul i Skomakergata på meg, kjøpt fra Probat. Fått mange kommentarer på at den skjorta var kul i dag! ;)

Totally agree! Selv har jeg mange band-tskjorter, motiv/mønster-skjorter og film/tvserie-skjorter. Er forøvrig litt enig i det robbsi og nybb sier; det kan være class å gå i t-skjorter uten trykk også.

Selv har jeg denne ghostbusters som jeg har fått mange positive kommentarer på :)

16532000BP.JPG

Akkurat! Når du har på den skjorta, så vet folk hva de kan snakke med deg om hvis de møter deg på f.eks. en fest. Da har man med en gang noe å snakke om! Sitter du der derimot med en ensfarget t-skjorte, så er det ikke sikkert jeg legger merke til deg en gang.

Og jeg har absolutt INTET behov for å kle meg "classy". Det ser bare teit ut når du prøver å være bedre enn andre.

Lenke til kommentar

Latterlig sagt Opptatt.

Jeg kler meg ikke for å heve meg over andre..

Jeg har funnet en stil jeg føler med komfortabel og vel med. Jeg føler at jeg ser bra ut. Hvilke merker/priser plagget har, spiller ingen rolle, så lenge jeg føler at jeg tar meg godt ut.

Det er bare positivt å være opptatt av kropp og utseendet. Og noen velger å gjøre det på andre måter enn din måte.

Lenke til kommentar

Godt sagt! Men de andre her er sikkert ikke enig i det, for skal man ha stil her, så må man være original og ikke gå med noe andre går med.

Lenke til kommentar
OG jeg har absolutt INTEN behov for å kle meg "classy". Det ser bare teit ut når du prøver å være bedre enn andre.

Herregud, hvor gammel er du? Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge, slike som deg burde ikke få lov til å gå på fest.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Latterlig sagt Opptatt.

Jeg kler meg ikke for å heve meg over andre..

Jeg har funnet en stil jeg føler med komfortabel og vel med. Jeg føler at jeg ser bra ut. Hvilke merker/priser plagget har, spiller ingen rolle, så lenge jeg føler at jeg tar meg godt ut.

Det er bare positivt å være opptatt av kropp og utseendet. Og noen velger å gjøre det på andre måter enn din måte.

Det virker som om det er mange her som prøver på det.

Har du funnet en stil du er komfortabel med er jo det det viktigste, at DU føler at du ser bra ut der det som er viktigst for DEG! At du har forstått at merke/pris ikke har noe å si er bra, for det har det ikke. Det er PLAGGET som teller.

Så vi er altså enige om dette, men vi har forskjellig smak. Og derfor liker vi forskjellige ting. Noen liker Nugatti, andre Sjokade.

Lenke til kommentar

Godt sagt! Men de andre her er sikkert ikke enig i det, for skal man ha stil her, så må man være original og ikke gå med noe andre går med.

Hvor har du alt dette fra? Du finner jo rett og slett på ting.

Lenke til kommentar

Og jeg har absolutt INTET behov for å kle meg "classy". Det ser bare teit ut når du prøver å være bedre enn andre.

Hvis man kler seg i en viss stil for å prøve å være bedre enn andre så tror jeg man har ett mentalt problem...

Ikke fortell meg at "overklassen" ikke kler seg i en viss stil for å virke bedre enn andre. Se på han her, ja, jeg vet han ikke er ekte, men sånne som han finnes. Og jeg vil absolutt påstå sånne som han kler seg på den måten for å være bedre enn andre. Selv så ser jeg glatt forbi det, og så lenge de som gjør det føler seg komfortabel med det, så må de gjerne holde på.

Lenke til kommentar

Hvis man kler seg i en viss stil for å prøve å være bedre enn andre så tror jeg man har ett mentalt problem...

Ikke fortell meg at "overklassen" ikke kler seg i en viss stil for å virke bedre enn andre. Se på han her, ja, jeg vet han ikke er ekte, men sånne som han finnes. Og jeg vil absolutt påstå sånne som han kler seg på den måten for å være bedre enn andre. Selv så ser jeg glatt forbi det, og så lenge de som gjør det føler seg komfortabel med det, så må de gjerne holde på.

Jeg kjenner ingen sånne og jeg er født og oppvokst i Bærum.

Vil vel eller tro man finner sånne du snakker om helt andre steder, nemlig folk som prøver å virke som om de er rike men kun failer.

Dog kjenner jeg de som skriver den bloggen du referer til og de er ikke sånn irl.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ingen sånne og jeg er født og oppvokst i Bærum.

Vil vel eller tro man finner sånne du snakker om helt andre steder, nemlig folk som prøver å virke som om de er rike men kun failer.

Dog kjenner jeg de som skriver den bloggen du referer til og de er ikke sånn irl.

Vel jeg har sett sånne, og prøver å kle seg "classy" for å være bedre enn andre. Og de feiler.

Og ja, jeg er fult klar over at den bloggen er fake.

Edit: Nok drama for i dag :) Nå skal jeg sove.

Endret av Opptatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...