Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ser du ut som det store flertallet av så shitkids som tror det er såå kult å gi faen. Gratulerer, du er mainstream.

red: I følge diskusjon her, var det en kommentar til det siste innlegget før jeg postet. Blergh, forumet henger. Var til han fyren ijoggebukse og hettegenser.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Det beste er vel uansett å kle seg som man selv vil og liker. Jeg går vanligvis i jeans (mørkeblå eller svart), svarte og/eller hvite sko og en svart band t-skjorte. Og slik liker jeg å kle meg. Da blir man ikke sett på som verken mainstream eller "utbryter mot mainstream". Tror jeg da, er vel litt forskjell på f.eks bondelandet og Bærum da :p

Lenke til kommentar

Jeg begynn å bli lei av alle det her hoppere,jakcys,fjortisjenter/gutter vi har her.

Jeg gå i joggebokse og hete genser av og til i jeans(olabukse på norsk? om jeg ikke forveksle nåkka :-P )

synes egentlig syn på det her mainstream folkan, det vil aldri for en ekte individualitet og det fleste vil leve livet sitt spander av det bortskjemte forelderen sinne. Jeg vil ikke si at alle "mainstream" er sånn men mange hos oss ihvertfall. Jeg bli så jævlig irritert av sånne folk.

Lenke til kommentar

Uh, det er vel så mainstream det får blitt....

Make-avatar stilen virker på meg som enda mer mainstream faktisk.

Stilen til henrikc, patx, fkm, kavinsky, thrice osv er ikke veldig mainstream. Jeg ser det meget sjelden, hvertfall her i området (nå er det nok litt annerledes i Oslo, men vil tro det er veldig mange som prøver men failer hardt med big pony osv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...