PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Blir jo litt hyklerisk å kritisere andre når man selv går i joggebukse... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Blir jo litt hyklerisk å kritisere andre når man selv går i joggebukse... Nei, for kanskje den personen synes joggebukse er dritpent, og chinos er dritstygt. Da har han jo all rett i verden til å kritisere.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nord, sør eller vest? De jeg kommer på er snertingdal, redalen, biri, og alle de diverse totenstedene da.. Kommer fra et sted som heter Hov, i søndre land, faktisk Du går vgs på Gjøvik da, regner jeg med? Ah, det er jo ikke det verste stedet...vet om mange andre steder rundt her som går for å være verre Går på idrettslinja på Lena, faktisk! Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Blir jo litt hyklerisk å kritisere andre når man selv går i joggebukse... Nei, dét er ingen nødvendig konsekvens. Det staves forresten "hyklersk" - og til Atald ovenfor: I ALLE FALL! Endret 7. juni 2010 av Raudridder Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Blir jo litt hyklerisk å kritisere andre når man selv går i joggebukse... Nei, for kanskje den personen synes joggebukse er dritpent, og chinos er dritstygt. Da har han jo all rett i verden til å kritisere.. Hvis det er tilfellet så er det jo sant, men er vel ikke mange som syns det er spesielt pent? Blir jo litt hyklerisk å kritisere andre når man selv går i joggebukse... Nei, dét er ingen nødvendig konsekvens. Det staves forresten "hyklersk" - og til Atald ovenfor: I ALLE FALL! Så du mener det ikke er hyklersk? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 PatSharpX. Jeg synes ikke joggebukse er stygt, men jeg synes ikke det "gjør seg" kan du si. Bruker det sjelden. Men jeg tror at ganske mange synes det er pent. I alle fall her hvor jeg bor! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tror vel ikke det er mange som syns det er pent, folk går vel med det fordi de syns det er praktisk og behagelig? Det er hvert fall det jeg har fått ut av de som har skrevet her at de går med det. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvorfor skulle det være mer hyklersk å disse klesstiler hvis man er fan av joggebukse og hettegenser enn hvis man er en thrice-klone? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg bor like ved et harry sted som heter Lillestrøm. Folk går med joggebukse veldig ofte. Men de synes ikke det er noe pent, bare mer "behagelig", enn jeans. Hahaha, har vi fått en ny klesstil eller? thrice-klone. Endret 7. juni 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 PatSharpX. Jeg synes ikke joggebukse er stygt, men jeg synes ikke det "gjør seg" kan du si. Bruker det sjelden. Men jeg tror at ganske mange synes det er pent. I alle fall her hvor jeg bor! Her går jo alle i det da!. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg håper ingen synes det er pent, men enkelte synes nok det er kult fordi alle andre gjør det... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke her hvor jeg bor ass. Verdal - kjent som rånernes Mekka. Her bruker jentene "vide" mørke Adidas treningsbukser med tre hvite striper, DC skate-sko og svære røde hettegensere med "No Fear"-øyne. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Damn. I dag var det mye liv på denne delen av forumet! For mye drama at jeg ikke klarer mer. Kos dere 3 Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det finnes ikke pent... Det å gå med det fordi alle andre gjør det har jeg aldri kommet til å gjort heller. liker ikke å kle meg som "alle". (blir jo ikke det her heller da, siden flertallet går i en rimelig chill stil) Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hater t-skjorter med trykk på. Det er noe jeg ikke liker... De skal være plain som nybb sier T-skjorte uten trykk? DET ER KJEDELIG DET! Da er det jo hvertfall ikke noe personlig preg! Trodde det var det dere var så opptatt av her i denne forumdelen, personlig preg. Men t-skjorter skal være uten trykk? T-skjortene har alle trykk, jeg synes det blir alt for kjedelig å gå uten. Har mange bandskjorter, noen humoristiske, noen med motiv fra TV-serier. Når jeg går med de, får jeg ofte kommentarer om at det var en kul skjorte osv. Akkurat nå har jeg på meg en t-skjorte med Tøffe Tøflus fra Jul i Skomakergata på meg, kjøpt fra Probat. Fått mange kommentarer på at den skjorta var kul i dag! 2 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja det er buksene, og ikke en blomst i forgrunnen 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 ^^ Det må være noe av det værste jeg har sett :O Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hvorfor skulle det være mer hyklersk å disse klesstiler hvis man er fan av joggebukse og hettegenser enn hvis man er en thrice-klone? Men er det en stil de liker å se? thrice-klone faktisk Skjønner ikke helt hvorfor thrice sin stil blir dratt så mye inn? Edit: @Analogue grusomt! Endret 7. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja det er buksene, og ikke en blomst i forgrunnen Hvis jeg ikke tar helt feil er det bukser fra Loudmouth Golf, de samme som lager de curlinglandslaget brukte i OL. De andre buksene de lager er ikke noe penere enn den på bildet akkurat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå