Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Band-skjorte, tighte bukser, oloajakke, old school sko (f.eks: All Star) og langt hår :thumbs:

Æsj.

Tighte bukser, Olajakke... :nei:

Hva mener du med langt hår? sånn litt over ørene, eller sånn såkalt "jente-langt-hår" ?

Ingenting er jentete eller guttete bortsett fra undertøy og kjoler. Det er irriterende å høre at noe er jentete fordi man har det og det... Kanskje jentene bare finner kule stiler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Band-skjorte, tighte bukser, oloajakke, old school sko (f.eks: All Star) og langt hår :thumbs:

Æsj.

Tighte bukser, Olajakke... :nei:

Hva mener du med langt hår? sånn litt over ørene, eller sånn såkalt "jente-langt-hår" ?

Ingenting er jentete eller guttete bortsett fra undertøy og kjoler. Det er irriterende å høre at noe er jentete fordi man har det og det... Kanskje jentene bare finner kule stiler?

Greit, samma det.. Mente sånn langt ned til magen..

Lenke til kommentar

Husker på et møte i videregående, jeg satt bak en person med langt hår som var satt i to "hestehaler". La merke til hvor stygg denne jenta var, hun så ut som en mann, og jeg var helt overbevist på at det var ei stygg jente fram til når vi skulle dra da jeg gikk foran personen og fikk se at det faktisk var en mann. Fikk helt sjokk :wee:.

Så ja, gutter, ro ned med så langt hår, det passer ikke på noen gutter, hvis du ikke skal bli en pirat.

Lenke til kommentar
Husker på et møte i videregående, jeg satt bak en person med langt hår som var satt i to "hestehaler". La merke til hvor stygg denne jenta var, hun så ut som en mann, og jeg var helt overbevist på at det var ei stygg jente fram til når vi skulle dra da jeg gikk foran personen og fikk se at det faktisk var en mann. Fikk helt sjokk :wee:.

Så ja, gutter, ro ned med så langt hår, det passer ikke på noen gutter, hvis du ikke skal bli en pirat.

DEN SATT! ENIG! :D

Lenke til kommentar
Det der var like slitt som håret til Narvestad, men kan ikke skjønne gutter med langt hår som rakker ned på jenter med kort hår? :hmm:

Fordi jenter med kort hår som regel ser jævlige ut, mens gutter med langt hår er ganske så mandig :cool:

Det finnes selvsagt unntak på begge sider :p Man kan si det slik: Flertallet av jentene ville sett bedre ut med langt hår, mens omtrent halvparten av de med langt hår ville sett bedre ut med kort :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar

passer ikke på noen gutter? helt uenig, syns langt hår på gutter er hot jeg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...