Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva "ræddis" betyr. Men folk går rundt i gamle, stygge klær. Og det er kjempemoro. Fantastisk stemning. Gleder meg som en unge til festen i morgen!!

 

12.00 starter vømmøltoget. Da kjøres hundrevis av kjøretøy, traktorer, gamle mopeder osv... i tog som er større enn borgertoget i Verdal!

 

http://www.youtube.com/watch?v=Na4hXW_rCEw&feature=related

 

Sikkert litt sen men uansett.

HAHA, det der er noe av det vittigste jeg har sett på en stund, så ut som en blanding av invasjonen av strømstad på skjærtorsdag og en eller annen amish parade.

LoL

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående denne superkidzen:

Samboern kom hjem fra jobb en dag (jobber på Sandvika Storsenter) og hadde en historie om en kar.

Han kom fra jobben sin på Elkjøp og satt sammen med samboern min på bussholdeplassen og begynte og snakke med henne. Og ikke bare litt. Og i følge samboern tok han ikke et hint når han ikke fikk mye til svar, hverken fra hun eller de andre jentene som var der og var full av selvtillit.

Viste tilfeldigvis bloggen til superkidzen til henne i går natt, og tror du ikke det var han.

Lenke til kommentar

Han har 0 sosiale antenner da. Lagt ann på alle jentene på skolen uten hell. Vet ikke om en jente han ikke har prøvd seg på.

 

 

For å ikke spore helt av:

 

Så Burberry var diskutert enten i denne eller en annen tråd. Synd det mønsteret er så oppbrukt, kommer de til å kjøre kun med den logoen nå da, siden de ikke liker at chavs kler seg i mønsteret?

Lenke til kommentar

Disse jentene var jo helt oppspilt over dette, og de snakker ikke om noe annet en Torsdag kveld fra nydalen uansett. De synes absolutt alle sketsjene er hysterisk morsome ...

 

De var visst statister, og fikk utdelt vær sin Onepiece. De var bare til utlån, så de fikk dem ikke. (Takk for det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...