Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man bestemmer jo selv hva som er hot or not. Ingen ber deg da kjøpe designerklær som ser helt jævlige ut, bare fordi det er designerklær.

Det høres kanskje rart ut, men hvordan man kler seg sier faktisk hvordan man er som person.

J&J og Carlings= rånere.

Urban og Session=skatere, surfere.

Folk som aldri går med joggebukse offentlig, men i harrye og slitne jeans=Casual/ Ola Nordmann

Tacky= prøver å se bra ut, men feiler. Som regel i alderen av 14-20 år, som fortsatt ser på paradise hotel.

Lenke til kommentar

Jeg elsker deg også <3. Det er dessverre der mine råner venner handler, derfor ble det slik. Men selvfølgelig så ville jeg heller jobbet på Carlings enn J&J. Selv om J&J faktisk har noen helt greie skjorter som sitter godt ser det ut som. Ikke at jeg har kjøpt, men har flere venner som eier dem.

Lenke til kommentar

Kjøpte faktisk litt klær på J&J før. Men nå har dem invadert vært eneste plagg med skriften "Jack and Jones" eller "J&J" (bortsett fra på selected-serien). I tillegg til det, er de fleste plaggene formløse som Frdlr nevnte :nei2:

Lenke til kommentar

Man bestemmer jo selv hva som er hot or not. Ingen ber deg da kjøpe designerklær som ser helt jævlige ut, bare fordi det er designerklær.

Det høres kanskje rart ut, men hvordan man kler seg sier faktisk hvordan man er som person.

J&J og Carlings= rånere.

Urban og Session=skatere, surfere.

Folk som aldri går med joggebukse offentlig, men i harrye og slitne jeans=Casual/ Ola Nordmann

Tacky= prøver å se bra ut, men feiler. Som regel i alderen av 14-20 år, som fortsatt ser på paradise hotel.

Hva med de som kjøper klær på Selected, Carlings og Boys of Europa, da? :3

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du med hånden på hjertet si at du ikke dømmer de som du postet bilde av ut i fra klærne deres?

Vel, jeg tenker jo mitt. De på bildene gjør vel bare jobben sin, de er jo modeller (de fleste hvertfall), og de får betalt for å ha på seg klær. Men jeg liker ikke å dømme folk pga klær. :)

Lenke til kommentar

Beges: Han nevner da Carlings.

Jeg er halveis enig med Bebeluv. Det vil si, om jeg ser en person som kler seg harry - tenker jeg "han handler nok bare på J&J osv". Syntes ikke jeg kler meg noe nevneverdig harry, selv om jeg har klær fra carlings (noen chinos & jeans samt en lett tee). For meg handler det ikke om hvor de handler, men hva de handler på den plassen. J&J har f.eks noen ting uten de svære stygge logoene. Så f.eks en helt kurant grå rutete bomullsbukse der forrige gang jeg gikk forbi. Nå var nok den fra selected, men det var da hvertfall i en J&J butikk.

Lenke til kommentar

Hva med de som kjøper klær på Selected, Carlings og Boys of Europa, da? :3

I min vennekrets så er de fortsatt rånere. Men nå er det eneste de handler fra Boys of Europe, disse "falske" Jean Paul jakkene, og kanskje et par jeans derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...