thrice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Stilen til henrikc, patx, fkm, kavinsky, thrice osv er stygg, rett og slett en fjollete og pompøs stil. Takk for meg. Nuvel. Siden du peker ut meg og jeg ikke aner hvem du er hadde det vært fint om du er tøff nok til å poste bildet av deg selv. Er begrensninger på hvor stygg, rett og slett en fjollete og pompøs stil jeans og v-halser er til hverdags. Iallefall når man for lengst er ferdig med grunnskolen. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har ikke skrevet det heller. Det som jeg ser som mainstream rundt her jeg bor, er lyse farger, joggebukse, hullete jeans eventuelt , sleik/piggsveis whatever eller caps feil vei. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes ikke å kjøre "classy" klær er stygt. Som feks. skjorter, piqueer, v-hals-gensere, cardigans (selv om jeg personlig ikke foretrekker det). eeh, nå går vel du i piqueer og v-hals-gensere til daglig da mann Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes ikke å kjøre "classy" klær er stygt. Som feks. skjorter, piqueer, v-hals-gensere, cardigans (selv om jeg personlig ikke foretrekker det). eeh, nå går vel du i piqueer og v-hals-gensere til daglig da mann Ja, han sa jo at det ikke var stygt. Derimot sa han at han ikke foretrekker cardigans på seg selv. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er også mange som går i posete bukser og trøyer uten armer, typisk gangserfaenskap. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg går ikke i genser og pique daglig Jeg kjører svært ofte jeans og hettegenser, chinos og t-skjorte, joggebukse og t-skjorte. Bare vent til i morgen, da skal jeg faen ikke kjøre noen classy stil ass Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha. I morgen kommer jeg mest sannsnlig til å gå i joggebukse hele dagen. Skal kun øve til eksamen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Stilen til henrikc, patx, fkm, kavinsky, thrice osv er stygg, rett og slett en fjollete og pompøs stil. Takk for meg. Nuvel. Siden du peker ut meg og jeg ikke aner hvem du er hadde det vært fint om du er tøff nok til å poste bildet av deg selv. Er begrensninger på hvor stygg, rett og slett en fjollete og pompøs stil jeans og v-halser er til hverdags. Iallefall når man for lengst er ferdig med grunnskolen. Og jeg lurer på hvilket bilde han snakker om. Kan ikke huske du har postet bilde på lenge thrice? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg går ikke i genser og pique daglig Jeg kjører svært ofte jeans og hettegenser, chinos og t-skjorte, joggebukse og t-skjorte. Bare vent til i morgen, da skal jeg faen ikke kjøre noen classy stil ass Vel, du går nå i den hilfinger-v-hals-genseren din (som jeg forøvrig digger) minst en gang i uka da så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha, hvor er du fra, Hvorre? De gutta vet jeg hvem er! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nå må du jekke deg ned gutt Ja, jeg vet du digger den.. jeg snappet den like foran trynet ditt idet du siklet etter den på Åhlens i Stockholm Jeg bruker den ofte ja, liker den. Har aldri sett noen som har maken. Ikke funnet den på nett heller Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha, hvor er du fra, Hvorre? De gutta vet jeg hvem er! Gjøvik Du er fra? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Og jeg lurer på hvilket bilde han snakker om. Kan ikke huske du har postet bilde på lenge thrice? Postet et bilde fra et bursdagsselskap samt et par pensko fra Loake for 1mnd siden. Har vært lat i det siste, men skal se om jeg får opp noe når jeg får pakket ut etter flyttingen. Klar for litt råning i Volvo 240? Vi kan dra på byen på Jessheim til og med! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er også mange som går i posete bukser og trøyer uten armer, typisk gangserfaenskap. Stilen din er nok mye mer mainstream, metallfaenskapstil begynner å bli ganske vanlig, er heller få folk som går med trøyer uten armer. Personlig liker jeg gansterstilen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Og jeg lurer på hvilket bilde han snakker om. Kan ikke huske du har postet bilde på lenge thrice? Postet et bilde fra et bursdagsselskap samt et par pensko fra Loake for 1mnd siden. Har vært lat i det siste, men skal se om jeg får opp noe når jeg får pakket ut etter flyttingen. Klar for litt råning i Volvo 240? Vi kan dra på byen på Jessheim til og med! Jeg er alltid klar pus, bare å sende en pm Haha, du veit den uken vi snakket om Taket? Det ble jo faktisk slosskamp der, leste det i rb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha, hvor er du fra, Hvorre? De gutta vet jeg hvem er! Gjøvik Du er fra? Harry-bygd ikke langt unna Gjøvik Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Vi kan dra på byen på Jessheim til og med! Byen? 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nord, sør eller vest? De jeg kommer på er snertingdal, redalen, biri, og alle de diverse totenstedene da.. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 En person som kun går med joggebukse og hettegenser er vel ikke den som burde være først ute for å kritisere noen andres stil. En må altså ha et visst nivå før man er aktet nok til å kritisere andre? Figures. Dere har jo etablert en egen chinos- og cardigan-klikk nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Nord, sør eller vest? De jeg kommer på er snertingdal, redalen, biri, og alle de diverse totenstedene da.. Kommer fra et sted som heter Hov, i søndre land, faktisk Du går vgs på Gjøvik da, regner jeg med? Endret 7. juni 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå