Okapi Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Blir vel som tennisskjorte og pique, og joggesko og sneakers? Nei, ikke egentlig, da begge eksemplene du trekker inn er konstruerte sammensatte ord. Det blir mer som spille og game (som i verbet), noe som forøvrig også slår meg som litt teit. Lenke til kommentar
My War Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Joggesko og sneakers er da ikke helt det samme, men... On-topic: Finn...noen feil! To gutter kysser? Lenke til kommentar
JayP Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kom tilfeldigvis bak en råkul fyr på det lokale kjøpesenteret Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Bergen Storsenter, ikke sant? Tror han med den forferdelige buksen og hettegenseren med Biohazard-tegnet er en av de beste kompisene mine. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Haha! Var faktisk på Moa storsenter i Ålesund, men kan jo hende han har tatt seg en snarvesitt dit Men tror nok du må ta deg en alvorsprat med han i såfall :!: Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Haha! Var faktisk på Moa storsenter i Ålesund, men kan jo hende han har tatt seg en snarvesitt dit Men tror nok du må ta deg en alvorsprat med han i såfall :!: Var det eg tenkte. At det var på Moa altså. Trur faktisk eg har sett dei buksene der før. Heilt forferdelege. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Joggesko og sneakers er da ikke helt det samme, men... On-topic: Finn...noen feil! To gutter kysser? Hehe, har mine tvil.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Haha! Var faktisk på Moa storsenter i Ålesund, men kan jo hende han har tatt seg en snarvesitt dit Men tror nok du må ta deg en alvorsprat med han i såfall :!: Genseren er strengt tatt den jeg VET han eier, og han er mer enn troendes til å gå med slike bukser. Han har jo sine fantastiske Tripp NYC-bukser av typen SVÆR. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kom tilfeldigvis bak en råkul fyr på det lokale kjøpesenteret Stilen er sånn. Vil tro han danser Shuffle Melbourne (search it!). Da bruker de ofte slike svære bukser med neonfarger, og det samme med genseren. Men pent er det ikke. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Liker å se sånt på de rette arrangementer, da fyker forventningene i været! Lenke til kommentar
MalaPlay982 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Overdreven sægging... Minner om aper... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Ey, ikke mobb ravere! Shuffling er ikke noe å kimse av Ta dere en tur på Hardstyle DNA og opplev atmosfæren, så skjønner dere. Blir samme som vømmøl-greien, bare i en ganske så annen retning Jeg hører mye på hardstyle (i tillegg til å produsere), men jeg må innrømme at jeg aldri kommer til å gå i shufflebukse. Men jeg liker fortsatt konseptet. Synes dog ikke det er noe og gå med offentlig. For de som lurer på hva shuffling er, her er en klassiker: http://www.youtube.com/watch?v=0oVaZBF-B1E Endret 5. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Joggesko og sneakers er da ikke helt det samme, men... On-topic: Finn...noen feil! 9 feil: 9 gutter Pølsefest ftw 1 Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har en kompis som driver driver å shuffler. Han har ett par sånne bukser. Det er helt forferdelig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Det er ikke akkurat designet for å være et hverdagsplagg da. Men på rave er det et must om du kan shuffle. Og da ser det faktisk ganske riktig ut. Endret 5. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Joggesko og sneakers er da ikke helt det samme, men... On-topic: Finn...noen feil! 9 feil: 9 gutter Pølsefest ftw Hahaha, ikke sant...jeg var ikke der, bare så det er sagt! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Syns det er ganske digg å være den eneste som kan kle seg på en fest Endret 5. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ^^" Nei, det var du sikkert ikke! ^ Liker å være en plass hvor flere kan kle seg, jeg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du tror ikke seriøst jeg er på bygdefest? Sier meg enig med deg, AnewZ...det beste er å være der folk faktisk har litt innsikt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ^^" Nei, det var du sikkert ikke! ^ Liker å være en plass hvor flere kan kle seg, jeg. ja, seff jeg og men er jo litt digg å bli lagt merke til som den eneste som kan kle seg ordentlig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå