-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nå er ikke alle folk like, så kan hende at noen setter veldig stor pris på veldig gode boksere. BB er faktisk bedre enn vanlig Dressmann boksere. Men det er jo helt syke prisforskjeller, men skal man ha kvalitet må man opp til disse prisene. Er som oftest de som ikke har råd til dette, som klager over merkene. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Det er klærne jeg syns er tiltrekkende, ikke bokseren.. Så lenge det ikke er slitt stoff eller silkebokser så spiller det ingen rolle. ER jeg i den situasjonen at jeg ser bokseren din skal den av straks uansett, så da bryr den meg lite.. Pizzatrance: Nå har jeg ikke sagt noe stygt om deg eller noe, og da kan du la vær å antyde at "de som snakker stygt om merker ikke har råd". Du aner ikke hvordan jeg kler meg, eller hvor jeg handler klærne mine. Jeg sa det jeg syns er stygt på gutter, og det er min mening. Edit: Og dessuten nevnte jeg TO merker. Hvis det er de to merkene du syns er kulest så får det være din sak.. Endret 1. oktober 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er faktisk litt morsomt at du drar opp Dressmann. Jeg synes bokserene fra dressmann som koster 150,- til 200,- pr.stk. er langt bedre enn de fra BB. Både med tanke på 'plass' og stoff. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bjørn Borg bokserne er jo ikke så innmari dyre heller, da. Har hatt masse boksere av alt fra dressmann og HM til D&G og Versace, og BB-bokserne er uten tvil de jeg syns er mest behagelige. Det syns jeg er verdt pengene. At kjæresten min liker dem gjør jo heller ikke noe. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dressmann bokserne blir veldig fort slapp i strikken og i tøyet. BB er gjerne litt hype, men sitter tight lenge. Rosa BB Lenke til kommentar
floww Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bjørn Borg bokserne er jo ikke så innmari dyre heller, da. Har hatt masse boksere av alt fra dressmann og HM til D&G og Versace, og BB-bokserne er uten tvil de jeg syns er mest behagelige. Det syns jeg er verdt pengene. At kjæresten min liker dem gjør jo heller ikke noe. enig der. dressmann/HM boksere er helt ok, men blir slappe/hullete etter par mnd og holder ikke utstyret orntlig på plass syns jeg. har også boksere fra versace, d&g, calvin klein, armani. de er flotte, men litt dyrere, og vet ikke helt med andre, men syns det er dårlig plass i dem :o bb og jean paul bokserne er de jeg bruker oftest fordi jeg rett og slett syns de er mer behagelige, og holder ting på plass. trenger ikke å rette på boksern og tinga nedi der iløpet av dagen liksom Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Axe holder! Mine ble fort slappe, men de var behaglige så lenge de varte. Endret 1. oktober 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bokserdiskusjonen synes jeg blir litt tåpelig. De fleste kjøper vel ikke boksere som koster litt mer enn de man får på Dressmann bare på grunn av utseendet? Jeg har prøvd boksere fra Dressmann, Bjørn Borg, Armani, Dolce & Gabbana og flere andre merker, over tid, og i mine øyne er Armani sine boksere de desidert beste. Det du nevner om 'plassmangel', floww, det kan vel ha noe å gjøre med størrelsen. Italienske plagg er ofte litt mindre enn andre. Med mindre de er glorete og stygge er ikke designet på undertøy noe som står høyt på listen over prioriteringer når det kommer til klær for meg. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Axe sine suger, er jo standard LaMote boxere. Slappe som bare det, samme med Man Underwear fra Dressmann. Veldig ekkelt i lysken, om de har blitt vasket en del ganger, så fra nå av holder jeg meg til Bjørn Borg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er klærne jeg syns er tiltrekkende, ikke bokseren.. Så lenge det ikke er slitt stoff eller silkebokser så spiller det ingen rolle. Gutter over 14 år skulle ikke hatt lov til å bruke silkeboxere. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Silkeboxer er så utroooolig ubehagelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ser skikkelig dust ut. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ser skikkelig dust ut. Enig, og det er utroooolig ubehagelig. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hmm.. jeg har hørt at det er ekstremt ubehagelig jeg.. at ting ramler ut osv.. jaja.. noen har kanskje ikke det problemet Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Silkeboksere var sånt man brukte når man var liten.. Nå er det Dressman sine 'Man' boxere,axe boxere og bjørn borg sine boxere som gjelder. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Silkebokser er ganske misvisende uansett, ettersom at de er lagd av polyester. Endret 7. oktober 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Silkebokser er ganske misvisende uansett, ettersom at de var lagd av bomull. Er ikke silkeboksere laget av polyester? Endret 7. oktober 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, så klart. Beklager. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Silkeboxer er så utroooolig ubehagelig. Veit, skjønner ikke hvorfor det lages engang. Når jeg selv var 14 og gikk i korps, sa jeg adjø til silkeboksere etter et gjennomført 17. mai tog. Etter det var de ikke lenger boksere men våte silkestrenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå