tjotr Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Nei, var kun i går. Det er en uskreven regel å gå med konsert-tskjorta dagen etter konsert. I hvertfall for småkidza som har vært på sin første konsert... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Var noen av dem på skolen her også *se på den kule t-skjorta mi* Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har flere ganger gått i bandskjorte, enda ikke fått noen spydige kommentarer. Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Samme her. Jeg har dog fått mange positive kommentarer når jeg bruker bandskjortene mine, selv av folk jeg ikke kjenner. Bandskjorter forteller like mye om den som bærer den, som preppystilen eller andre stiler gjør. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jepp, men alt til sin tid. Som sagt tidligere i tråden her så sitter jeg selv med mange band t-skjorter jeg også. Men de brukes som oftes kun når jeg er på festival/konsert. Må vel legge til at jeg personlig ikke har noe i mot band t-skjorter. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Går nesten alltid med band t-sjorter/gensere jeg da. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Haha, jeg skjønte ikke hva som foregikk oppe i hodet ditt før bildet ble ferdig lastet ned...det der var bad! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) :/ Hadde til og med forventet at en hvilken som helst senil person på over 80 år, hadde forstått, at til det antrekket der, passer fiske/campingshorts like godt som en tysker i burka. Endret 1. juni 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Herregud for et latterlig stygt antrekk! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det verste er at det er fra the sartorialist... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Synes ofte han har masse stygge ting på bloggen jeg da... Virker som om han ikke bryr seg om det ser bra ut, bare det skiller seg ut (og det er jo ikke alltid positivt) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Syntes the sartorialist har dabbet veldig av i det siste, hvertfall på herrefronten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 merk beskrivelsen hun har skrevet under bildet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Syntes the sartorialist har dabbet veldig av i det siste, hvertfall på herrefronten. Helt enig. Synes han har dabbet veldig av på både herre- og kvinnemote. merk beskrivelsen hun har skrevet under bildet. Oida... EDIT: Når man finner en i joggebukse på TS går verden under om ikke lenge... HVA FAEN?!?! Endret 2. juni 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 ^Tenkte det samme om den joggebuksa ja. :\ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kjipt at TS har blitt så dårlig. Lettere å finne bilder til denne tråden enn "Stilen du liker å se" omtrent Lenke til kommentar
.sere Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Goterstil kan være ganske elegant også, så lenge det ikke blir trash og horete, slik som magedama over. Dama til Manson(?) var jo søt! Verste på metalkonserter er de store, høye og breiskuldra, damene som moser seg nedi korsett og miniskjørt, med grelle boots/sko som har høy hel langs hele. Er heller ikke så atraktivt med gutter innenfor dette miljøet som ser ut som om de går inn for å se eklst og minst velstelt ut.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå