lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Logoflash er alltid sweet Lurer dog på om den er ekte. Har virkelig Lacoste slike t-skjorter? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Det har de ja...sett det før Endret 3. juni 2010 av Nash Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Død og fordervelse. Snakk om å utnytte merkevaren sin og samtidig drepe integriteten sin. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 ...og han kombinerte med Burberry skjerf Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Endret 3. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Skjønner at visse mennesker synes vømmølkonseptet høres fukk'd ut. Men vømmøl handler om mer enn å bare drikke seg snydens (noe som uansett skal gjøres). Det handler om stemninga, musikken, måten alle generasjonene samles. Du må oppleve det for å forstå det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Skjønner at visse mennesker synes vømmølkonseptet høres fukk'd ut. Men vømmøl handler om mer enn å bare drikke seg snydens (noe som uansett skal gjøres). Det handler om stemninga, musikken, måten alle generasjonene samles. Du må oppleve det for å forstå det. okei..? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja, slik er det. Jeg har en ekstrem kjærlighet for dette fenomenet. Jeg har jo vokst opp sammen med dette arrangementet og musikken. Det er veldig stort for verdalingene dette her.. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sier litt når vømmøltoget bruker å være 3 ganger så langt som på 17mai ;P Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Helt klart robbsi! Det blir aller tiders med noen Tuborg under årets opptog ja Litt on-topic da. Vømmølstilen er kun kul 3-5 juni! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hva er dette vømmølgreiene egentlig? Endret 4. juni 2010 av fkm Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Bildet var da ikke så ille at du måtte fjerne det! Nå ødela du kveldskosen min! Endret 4. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg ombestemte meg Er ikke sikker på at halvnakne mennesker er sånn kjempepopulært blandt moderatorene... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Så forresten en fyr med Lacoste t-skjorten i byen idag Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Pakkis med svart dressbukse, hvit skjorte og... sølvgrå nike shox. Endret 4. juni 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tror ikke det er riktig betegnelse på en pakistaner du. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Takk og lov for herr Politisk Korrekt som kan rette på de som ikke er det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Poenget mitt er kun at det kan oppfattes som rasisme, noe som så vidt jeg vet ikke er tillatt her. Og det kommer fra en som er vokst opp et sted hvor 99% er innvandrere. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Rasistisk å si pakkis? Da er jeg rasist, for jeg sier pakkis og neger. De som påstår at det å si at pakkis er rasistisk, vet ikke hva ordet betyr. Men nok OT. Endret 4. juni 2010 av Coa 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå