lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Vel, mine 11 år i en "innvandrerby" har lært meg noe annet. Uansett er det unødvendig. Men tilbake til emnet: Endret 4. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hva i **** er det med disse collegejakkene som er så fint og i det hele tatt passende? Denim skjorta fantes ikke pen heller. Ser også for meg at det kommer til å florere Clubmasters i sommer, hvor kun 2% faktisk ser bra ut i de. Endret 4. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Nash Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har du lyst på noe ekstra trendy og litt annerledes, bør du gå for en amerikanske baseballjakke. Den er det nyeste nye på jakkefronten, og ser bra ut. Det er det nyeste nye? jammen da så... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Neida, det nyeste er at de har klippet av chinos og gjort det til en shorts. For det har aldri blitt gjort før. Herregud..... Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dette er shortsen som kan være både casual og stilig på samme tid. Kombiner den med skjorte og løst slips for fest. Du må ikke glemme at det blir mye kulere med et løst slips på Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 WOAH! min stilguide til sommeren! Finn frem saksa, jeg vil ha shorts! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Burde da være mye enklere og kjøpe seg piratbukser. Lurer på hvor forfatteren har dette fra forresten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Han mener jo ikke at man fysisk skal ta en saks og klippe over et par chinos man har i skapet, han mener at de har startet å selge "chinosshorts", noe de har gjort i 7000000 år. Piratbukser er btw latterlig stygt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Ah, leste ikke formuleringen. Det er forresten en kvinne som har skrevet det. Synes det er morsomt hvordan ting plutselig blir inn uten at det finnes en kilde til hvorfor. Det verste er jo at folk faktisk følger det også, med formålet å se trendy ut. Og for å gjøre det verre failer de ofte også, i et desperat forsøk på å se kul ut. Endret 4. juni 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Dette var litt ulekkert. Edit: Aiya, forkjøpskommet. Enda bra. Endret 4. juni 2010 av Okapi Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg skjønner ikke greia med gutter/menn i denim-shorts. Det liker jeg ikke. Ser så 'bonsk' ut om dere skjønner. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Enig pat! En annen ting som ser helt jævlig ut er piratbukser. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Liker ikke det jeg heller. Ser ikke poenget med det, man ser bare dust ut. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva er dette vømmølgreiene egentlig? Det er et fenomen som er oppfunnet av Hans Rotmo. Det er hovedsaklig musikk som konsentrerer seg om politiske tekster som går i mot utbygging, sentralisering og kapitalisme generelt. Dette ble da skrevet på 70-tallet. Dette har utviklet seg til å bli en festival i Verdal. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vet ikke hva "ræddis" betyr. Men folk går rundt i gamle, stygge klær. Og det er kjempemoro. Fantastisk stemning. Gleder meg som en unge til festen i morgen!! 12.00 starter vømmøltoget. Da kjøres hundrevis av kjøretøy, traktorer, gamle mopeder osv... i tog som er større enn borgertoget i Verdal! http://www.youtube.com/watch?v=Na4hXW_rCEw&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå