McBitch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha, må ha tapt et veddemål eller noe. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 I dag satt jeg på skolen å jobbet frem mot eksamen og så var det en kar som gikk rundt i baroverkropp! Han satt tilogmed i en oppsummeringsforelesning i baroverkropp! :thumbdown: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Da ser du ut som det store flertallet av så shitkids som tror det er såå kult å gi faen. Gratulerer, du er mainstream. red: I følge diskusjon her, var det en kommentar til det siste innlegget før jeg postet. Blergh, forumet henger. Var til han fyren ijoggebukse og hettegenser. Endret 7. juni 2010 av NgZ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha, må ha tapt et veddemål eller noe. Virket ikke sånn. Det luktet vel godt? Jeg satte meg langt unna! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg går rundt i bar overkropp så mye som mulig. Digg like a pig. 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det beste er vel uansett å kle seg som man selv vil og liker. Jeg går vanligvis i jeans (mørkeblå eller svart), svarte og/eller hvite sko og en svart band t-skjorte. Og slik liker jeg å kle meg. Da blir man ikke sett på som verken mainstream eller "utbryter mot mainstream". Tror jeg da, er vel litt forskjell på f.eks bondelandet og Bærum da Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Uh, det er vel så mainstream det får blitt.... Lenke til kommentar
norgi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg begynn å bli lei av alle det her hoppere,jakcys,fjortisjenter/gutter vi har her. Jeg gå i joggebokse og hete genser av og til i jeans(olabukse på norsk? om jeg ikke forveksle nåkka :-P ) synes egentlig syn på det her mainstream folkan, det vil aldri for en ekte individualitet og det fleste vil leve livet sitt spander av det bortskjemte forelderen sinne. Jeg vil ikke si at alle "mainstream" er sånn men mange hos oss ihvertfall. Jeg bli så jævlig irritert av sånne folk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Uh, det er vel så mainstream det får blitt.... Make-avatar stilen virker på meg som enda mer mainstream faktisk. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Norsk kan du iallfall ikke skrive. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg begynn å bli lei av alle det her hoppere,jakcys,fjortisjenter/gutter vi har her. Jeg gå i joggebokse og hete genser .... Da passer du jo inn i denne tråden da Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Uh, det er vel så mainstream det får blitt.... Make-avatar stilen virker på meg som enda mer mainstream faktisk. Stilen til henrikc, patx, fkm, kavinsky, thrice osv er ikke veldig mainstream. Jeg ser det meget sjelden, hvertfall her i området (nå er det nok litt annerledes i Oslo, men vil tro det er veldig mange som prøver men failer hardt med big pony osv). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er ikke mange på HiO som kler seg sånn som jeg gjør. De fleste kjører den kjipe jeans t-skjorte stilen. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Stilen til henrikc, patx, fkm, kavinsky, thrice osv er stygg, rett og slett en fjollete og pompøs stil. Takk for meg. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Samme her som AnewZ beskriver. Mulig det virker mainstream etter å hengt her inne en stund, men en liten tur ut i den virkelige verden avslører at de er en minoritet. Endret 7. juni 2010 av Atald Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Stilen til henrikc, patx, fkm, kavinsky, thrice osv er stygg, rett og slett en fjollete og pompøs stil. Takk for meg. Nevnt noen av mine plagg som er stygge da? Evt noe jeg har tipset om som er stygt? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Stilen til henrikc, patx, fkm, kavinsky, thrice osv er stygg, rett og slett en fjollete og pompøs stil. Takk for meg. Eier du ikke klasse gutt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ser egentlig ikke helt hva klasse har med smak å gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå