Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Ah, langt hår på gutter er jo selvfølgelig mye værre enn "normalt" hår dyppet i sædlignende voks som får det til å stå på en litt frekk måte á la dette: http://www.hair-body.se/img/hair_men_only_image.jpg

Eller...?

Hver sin smak anyface. Alle stilene jeg ikke kan fordra ligger vel allerede ute, men liker ikke hip-hop stilen, den såkalte "sossestilen", sutrestilen/emostilen eller http://www.photopox.com/Images/Insults/116...4-douchebag.jpg stilen.

Men metallstilen derimot. Flotte greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Band-skjorte, tighte bukser, oloajakke, old school sko (f.eks: All Star) og langt hår :thumbs:

Æsj.

Tighte bukser, Olajakke... :nei:

Hva mener du med langt hår? sånn litt over ørene, eller sånn såkalt "jente-langt-hår" ?

Hvis du syns det er stygt, du eier ikke stil. :thumbdown:

Eller, håret er egentlig ikke sååå viktig. Men fetest med langt syns jeg.

Lenke til kommentar
Jeg er nå ikke helt for den rosa-greia alle driver med. Eller sossete stiler, eller fjortis. Foretrekker sort/metal, og kanskje litt nerdete stiler. Jeg synes det er mye mer personlig enn alle motejentene som ser helt like ut... :ph34r:

Dere ser jo helt like ut dere også, er bare ikke like mange av dere, desuten ser dere ut som noen weirdoes ihvertfall de som drar den lengst...

Har egentlig ikke så mye imot emostilen, fordi mye av det ser ganske kult ut selv om jeg ikke vil bli emo selv da, men metal med nagler and shait ser helt jævli ut, punk igjen kan være litt kult på noen jenter ihvertfall, men synes ikke det ser så fett ut på gutter.

mc stil er heller ikke noe fett, da tenker jeg sånn olajakke osv, og langt hår og skjegg i tilegg nei ufff..

De fleste stiler er stygge om de blir dratt for langt, men metal/mc greie må være det styggeste uansett, bortsett fra nerdestil da..

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Syns egentlig joggebukse stilen er litt slaskete, det er sånn man har på seg når man chiller hjemme aleine.

Endelig noen som har skjønt det :roll: Jeg gikk med det en del for et par år siden, emn nå er den bare til å chille. Er heller ikke noen fan av super baggy bukser og t-skjorte som henger under knærne stil, men litt baggy kan være veldig kult.

Lenke til kommentar

Hvor har alt hatet mot joggebukser kommet fra? Joggebukser på gutter er digg å se på, selv om jeg liker "stil" også. Det må da være lov til å slappe av litt? Jeg går på skolen i joggebukse av og til, jeg skjønner ikke hvorfor det automatisk betyr at jeg er "fattig" eller "slaskete"? :roll:

Selv liker jeg å unne meg ting når jeg skal handle, oftest dyre bukser eller jakker (eller sko :p), men jeg bruker mindre penger på topper og gensere, bare fordi jeg liker variasjon :p

Selv syns jeg at stilen er kul så lenge den er personlig og orginal. Egentlig et sjeldent syn å se, men når det først klaffer er det råkult. F.eks nerdestilen til justin timberlake eller den råtøffe stilen til de som er bak moods of norway.

Men on topic: Jeg gidder ikke bruke ordet "soss" eller "snobb" men her er en liste over hva jeg syns ser helt korka ut;

Hos gutter

Rosa t-skjorte (fortsatt til gode å se noen som faktisk kler dette)

Lacoste-sko

Generelt merket Lacoste, den irriterende krokodilla er ikke kult i mine øyne.. (oppbrukt merke)

Glorete belter med tragiske beltespenner.

ALT fra jack & jones

Sånne teite t-skjorter fra solid der det står pudel i stedet for puma o.l.

Gutter med alt for mye greier i håret, og allikevel ser stygt ut

Bjørn borg bokser

Og en ting til jeg kom på nå i farten:

Så ei jente på butikken i går med stor orange boblejakke, strikkalue, hvit og rosa/turkis/grønn SVÆR genser, rosa og hvit NATTBUKSE (??????) og orange reebook sko.. HVA er greia? Ingenting hang på greip.. hun så helt idiotisk ut.

Irriterer meg også over at alle følger "moten" hele tiden. Hva med å se hva som er kult til seg selv? SElv om høyt liv er in er det ikke pent på tykke jenter, samme gjelder shorts-moten. Folk må lære seg å se seg i speilet før de går ut..

Lenke til kommentar
Men on topic: Jeg gidder ikke bruke ordet "soss" eller "snobb" men her er en liste over hva jeg syns ser helt korka ut; Hos gutter

Rosa t-skjorte (fortsatt til gode å se noen som faktisk kler dette)

Lacoste-sko

Generelt merket Lacoste, den irriterende krokodilla er ikke kult i mine øyne.. (oppbrukt merke)

Glorete belter med tragiske beltespenner.

ALT fra jack & jones

Sånne teite t-skjorter fra solid der det står pudel i stedet for puma o.l.

Gutter med alt for mye greier i håret, og allikevel ser stygt ut

Bjørn borg bokser

Tror du vil finne din drømmemann på Cubus;)

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar

Hva er det med dem som gjør at de er verdt 200 kr? Jeg kan finne undertøy som er like godt til halvparten av prisen.

Og som nevnt tidligere syns jeg orginal stil er kulest, og bjørn borg bokser er likt det med lacoste. Det er noe de fleste fra 12--> vil ha fordi det er "kult".

Hvis man absolutt skal kjøpe seg noe merkeklær ville jeg satset på enten bukse, sko eller genser. Hvem skal se bokseren din?

Edit:

Thrice: :love:

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...