PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kan vel greit forklares at det er en beskrivelse på en person som er radikalt på venstresiden i politikken, typ kommunist. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, veldig kommunist-aktig kan du si ja. Litt ironisk, for i dag er Hans Rotmo det stikk motsatte gidder ikke møte opp på vømmølfestivalen fordi han får for lite betalt Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Toget på 17.mai der idrettslag og andre foreninger deltar. Har du seriøst ikke hørt om det ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Det er jo litt typisk sånne folk det. Nå kjenner jeg ikke til akkurat han der, men er jo sånn med feks Michael Moore. Moore retter en bebreidende pekefinger mot en liten gruppe mennesker, som han mener kan holdes ansvarlig for den økonomiske elendigheten i USA. Investeringsbanken Goldman Sachs får på pungen. Harvard-rekor Lawrence Summers blir av Moore bebreidet for å kreve opptil 100.000 dollar for å holde foredrag – Tilbudet fra Michael Moores agent var på 100.000 amerikanske dollar (ca 600.000 kroner) for et cirka timelangt foredrag, inkludert reise og opphold i Bergen, forteller Guri Heftye, festivalsjef ved Nordiske Mediedager i Bergen, til Ny Tid. http://www.nytid.no/perspektiver/artikler/20091120/kapitalisten-michael-moore/ Det er forøvrig en stil jeg ikke liker å se Edit: Og Michael Moore generelt. Endret 4. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kanksje bare vi som bruker det nybb? vi bor trossalt i Verdal så ;P hehe Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Der hvor jeg har vokst opp kalles det barnetoget eller 17mai toget. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Toget på 17.mai der idrettslag og andre foreninger deltar. Har du seriøst ikke hørt om det ? Her jeg bor heter det 17. mai-tog, men det er bare skolene som går i det... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Mulig det. Barnetog og borgertog/17.mai-tog er to forskjellige ting i Verdal i allefall. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noe så fantastisk harry! :!: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Så dere har TO 17. mai-tog? Sært... Det har vi ikke tid til i Asker Her starter toget klokken 8 på morgenen og varer til 10, så drar man hjem og feirer. Edit: Og det er bare skolebarn som går i det. Endret 4. juni 2010 av fkm Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Åja Nei, her har vi to stk et som starter 8-9, og borgertoget 16. Noe så fantastisk harry! :!: Tusen takk! Du så videoen ikke sant? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva er det med utkantstrøk og tog egentlig? Borgertog... Vømmøltog... Hva er det neste? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 On-topic.. Jeg liker ikke superbrede slips Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, vi får komme oss tilbake på topic. Personlig er jeg ikke glad i denne: Ser jeg den på ett plagg/button what ever, blir jeg små irriter. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 On-topic.. Jeg liker ikke superbrede slips Jeg liker ikke supersmale slips. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 On-topic.. Jeg liker ikke superbrede slips Ikke superbrede. (men hva legger du i superbred) jeg liker bedre slips som er normalbred enn tynne slips. Selv om de går til forskjellige annledninger så liker jeg normalbrde slips best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå