Dorian Gray Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Mannen har vært en superstjerne så lenge jeg har eksistert, som vil si at han levde gjennom 80-, 90- og 00-tallet med kameraer på seg hele tiden. Man er dømt til å finne noen stygge antrekk etterhvert, men fyren er unektelig stilig ellers - og spesielt i disse dager. bollerbrus sitt bilde var fantastisk. Kunne tenkt meg å dukke opp på en fest sånn. Lenke til kommentar
varus Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Forresten tror jeg det første bildet viser paradeuniformen og ikke den de bruker i felten. Tviler på at de drar med seg sabel på narko-razziaer Nå tuller du, Sherlock? I kid you not, sir. Lenke til kommentar
J.Kristine Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Svart, svart, svart. Og ikke for å glemme den typiske "sosseperioden" som var i skuddet for et år tilbake, som FORTSATT henger igjen! Jeg snakker om platinablondt hår, 5 brunkremlag og edderkoppvipper, strikk på buksen, den fake Lacoste pique'n og Henry Lloyd jakken. Eller den fra HH om du vil. Nå har jo Cubus lansert en FLOTT seilerjakke til kun 200! FJORTISER, HIV DERE PÅ TRENDEN! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Et år siden? Du må jo bo i himmelen. Her jeg bor har strikk/brunkrem/seiljakke/osvosv-trenden holdt på i hvertfall 3-4 år, og fjerner man seiljakken er det snakk om nærmere 5-6. At folk fortsatt går kledd slik er jo ikke til å tro. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Henger godt igjen her i området også, hvor bor dere? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ser mye av det jeg også, men i gatene her er det jo så bor vel ikke de fleste her da. De fleste kommer nok for å shoppe. Jeg bor i Bogstadveien i Oslo. Lenke til kommentar
zlattan Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det meste av antrekk han her klarer å sette sammen, er utrolig stygt. Liker spesielt kommentaren om at det er gjennomført, fordi det bare er klær fra D&G og LV Og siden jeg hater på vgtv så liker jeg heller ikke denne slacker stilen eller hva man skal kalle det: The Shit Heldigvis er dette bare kødd da, i motsetning til han første. Lenke til kommentar
varus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Forventet vel ikke noe mer av Riise. Ble litt for mye hvitt her! Endret 29. mai 2010 av varus Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 jeg syntes dressen til Riise var fin jeg. Men jeg er enig i at det ble litt mye hvit. Bruden skal fremheves, og det er derfor en uskreven regel at gjestene ikke skal bruke hvitt i et bryllup. Skulle vært sånn for brudgommen også. Men igjen, selve dressen syntes jeg var fin:) Smaken er som baken; den er delt;) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Man burde blitt pisket offentlig for å bruke noe sånt. Jeg ville heller gått naken i bryllupet mitt enn å ha på det der. Edit: Herregud, se på den slipsknuten han har Endret 29. mai 2010 av fkm 1 Lenke til kommentar
varus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Får litt assosiasjoner til denne fyren her, for dem som har sett gudfaren. Endret 29. mai 2010 av varus Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg synst den dressen var dritfet. Tror dog ikke jeg ville hatt mot til å gå i den. Lenke til kommentar
varus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg synst den dressen var dritfet. Tror dog ikke jeg ville hatt mot til å gå i den. Enig, hadde også kunne vært mye fetere om han hadde hatt skrift og bilder på den. For eksempel kunne han hatt en orientalsk drage på ryggen, med gotisk skrift under som sier "I LUV U". Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Jeg synst den dressen var dritfet. Tror dog ikke jeg ville hatt mot til å gå i den. Enig, hadde også kunne vært mye fetere om han hadde hatt skrift og bilder på den. For eksempel kunne han hatt en orientalsk drage på ryggen, med gotisk skrift under som sier "I LUV U". Eller "PLAYER 69". Og selvfølgelig masse "tilfeldige" malingflekker. Da hadde den vært sykt phet azzzz! Endret 29. mai 2010 av fkm Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg syntes dresse var drit nice! Og hva er galt med slipsknuten, den er jo perfetk! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Man burde blitt pisket offentlig for å bruke noe sånt. Jeg ville heller gått naken i bryllupet mitt enn å ha på det der. Edit: Herregud, se på den slipsknuten han har Haha, synes allikevel skotøyet tok kaka! Lenke til kommentar
varus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Man burde blitt pisket offentlig for å bruke noe sånt. Jeg ville heller gått naken i bryllupet mitt enn å ha på det der. Edit: Herregud, se på den slipsknuten han har Haha, synes allikevel skotøyet tok kaka! Joggesko Endret 29. mai 2010 av varus Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Joggesko :O Det er nok hvite pensko Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Fant han ikke feitere slips altså..? Kall meg gammeldags, men jeg holder med fkm her. Bruden skal gå i hvitt, brudgommen i sort. Sånn er det bare, end of discussion, the end. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tja, vil vel heller kalle det sneakers...joggesko er i mine øyne noe litt annet...men grusomt var det uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå