Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med noen unntak skal ikke artister kle seg "pent" på scenen. Det skal være litt iøyenfallende.

Enig.

 

News_004992_Other_003.jpeg

 

Er vel disse dressene Zeromac siktet til.

 

Synes ikke de er så aller værst jeg. Ja, det er klart de er stygg hvis man bruker de i "feil anledninger". Men som "kom-i-party-stemning-opptreden-antrekk" syns jeg ikke de er så gær'ne...

 

-------

 

Når vi først er inne på Madcon-gutta...så må jeg si jeg hater en del av antrekkene de har brukt på div. musikkvideoer opp gjennom tiden. Se dette hippie-gangsta antrekket her f.eks. :yucky:

 

madcon.jpg

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

7238mercerstweb.jpg

Hva er greia med den stygge blå shortsen? Og sandalene?!?

redpurp.jpg

Joda, to sjerf er jo kult...

brownsuedewhitedenimsi0.jpg

Hvit bukse, med brune sko og skinnjakke.. Og hva har det blå slipset der å gjøre? OG SORTE HANSKER?!?

01069FrenchblueWeb.jpg

Jeg tåler ikke menn med utringning, sorry. På damer kan det være fint, på menn. Eh, nei.

2159LeanWeb.jpg

Ok, denne fyren har på en stor blårutete skjorte, en lyseblå (har ikke peiling på hva det er, men fint er det ikke), med over 9000 knapper. Det jeg reagerer mest på, er det store skjerfet han har på seg.

LUCA+RUBINACCI,+NAPOLES+2.jpg

Kan noen fortelle meg greia her? Ta en tur hjem til bestemor, lage en jakke av gardinene hennes, og bruke den lilla bordduken hennes som slips? For å ikke glemme din avdøde bestefars hatt!

sartorialist-january-2009-scarf-1.jpg

Skjerfet er fortsatt ikke fint, og det er ikke de blå hanskene heller.

1179itrl_2.jpg

Ser nesten ut som om fyren har vokst ut av klærne sine.

post-150324-1275487495,6227_thumb.jpg

Rød dressjakke? Eh, ikke fint!

430189.jpg

ØYNENE MINE!!! D:

70s%2Bclassic%2Brock.jpg

:(

 

Alle disse bildene fant jeg på den siste den til tråden "Hvilken stil _liker_ du å se?". Jeg likte ingen av de, derfor postet jeg de her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Du postet alle bildene mine jo :p Liker ikke så godt frakken som er postet (mønsteret gir meg litt burberryvibber, selv om det ikke er det samme mønsteret). Jeg er også enig i at bildet med Chuck Bass er det peneste av ham, og at hippiebildene er grelle.

 

Post noen bilder av det du liker i den andre tråden da ;)

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke gidder å kritisere din personlige smak, så sier jeg bare dette: Fiks lysinnstilligene på dataen din, eventuellt ta på deg linsene/brillene.

 

Hvordan kan du mene at fyren har sorte hansker? Eller han du mener har en "lyseblå" genser? Nei huff.

Lenke til kommentar

Shortsen på duden er jo pen.

 

Om ikke skjermen på MBPen min juger, så er det grønne hansker på det ene bildet. Ikke sorte.

 

Utrigning? Det er jo litt dypere enn en standard v-hals. Crewneck er jo tragiskt i forhold.

 

Det kalles cardigan.

 

Lilla skjerf er hot!

 

Vokst ut av klærne, det heter passform, og slimfit. Det sitter så bra som det går ann. At noen foretrekker baggy size og tees i xxxl er ikke hans feil. Kroppen hans kler slimfit.

 

Den ser ikke særlig rød ut, men mer orange. Men uansett. Jeg har rød blazer, det funker fett. Samme gjelder den fargen. Det er noen feil på det bildet, men det har ikke du kritisert.

 

De to siste er jeg enige om selv.

Lenke til kommentar

Shortsen så litt ballong ut

 

Altfor store utringinger som typisk Niklas fra Paradise har er harry. Men jeg syntes det på bildet var greit, men ikke min smak

 

"Ser nesten ut som om fyren har vokst ut av klærne sine. "

 

Klærne passer jo han?

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Når jeg så kommentarene om at jeg var fargeblind, åpnet jeg Macbooken, og der så fargene helt anderledes ut enn på HP-en min ja.. :p

 

For all del, jeg vil ikke snakke stygt om deres personlige klessmak, men dette er ikke noe jeg kunne tenkt meg å gått i.

 

Folk må få kle seg slik som de vil, selv går jeg med t-skjorte og jeans. Jeg synes det fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

Vel, selvfølgelig får du gå med det du vil og mene det du vil, men f. eks. kommentaren om personen du mener har vokst ut av klærne sine er jo rett og slett feil. Det er perfekt passform på klærne han har på seg, og det ikke noe å diskutere.

Lenke til kommentar

Folk må få kle seg slik som de vil, selv går jeg med t-skjorte og jeans. Jeg synes det fungerer utmerket.

Så du liker ikke den stilen du postet, greit nok det.

Men det hadde jo vært utrolig kjedelig om alle hadde kledd seg i død-streite jeans og t-skjorte? Helt uten personlig preg?

Lenke til kommentar

Jepp, jeg mener det.

 

For all del, hvis dere synes det er fint, og føler dere bra med det, så gå med det!

 

Men for min del blir det for jålete, og jeg liker ikke begrepet mote i det hele tatt. Hvorfor skal en eller annen fancy designer bestemme hva som er hot, og hva som er not? Og hvorfor skal andre dømme meg pga klærne jeg går med? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...