Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

går med det fordi jeg synes det er komfortabelt og bryr meg ikke så mye om hvordan det ser ut.

 

liker ikke folk som går rundt og føler seg så jævlig kule og ser ut som idioter som har bæsja på seg

 

 

nå på sommern går jeg selvfølgelig ikke med hettegenser

Endret av MrSnafus
Lenke til kommentar

En person som kun går med joggebukse og hettegenser er vel ikke den som burde være først ute for å kritisere noen andres stil.

 

Jeg bruker jumpers, piqueer, skjorter o.l, men jeg kan fortsatt kritisere de jeg mener kjører overdreven bruk av den stilen. Feks. skjerf og cardigans som jeg ikke er fan av :)

Lenke til kommentar

Cardigans og skjerf er helt normalt og ikke noe å si på. Mener du det er overdrivende?? Jeg har ikke noe imot de som går med joggebukse og hettegenser. Jeg mener bare at man kan gå litt "penere" kledd når man er ute blandt folk. Joggebukse hører til når man skal chillen på soffan...

Endret av robbsi
Lenke til kommentar

Har problemer med å se hvorfor det skulle være rart, er du i det hele tatt seriøs?

Om dette var til meg, må du enten lese innlegget mitt en gang til, eller så må jeg formulere det på nytt. Det jeg gjør er egentlig bare å påpeke en sammenheng mellom å se på torsdag kveld(...) og å kle seg i onepiece. Jeg avskyr plagget mer en det meste annet for å gjøre det helt klart.

 

Dette ble kanskje litt off-topic, men jeg måtte nesten gjøre det klart.

Lenke til kommentar

Main streem klær er jeg ikke noe fan av. Altså et klesplagg som halve Norge også har. Med alt annet har man hvertfall en definert stil, som er ens egen, uansett om det er joggebukse-hettegenser, urbant, sossete eller chic. Også emo eller goth for den saks skyld. Alt er bedre enn main streem klær.

Endret av astrid93
Lenke til kommentar

Main streem klær er jeg ikke noe fan av. Altså et klesplagg som halve Norge også har. Med alt annet har man hvertfall en definert stil, som er ens egen, uansett om det er joggebukse-hettegenser, urbant, sossete eller chic. Også emo eller goth for den saks skyld. Alt er bedre enn main streem klær.

 

Hva synes du om plain sorte/hvite v-neck t-skjorter da? :no: jeg har mange av de, men jeg føler jeg er flink til å variere bruken av de...

Lenke til kommentar

Hva om ens egen stil tilfeldigvis er mainstream? Skal man ikke gå med det pga. det?

Jeg kommer aldri til å slutte å gå i t-skjorte/skjorte + cardigan/v-genser selv om halve norge sikkert har det i skapet. Personlig nok, og pent.

Foretrekker heller å gå pent kledd enn å ha en personlig stil som ser dass ut.

Men da kan jeg jo spørre deg astrid93: Har du en slik definert stil selv? Isåfall, hva går det i?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Wannabe-gangster (gjerne jævlig store bukser, bling bling, caps etc. Ser jo nærmest tacky ut enn kult) emo, gother, "metalhead" -stilen skulle jeg gjerne sett mindre av, og ellers noe ala dette bildet...

 

Anyway, folk som går med One Piece offentlig, er direkte forkastelig. Vurderer seriøst å kjøpe en jævla termodress og skrive "One Piece" med masse hjerter på dressen, for så å bruke den i offentligheten.

 

dagens_jente.jpg

 

+1!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...