Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Mannen har vært en superstjerne så lenge jeg har eksistert, som vil si at han levde gjennom 80-, 90- og 00-tallet med kameraer på seg hele tiden. Man er dømt til å finne noen stygge antrekk etterhvert, men fyren er unektelig stilig ellers - og spesielt i disse dager.

bollerbrus sitt bilde var fantastisk. Kunne tenkt meg å dukke opp på en fest sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svart, svart, svart. Og ikke for å glemme den typiske "sosseperioden" som var i skuddet for et år tilbake, som FORTSATT henger igjen! Jeg snakker om platinablondt hår, 5 brunkremlag og edderkoppvipper, strikk på buksen, den fake Lacoste pique'n og Henry Lloyd jakken. Eller den fra HH om du vil. Nå har jo Cubus lansert en FLOTT seilerjakke til kun 200! FJORTISER, HIV DERE PÅ TRENDEN! :thumbup:

Lenke til kommentar

Et år siden? Du må jo bo i himmelen. Her jeg bor har strikk/brunkrem/seiljakke/osvosv-trenden holdt på i hvertfall 3-4 år, og fjerner man seiljakken er det snakk om nærmere 5-6. At folk fortsatt går kledd slik er jo ikke til å tro.

Lenke til kommentar

Det meste av antrekk han her klarer å sette sammen, er utrolig stygt. Liker spesielt kommentaren om at det er gjennomført, fordi det bare er klær fra D&G og LV :p

Og siden jeg hater på vgtv så liker jeg heller ikke denne slacker stilen eller hva man skal kalle det: The Shit

Heldigvis er dette bare kødd da, i motsetning til han første.

Lenke til kommentar

jeg syntes dressen til Riise var fin jeg. Men jeg er enig i at det ble litt mye hvit. Bruden skal fremheves, og det er derfor en uskreven regel at gjestene ikke skal bruke hvitt i et bryllup. Skulle vært sånn for brudgommen også. Men igjen, selve dressen syntes jeg var fin:) Smaken er som baken; den er delt;)

Lenke til kommentar

Man burde blitt pisket offentlig for å bruke noe sånt. Jeg ville heller gått naken i bryllupet mitt enn å ha på det der.

Edit: Herregud, se på den slipsknuten han har :scared:

372x.jpg

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synst den dressen var dritfet. Tror dog ikke jeg ville hatt mot til å gå i den.

Enig, hadde også kunne vært mye fetere om han hadde hatt skrift og bilder på den. For eksempel kunne han hatt en orientalsk drage på ryggen, med gotisk skrift under som sier "I LUV U".

Lenke til kommentar

Jeg synst den dressen var dritfet. Tror dog ikke jeg ville hatt mot til å gå i den.

Enig, hadde også kunne vært mye fetere om han hadde hatt skrift og bilder på den. For eksempel kunne han hatt en orientalsk drage på ryggen, med gotisk skrift under som sier "I LUV U".

Eller "PLAYER 69". Og selvfølgelig masse "tilfeldige" malingflekker. Da hadde den vært sykt phet azzzz!

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Man burde blitt pisket offentlig for å bruke noe sånt. Jeg ville heller gått naken i bryllupet mitt enn å ha på det der.

372x.jpg

Haha, synes allikevel skotøyet tok kaka!

Lenke til kommentar

372x.jpg

Haha, synes allikevel skotøyet tok kaka!

Joggesko :ohmy:

320x.jpg

Endret av varus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...