Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dressen hadde faktisk ikke sett så ille ut om man fjernet de andre fargene, utenom rødfargen. For rødfargen er faktisk veldig pen.

Har du sett den helt røde til Boss? Den er faktisk ganske frekk!

Denne du mener?

BradGoreski_HugoBossSuit_2.jpg

Lenke til kommentar

Var innom Boss S&S på fredag, så ingen da. Kun en heftig frisk blå blazer, til 3200,-

Om det er den samme blazeren jeg så forrige helg, så er den frisk! Men merkelig at de ikke hadde den på Boss på S&S, har den på begge Geddon her i Stvngr.

Robbsi: Er nok kanskje den der ja! Hvertfall samme rødfarge, litt usikker på om knappene var like.

Lenke til kommentar

Var innom Boss S&S på fredag, så ingen da. Kun en heftig frisk blå blazer, til 3200,-

Om det er den samme blazeren jeg så forrige helg, så er den frisk! Men merkelig at de ikke hadde den på Boss på S&S, har den på begge Geddon her i Stvngr.

De hadde den på S&S for en måneds tid siden, men så den ikke da jeg var der i dag. Jeg likte den ikke i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Var på AC/DC-konsert i helga. Og når et band som har et ganske bredt spekter når det gjelder fangrupper skal spille, og ca 40 000 mennesker møter opp, støter man selvfølgelig på utrolig mange rare, og ikke misnt stygge antrekk.

Orker ikke ramse opp noe her, men kan nevne at skitne skinnjakker og svære XXL-t-skjorter med stygge logoer var hyppige fenomener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...