nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, vi får komme oss tilbake på topic. Personlig er jeg ikke glad i denne: Ser jeg den på ett plagg/button what ever, blir jeg små irriter. Etter det inntrykket jeg har fått kommer dere gutta med den avataren fra litt "penere" strøk, og kjører litt mere "classy" og pen stil. Så jeg regner med dere er Høyre-gutter? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Kan ikke svare for de andre, men jeg er hvert fall det. Men jeg går fortsatt ikke rundt med unge høyre effekter da. Dog henger det ett unge høyre flagg i stuen her da Endret 4. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dårlig tidspunkt og nevne at jeg holdte på og melde meg inn i SU en gang i tida..? On-topic: eBay har mange juveler: http://global.ebay.com/SABA_Mens_Top_Size_XS_Brand_New/350360203258/item Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kan ikke svare for de andre, men jeg er hvert fall det. Men jeg går fortsatt ikke rundt med unge høyre effekter da. Dog henger det ett unge høyre flagg i stuen her da Ikke overraskende. Dog ikke negativt. Ellers.. Venstre.. Litt for bredt slips? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) lokeland, du tok hvert fall til fornuften å valget å ikke gjøre det @nybb det slipset er feil knyttet, da ser det fort teit ut. Endret 4. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, og bredden er i overkant synes jeg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det hadde nok ikke sett så bredt ut om han hadde knyttet det riktig. Litt mer som han andre på bildet. Men jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det øverste synes jeg er peneste bredden på et slips. De slipsene som er ennda tynnere enn de to andre synes jeg er greit av og til, men som sakt så er de jo til forskjellige anledninger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) PatSharpX: Ja, takk gud. Var den tida hvor jeg hadde et sterkt behov for å vise hva jeg sto for. Det skal dog sies at jeg heller mer mot sosialismen enn (ny)liberalismen. Jeg disset til og med FpUs leder i drammensregionen da vi i forbindelse med et skoleprosjekt intervjuet han med formålet om å drite han ut (gud så teite vi var). Men det gikk like mye på person som politikken. On-topic: Enda et eBay funn coming up: http://global.ebay.com/Groovin_Mens_Pink_V-Cut_Bikini_Brief_Underwear-HOT-_XS/270497519506/item Tenker du må ganske liten penis for å få plass i den. Endret 5. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) hahah, sitter du å søker etter ebays skjulte skatter eller? Dette tynne slipset... blir mer til en fest synes jeg. ikke noe du bruker når du skal ha på "pentøyet" Endret 4. juni 2010 av robbsi Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 hahah, sitter du å søker etter ebays skjulte skatter eller? Dette tynne slipset... blir mer til en fest synes jeg. ikke noe du bruker når du skal ha på "pentøyet" Blir vel tynt det der ja Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Egentlig søker jeg kun med nøkkelordene "men xs", men det er fantastisk hva som kommer opp! For å holde meg on-topic drar jeg opp en klassiker: http://global.ebay.com/G_MEN_t_shirt_US_MARSHALL_polo_STAR_fashion_T_XS_D_/250641208754/item Blir ordentlig redd når jeg ser menn med slike t-skjorter Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kan ikke svare for de andre, men jeg er hvert fall det. Men jeg går fortsatt ikke rundt med unge høyre effekter da. Dog henger det ett unge høyre flagg i stuen her da Ikke overraskende. Dog ikke negativt. Ellers.. Venstre.. Litt for bredt slips? Det er knuten som er knytt feil. Her er et eksempel på at brede slips kan se meget bra ut: Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det spørs òg litt på jakkeslagene på dressen. Han over her har jo ganske breie jakkeslag, og derfor kan han ha et breiere slips uten at det ser feil ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Selvfølgelig, jeg bare illustrerte at det kan se bra ut. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg skjønner ikke greia med gutter/menn i denim-shorts. Hvorfor sier man denim? Er ikke dongeri trendy lenger? 3 Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Blir vel som tennisskjorte og pique, og joggesko og sneakers? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Joggesko og sneakers er da ikke helt det samme, men... On-topic: Finn...noen feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå