AnewZ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvorre: For alt jeg vet er det midt i Oslo - bare med mange harry folk Du kan uansett ikke for hvilke venner du har. Har venner jeg som overhode ikke kan kle seg, men som er gode venner. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hehehe, det er ikke Oslo, men ett bilde fra en eller random fest på toten ett sted jeg fant på facebook... Mange av mine venner kan å kle seg, og det er nærmest en allmenn oppfatning at en kler seg etter hva slags setting en er i. Heldigvis! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Lovely. Norske ungdommen på sitt beste. Oioi, det er mer: Endret 5. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det siste der er jo garantert fra et Pimp'n'Ho-party, vel? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det siste der er jo garantert fra et Pimp'n'Ho-party, vel? Håper det! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Pimp 'n hoe party er guds gave til fjortissene. Endelig en oppfordring til å kle seg slutty. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Pimp 'n hoe party er guds gave til fjortissene. Endelig en oppfordring til å kle seg slutty. Nå trenger de vel ikke akkurat noen oppfordring for det, da... ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Stiller man opp i det antrekket på en vanlig fest vil ikke de andre jentene være nådige. På pimp 'n hoe fest er det temaet, og da er det greit (eller, jentene hvisker og tisker vel uansett ) Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er en temafest, meningen er å kle seg harry/stygt Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Poenget var vel at fjortisser ofte kler seg litt horete? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nja, du trenger ikke å være 14 for å gjøre det. De absolutt versete er jentene som går helse og sosialfag på VGS. Der snakker vi dype utringninger. Noen ganger er det faktisk greit å overlate litt til fantasien. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nja, du trenger ikke å være 14 for å gjøre det. De absolutt versete er jentene som går helse og sosialfag på VGS. Der snakker vi dype utringninger. Noen ganger er det faktisk greit å overlate litt til fantasien. Jeg har aldri klaget over utringninger Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Det var nok pimp 'n ho party ja Men det betyr fortsatt ikke at det ikke så helt jævlig ut. Dog, tror han ble kongen på den festen med den pelskåpa. Endret 5. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ta en titt på denne bloggen her Link til blogg. Denne karen går i parallel-klassen min. Jada...Hva skal man si? Nevner et par antrekk han har hatt på seg den siste uken: Selger outfit: Skjorte fra elkjøp, med elkjøplogoen strategisk plassert på brystet, slips og dressbukser. Lysegule D&G korte shorts kombinert med en lang brun hood som gjør at man ikke ser shortsen og det ser dermed ut som han ikke har på seg noe benklær. Allright. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Han har vært oppe før du, med flere brukere som gikk på samme skolen hvis jeg husker riktig. Original type. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva er det med utkantstrøk og tog egentlig? Borgertog... Vømmøltog... Hva er det neste? Borgertog i Kristiansand og. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Poenget var vel at fjortisser ofte kler seg litt horete? Jeg misforstod, beklager. Dårlig dag Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ta en titt på denne bloggen her Link til blogg. Denne karen går i parallel-klassen min. Jada...Hva skal man si? Nevner et par antrekk han har hatt på seg den siste uken: Selger outfit: Skjorte fra elkjøp, med elkjøplogoen strategisk plassert på brystet, slips og dressbukser. Lysegule D&G korte shorts kombinert med en lang brun hood som gjør at man ikke ser shortsen og det ser dermed ut som han ikke har på seg noe benklær. Allright. Jeg håper da du har tatt en alvorsprat med han? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvorfor? Han er jo underholdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå