Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Skal jeg nevne noen av plaggene som er stygge? Jeg syns det meste her ev bare overflødig crap. som f.eks røde skinnhansker og en stokk til en kar som bare er 30. år?

 

Det blir ikke fint, bare snodig. Dere bare prøver å vise verden at dere også kan mote og vil vise stil ved å kombinere uttalige stygge plagg.

 

Ugly shit...

 

Edit: Og nei, jeg eier vel ikke klasse da, siden jeg ikke går kledd i frakk, skjerf og skinnhansker sånn som dere gjør, hele tiden.

post-173043-1275943798,8174_thumb.jpg

post-173043-1275943811,8862_thumb.jpg

Endret av medlem-173043
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke han mener "Arbeiderklasse" "overklasse" typen, mer stil.

Sikkert bare feil ordvalg :p

 

@The Boss jeg eier ingen av de plaggene der, så vet ikke helt hva som gjør at jeg har en stygg stil i dine øyne. Jeg har ikke noe i mot den stilen på bildene du viser, men det er ikke noe jeg går med til vanlig. Så hadde vært fint med noen konkrete eksempler.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke å kjøre "classy" klær er stygt. Som feks. skjorter, piqueer, v-hals-gensere, cardigans (selv om jeg personlig ikke foretrekker det).

 

Men jeg synes det er svært overdrevent å synes at å kjøre jeans og t-skjorte en vanlig dag er stygt, idiotisk, uegnet, eller hva enn det måtte være. Synes det er en tøff stil, og bruker den ofte selv.

 

Liker litt variasjon i klesstilen min.

Lenke til kommentar

 

@The Boss jeg eier ingen av de plaggene der, så vet ikke helt hva som gjør at jeg har en stygg stil i dine øyne. Jeg har ikke noe i mot den stilen på bildene du viser, men det er ikke noe jeg går med til vanlig. Så hadde vært fint med noen konkrete eksempler.

 

Dette er jo om stiler man liker, og i den tråden sa du at du likte de stilene. Men uansett, jeg vet ikke forskjell på alle dere, men en av dere har i hvert fall lagt ut bilder av seg selv meed noen frakker og hatter og litt forskjellig, noe jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Men jeg synes det er svært overdrevent å synes at å kjøre jeans og t-skjorte en vanlig dag er stygt, idiotisk, uegnet, eller hva enn det måtte være. Synes det er en tøff stil, og bruker den ofte selv.

 

Liker litt variasjon i klesstilen min.

Er forsåvidt enig med deg. Bruker ikke ofte jeans og t-skjorte selv, men har ikke noe i mot det. Det er ikke stygt, men litt kjedelig imo.

Har på meg en mørkeblå "til litt over kneet" shorts + en t-skjorte med ett eller annet trykk på.

Lenke til kommentar

Men jeg synes det er svært overdrevent å synes at å kjøre jeans og t-skjorte en vanlig dag er stygt, idiotisk, uegnet, eller hva enn det måtte være. Synes det er en tøff stil, og bruker den ofte selv.

 

Liker litt variasjon i klesstilen min.

Er forsåvidt enig med deg. Bruker ikke ofte jeans og t-skjorte selv, men har ikke noe i mot det. Det er ikke stygt, men litt kjedelig imo.

Har på meg en mørkeblå "til litt over kneet" shorts + en t-skjorte med ett eller annet trykk på.

 

Kjedelig kan jeg være enig med deg i, til en viss grad. Finnes mange fete t-skjorter ;) liker best plain t-shirts forresten..

Lenke til kommentar

Fikk t-skjorten til bursdagen min. Kjøper ikke t-skjorter med trykk selv.

Enesten planen for dagen var å være på skolen å jobbe med gamle eksamener så dreit litt i det egentlig. Hadde jo en fin genser over uansett :p

 

Haha, jeg eier ikke ett ed-hardy produkt. Hadde ikke tatt det i mot om jeg hadde fått det gratis heller, men det regner jeg med de fleste her skjønte fra før av.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Ikke for å skuffe deg, men nei :)Ed Harry liker jeg ikke fullt så godt..

 

Det viktigste med en t-skjorte er for øvrig "formen" på den, når det gjelder ermer og utrigning.

 

1204903405252_286.jpg

 

Denne t-skjorta har alt for tykke og lange ermer. Jeg synes at biceps skal vises (ikke for briefingens skyld, men det ser utrolig mye bedre ut). Pluss at denne t-skjorta har en alt for tykk kant rundt halsen.

 

vince-slim-fit-v-neck-t-shirt.jpeg

 

Denne typen t-skjorte derimot, ser bedre ut. Tynn v-hals er et enormt pluss, samt at ermene er perfekte.

 

:)

Lenke til kommentar

 

@The Boss jeg eier ingen av de plaggene der, så vet ikke helt hva som gjør at jeg har en stygg stil i dine øyne. Jeg har ikke noe i mot den stilen på bildene du viser, men det er ikke noe jeg går med til vanlig. Så hadde vært fint med noen konkrete eksempler.

 

Dette er jo om stiler man liker, og i den tråden sa du at du likte de stilene. Men uansett, jeg vet ikke forskjell på alle dere, men en av dere har i hvert fall lagt ut bilder av seg selv meed noen frakker og hatter og litt forskjellig, noe jeg ikke liker.

 

 

Kan jeg spør hvilken stil du har? Hva bruker du til hverdag? Hva bruker du til fest?

Mange ting jeg elsker fra The sartorialist, men er jo ikke sånn jeg går til vanelig!

 

eks.

post-125249-1275944883,3949_thumb.jpg

 

Det jeg har sett fra avatargutta i bildetråden er ganske normale klær, og det er ingenting spesielt nok til å misslike der.

Lenke til kommentar

 

@The Boss jeg eier ingen av de plaggene der, så vet ikke helt hva som gjør at jeg har en stygg stil i dine øyne. Jeg har ikke noe i mot den stilen på bildene du viser, men det er ikke noe jeg går med til vanlig. Så hadde vært fint med noen konkrete eksempler.

 

Dette er jo om stiler man liker, og i den tråden sa du at du likte de stilene. Men uansett, jeg vet ikke forskjell på alle dere, men en av dere har i hvert fall lagt ut bilder av seg selv meed noen frakker og hatter og litt forskjellig, noe jeg ikke liker.

 

Kremt.

 

nr 2 fra venstre. bar euten alle nazi effektene, og en annen kar under klærne, syns jeg dette ser bra ut :)

post-173043-1267728710,793_thumb.jpg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg begynn å bli lei av alle det her hoppere,jakcys,fjortisjenter/gutter vi har her.

 

Jeg gå i joggebokse og hete genser av og til i jeans(olabukse på norsk? om jeg ikke forveksle nåkka :-P )

 

synes egentlig syn på det her mainstream folkan, det vil aldri for en ekte individualitet og det fleste vil leve livet sitt spander av det bortskjemte forelderen sinne. Jeg vil ikke si at alle "mainstream" er sånn men mange hos oss ihvertfall. Jeg bli så jævlig irritert av sånne folk.

 

Antar du kler deg like bra som du skriver, unge mann :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...