lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Gjennomført Amish-antrekk har da ingenting i denne tråden og gjøre Til formålet er det jo kjempekult. 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jenta på bildet var ikke så verst. Men herren derimot, vel vel. Hvit kontrast er jo alltid kult! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er jo ikke amish akkurat da.. Det er vømmøl! Men, som du sier. Ja, det er kjempemoro! Alle sammen i hele byen går jo kledd i vømmøl-klær, og på natterstid blir det fest! Så dette er kule saker! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jenta på bildet var ikke så verst. Men herren derimot, vel vel. Hvit kontrast er jo alltid kult! Det er bare så synd, fordi en clean hvit skjorte, svart slips og en fin cardigan hadde gjort det antrekket såååå mye bedre! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har egentlig ikke hørt om dette vømmøl, men det høres jo faktisk ganske kult ut! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jenta på bildet var ikke så verst. Men herren derimot, vel vel. Hvit kontrast er jo alltid kult! Det er bare så synd, fordi en clean hvit skjorte, svart slips og en fin cardigan hadde gjort det antrekket såååå mye bedre! Hadde han bare byttet ut cardiganen med en navy, hvit skjorte samt et slips i en annen farge - hadde det blitt bra! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har egentlig ikke hørt om dette vømmøl, men det høres jo faktisk ganske kult ut! What?!? Hørt om Hans Rotmo da? "vømmølens far"... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er heeelt sinnsykt! Du har vel hørt om Hans Rotmo vel? Han har skrevet mye bra vømmølmusikk. Kan legge ut en låt her som heter Råttistokken! Ellers, gå innpå her http://www.vommol.org/. Masse nyttig info om vømmøl-festivalen http://www.youtube.com/watch?v=jzABr2kgBYA 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Nei, burde jeg det..? Edit: Hva faaaaeen. Den skal så absolutt spilles på neste fest! Endret 3. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Nei, du burde ikke det skjønner at mange ikke har hørt om ham.. Det er jo en kongelåt, så det bør du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har vært på vømmøl jeg. Det er cirka ingenting ved det som er kult. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er din trassige mening. Synd at du ikke lærte deg å finne den rette stemningen. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vømmøl....eg har ikkje ord. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vømmøl....eg har ikkje ord. ... fantastisk ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Nei. Ikke fantastisk. 1 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fortell fortell! Artig å høre hvorfor dere "utenforstående" ikke liker vømmøl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er stygt! Praktisk om man skal være ute i skogen, men stygt som faen. At dere har en festival til ære for den forandrer ikke det. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg liker at folk går så langt for å ha det moro! Det handler jo kun om å ha det moro. Og om klesstilen er en del av det så får det være slik. Jeg liker uhøytidelige folk jeg Musikken er så som så, men jeg kan tenke meg at med noen øl innabords kan det bli ganske så god festmusikk. Jeg har jo f.eks. aldri vært på bedre konsert etter DDE, og det er for meg sær musikk. Uansett, nok off-topic fra mitt hold. Endret 3. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Nå mente vel han "vømmøl" generelt? Skal man drikke seg full og tulle så duger de fleste klær imo. 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Trodde ikke det gikk ann og synke så lavt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå