Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Nå er ikke alle folk like, så kan hende at noen setter veldig stor pris på veldig gode boksere. BB er faktisk bedre enn vanlig Dressmann boksere. Men det er jo helt syke prisforskjeller, men skal man ha kvalitet må man opp til disse prisene. Er som oftest de som ikke har råd til dette, som klager over merkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er klærne jeg syns er tiltrekkende, ikke bokseren.. Så lenge det ikke er slitt stoff eller silkebokser så spiller det ingen rolle. ER jeg i den situasjonen at jeg ser bokseren din skal den av straks uansett, så da bryr den meg lite..

Pizzatrance: Nå har jeg ikke sagt noe stygt om deg eller noe, og da kan du la vær å antyde at "de som snakker stygt om merker ikke har råd". Du aner ikke hvordan jeg kler meg, eller hvor jeg handler klærne mine. Jeg sa det jeg syns er stygt på gutter, og det er min mening.

Edit: Og dessuten nevnte jeg TO merker. Hvis det er de to merkene du syns er kulest så får det være din sak..

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Bjørn Borg bokserne er jo ikke så innmari dyre heller, da. Har hatt masse boksere av alt fra dressmann og HM til D&G og Versace, og BB-bokserne er uten tvil de jeg syns er mest behagelige. Det syns jeg er verdt pengene. At kjæresten min liker dem gjør jo heller ikke noe.

Lenke til kommentar
Bjørn Borg bokserne er jo ikke så innmari dyre heller, da. Har hatt masse boksere av alt fra dressmann og HM til D&G og Versace, og BB-bokserne er uten tvil de jeg syns er mest behagelige. Det syns jeg er verdt pengene. At kjæresten min liker dem gjør jo heller ikke noe.

enig der.

dressmann/HM boksere er helt ok, men blir slappe/hullete etter par mnd og holder ikke utstyret orntlig på plass syns jeg.

har også boksere fra versace, d&g, calvin klein, armani. de er flotte, men litt dyrere, og vet ikke helt med andre, men syns det er dårlig plass i dem :o

bb og jean paul bokserne er de jeg bruker oftest fordi jeg rett og slett syns de er mer behagelige, og holder ting på plass. trenger ikke å rette på boksern og tinga nedi der iløpet av dagen liksom :p

Lenke til kommentar

Bokserdiskusjonen synes jeg blir litt tåpelig. De fleste kjøper vel ikke boksere som koster litt mer enn de man får på Dressmann bare på grunn av utseendet? Jeg har prøvd boksere fra Dressmann, Bjørn Borg, Armani, Dolce & Gabbana og flere andre merker, over tid, og i mine øyne er Armani sine boksere de desidert beste. Det du nevner om 'plassmangel', floww, det kan vel ha noe å gjøre med størrelsen. Italienske plagg er ofte litt mindre enn andre.

Med mindre de er glorete og stygge er ikke designet på undertøy noe som står høyt på listen over prioriteringer når det kommer til klær for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...