stasomfaen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Liker ikke wannabe sosser som skal flashe med stooore merker og ha mest mulig lacoste. Lacoste sko f.eks. er noe ræl (veldig dårlig kvalitet) så skjønner ikke at folk gidder å kjøpe det engang. Liker heller ikke å se folk med caps når den starter OPPÅ hodet.. Altså at halvparten av sleiken synes over panna... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Og hva er galt med slipsknuten, den er jo perfetk! Du har virkelig ikke peiling på hva du snakker om. Herregud Den slipsknuten er omtrent så langt unna perfekt man kan få den. Joggesko :O Det er nok hvite pensko Please, ikke drit deg ut mer enn nødvendig. Endret 29. mai 2010 av fkm Lenke til kommentar
varus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Joggesko :O Det er nok hvite pensko Hvis de kvalifiserer til pensko kan jeg begynne å gå på jobbintervju i hvite crocs. Endret 29. mai 2010 av varus Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Fryketer veldig mange Klesbommerter på MGP i kveld Diverse failures fra semifinale-uken: Dongeribukse + Skjorte + Mønstertshirt = :nei2: ------- Når jeg først er inne på MGP, hva synes folket om Didriks 17.mai-dress? Endret 29. mai 2010 av tjotr Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Fant han ikke feitere slips altså..? Kall meg gammeldags, men jeg holder med fkm her. Bruden skal gå i hvitt, brudgommen i sort. Sånn er det bare, end of discussion, the end. Ja, det er greit. Men antrekket hans var bra fordi, selv om det kanskje skulle ha vært noe annet. Men har ofte sett i mer sommerlige bryllup på idylliske steder at det har vært i lyse farger. oisan :O der så jeg skoene ja. det var jo bare helt forferdelig !! Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Og hva er galt med slipsknuten, den er jo perfetk! Du har virkelig ikke peiling på hva du snakker om. Herregud Den slipsknuten er omtrent så langt unna perfekt man kan få den. Joggesko :O Det er nok hvite pensko Please, ikke drit deg ut mer enn nødvendig. Du, jeg så ikke nærbildet av skoene før nå! Sorry hvis jeg dreit meg ut på noe jeg ikke så ass. Men er totalt enig at de skoene til det antrekket er som å bruke joggebukse og hettegenser i begravelse ass! Du ser at slipset er ganske så tykt(feit),så knuten er jo nødt til å bli så stor. Endret 29. mai 2010 av robbsi Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du ser at slipset er ganske så tykt(feit),så knuten er jo nødt til å bli så stor. Ikke om han klarer å knyte det ordentlig... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg savner balanse i antrekket. Det er bare for lys. Trenger noe til å bryte med det hvite. Lurer på hva som står på metallplata på skoa.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det at slipset er av den feite typen gjør jo ikke knuten noe bedre? Den er jo gigantisk! Lenke til kommentar
varus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg savner balanse i antrekket. Det er bare for lys. Trenger noe til å bryte med det hvite. Lurer på hva som står på metallplata på skoa.. Æ ælske dæ, foreva and eva Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du ser at slipset er ganske så tykt(feit),så knuten er jo nødt til å bli så stor. Jaha..... Du kan bare gi deg. Knuten er forferdelig, punktum. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du ser at slipset er ganske så tykt(feit),så knuten er jo nødt til å bli så stor. Jaha..... Du kan bare gi deg. Knuten er forferdelig, punktum. +1 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Robbsi tror han har peiling :!: Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Greit, jeg ble en failure her 3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Lurer på om det kan være D&G sko? De pleier jo å ha store metallplater, men kan også være LV, mener å ha sett noen som ligner litt. Forøvrig forferdelig antrekk og knuten er ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Fryketer veldig mange Klesbommerter på MGP i kveld Diverse failures fra semifinale-uken: Dongeribukse + Skjorte + Mønstertshirt = :nei2: ------- Når jeg først er inne på MGP, hva synes folket om Didriks 17.mai-dress? Noen fordelige bommerter der ja! Dressen blir litt for "spesi" synes jeg... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Den koster 1700,- på Bertoni Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 De har også fått sånne windbreakere på bertoni nå. Så den da jeg gikk forbi der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Den koster 1700,- på Bertoni Betale 1700kr for å se og som en dust og vanære Norge i samme slengen? Joda, høres ut som århundrets deal! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå