medlem-173043 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Skal jeg nevne noen av plaggene som er stygge? Jeg syns det meste her ev bare overflødig crap. som f.eks røde skinnhansker og en stokk til en kar som bare er 30. år? Det blir ikke fint, bare snodig. Dere bare prøver å vise verden at dere også kan mote og vil vise stil ved å kombinere uttalige stygge plagg. Ugly shit... Edit: Og nei, jeg eier vel ikke klasse da, siden jeg ikke går kledd i frakk, skjerf og skinnhansker sånn som dere gjør, hele tiden. Endret 7. juni 2010 av medlem-173043 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Tror ikke han mener "Arbeiderklasse" "overklasse" typen, mer stil. Sikkert bare feil ordvalg @The Boss jeg eier ingen av de plaggene der, så vet ikke helt hva som gjør at jeg har en stygg stil i dine øyne. Jeg har ikke noe i mot den stilen på bildene du viser, men det er ikke noe jeg går med til vanlig. Så hadde vært fint med noen konkrete eksempler. Endret 7. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg tar en føre-var: Det handler om smak! Husk det! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes ikke å kjøre "classy" klær er stygt. Som feks. skjorter, piqueer, v-hals-gensere, cardigans (selv om jeg personlig ikke foretrekker det). Men jeg synes det er svært overdrevent å synes at å kjøre jeans og t-skjorte en vanlig dag er stygt, idiotisk, uegnet, eller hva enn det måtte være. Synes det er en tøff stil, og bruker den ofte selv. Liker litt variasjon i klesstilen min. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 eeh, litt feil i formuleringen der eller nybb?? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 @The Boss jeg eier ingen av de plaggene der, så vet ikke helt hva som gjør at jeg har en stygg stil i dine øyne. Jeg har ikke noe i mot den stilen på bildene du viser, men det er ikke noe jeg går med til vanlig. Så hadde vært fint med noen konkrete eksempler. Dette er jo om stiler man liker, og i den tråden sa du at du likte de stilene. Men uansett, jeg vet ikke forskjell på alle dere, men en av dere har i hvert fall lagt ut bilder av seg selv meed noen frakker og hatter og litt forskjellig, noe jeg ikke liker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Men jeg synes det er svært overdrevent å synes at å kjøre jeans og t-skjorte en vanlig dag er stygt, idiotisk, uegnet, eller hva enn det måtte være. Synes det er en tøff stil, og bruker den ofte selv. Liker litt variasjon i klesstilen min. Er forsåvidt enig med deg. Bruker ikke ofte jeans og t-skjorte selv, men har ikke noe i mot det. Det er ikke stygt, men litt kjedelig imo. Har på meg en mørkeblå "til litt over kneet" shorts + en t-skjorte med ett eller annet trykk på. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Men jeg synes det er svært overdrevent å synes at å kjøre jeans og t-skjorte en vanlig dag er stygt, idiotisk, uegnet, eller hva enn det måtte være. Synes det er en tøff stil, og bruker den ofte selv. Liker litt variasjon i klesstilen min. Er forsåvidt enig med deg. Bruker ikke ofte jeans og t-skjorte selv, men har ikke noe i mot det. Det er ikke stygt, men litt kjedelig imo. Har på meg en mørkeblå "til litt over kneet" shorts + en t-skjorte med ett eller annet trykk på. Kjedelig kan jeg være enig med deg i, til en viss grad. Finnes mange fete t-skjorter liker best plain t-shirts forresten.. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hater t-skjorter med trykk på. Det er noe jeg ikke liker... De skal være plain som nybb sier Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Når du snakker om fete t-skjorter, mener du Ed-Hardy da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Fikk t-skjorten til bursdagen min. Kjøper ikke t-skjorter med trykk selv. Enesten planen for dagen var å være på skolen å jobbe med gamle eksamener så dreit litt i det egentlig. Hadde jo en fin genser over uansett Haha, jeg eier ikke ett ed-hardy produkt. Hadde ikke tatt det i mot om jeg hadde fått det gratis heller, men det regner jeg med de fleste her skjønte fra før av. Endret 7. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg hadde tatt i mot det...og brent det! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke for å skuffe deg, men nei Ed Harry liker jeg ikke fullt så godt.. Det viktigste med en t-skjorte er for øvrig "formen" på den, når det gjelder ermer og utrigning. Denne t-skjorta har alt for tykke og lange ermer. Jeg synes at biceps skal vises (ikke for briefingens skyld, men det ser utrolig mye bedre ut). Pluss at denne t-skjorta har en alt for tykk kant rundt halsen. Denne typen t-skjorte derimot, ser bedre ut. Tynn v-hals er et enormt pluss, samt at ermene er perfekte. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 @The Boss jeg eier ingen av de plaggene der, så vet ikke helt hva som gjør at jeg har en stygg stil i dine øyne. Jeg har ikke noe i mot den stilen på bildene du viser, men det er ikke noe jeg går med til vanlig. Så hadde vært fint med noen konkrete eksempler. Dette er jo om stiler man liker, og i den tråden sa du at du likte de stilene. Men uansett, jeg vet ikke forskjell på alle dere, men en av dere har i hvert fall lagt ut bilder av seg selv meed noen frakker og hatter og litt forskjellig, noe jeg ikke liker. Kan jeg spør hvilken stil du har? Hva bruker du til hverdag? Hva bruker du til fest? Mange ting jeg elsker fra The sartorialist, men er jo ikke sånn jeg går til vanelig! eks. Det jeg har sett fra avatargutta i bildetråden er ganske normale klær, og det er ingenting spesielt nok til å misslike der. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 ifølge The Boss er da trenchcoats, peacoats o.l som er postet i bildetråden "fjollete og pompøst" yesda... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 @The Boss jeg eier ingen av de plaggene der, så vet ikke helt hva som gjør at jeg har en stygg stil i dine øyne. Jeg har ikke noe i mot den stilen på bildene du viser, men det er ikke noe jeg går med til vanlig. Så hadde vært fint med noen konkrete eksempler. Dette er jo om stiler man liker, og i den tråden sa du at du likte de stilene. Men uansett, jeg vet ikke forskjell på alle dere, men en av dere har i hvert fall lagt ut bilder av seg selv meed noen frakker og hatter og litt forskjellig, noe jeg ikke liker. Kremt. nr 2 fra venstre. bar euten alle nazi effektene, og en annen kar under klærne, syns jeg dette ser bra ut 2 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Uh, det er vel så mainstream det får blitt.... Jaha? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg begynn å bli lei av alle det her hoppere,jakcys,fjortisjenter/gutter vi har her. Jeg gå i joggebokse og hete genser av og til i jeans(olabukse på norsk? om jeg ikke forveksle nåkka :-P ) synes egentlig syn på det her mainstream folkan, det vil aldri for en ekte individualitet og det fleste vil leve livet sitt spander av det bortskjemte forelderen sinne. Jeg vil ikke si at alle "mainstream" er sånn men mange hos oss ihvertfall. Jeg bli så jævlig irritert av sånne folk. Antar du kler deg like bra som du skriver, unge mann Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Uh, det er vel så mainstream det får blitt.... Jaha? Ja. Mørke jeans, svarte/hvite sneakers & t-skjorter er ikke akkurat unikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå