Grankongla Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg mener at de norske politiuniformene er mye bedre enn de italienske du viste der. Den norske er hva jeg forbinder med en politiuniform. Og jeg føler at funksjonalitet > utseende når det kommer til dette. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 lokeland skrev (På 26.5.2010 den 23.09): Det du sier der er jo en ting som mange glemmer. Ikke alle kan dra hvilken som helst stil. Og de fleste som dra en stil de ikke greier å dra, innser det dessverre sjeldent. Nemlig Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Syntes de Norske er bedre. De Italienske er mer *Fisefine*. Mens de Norske er mer macho, og viser makt. Lenke til kommentar
varus Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Forresten tror jeg det første bildet viser paradeuniformen og ikke den de bruker i felten. Tviler på at de drar med seg sabel på narko-razziaer Endret 27. mai 2010 av varus 1 Lenke til kommentar
My War Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 varus skrev (På 27.5.2010 den 11.31): Forresten tror jeg det første bildet viser paradeuniformen og ikke den de bruker i felten. Tviler på at de drar med seg sabel på narko-razziaer Nå tuller du, Sherlock? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har ikke de norske en paradeuniform da? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Analogue skrev (På 27.5.2010 den 13.07): Har ikke de norske en paradeuniform da? Jo, men det er jo ikke til dagsbruk. De brukes jo på 17. mai o.l. Lenke til kommentar
geil Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ezoo skrev (På 26.5.2010 den 22.44): Eller se ut som selveste Chuck Bass. Eneste grunnen til at jeg ser på Gossip Girl, den fyren kan virkelig kle seg: Eneste grunnen til å se på Gossip Girl?! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Sir Zu Zwat: De skoene er herved de styggeste jeg har sett på veldig lang tid, på grensen til noen gang. geil: Får nok av det i det virkelige liv, heheh Endret 27. mai 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 En annen ting jeg ikke liker er alle på Facebook som identifiserer seg med Chuck Bass, som ikke eier klesstil. Tenker da på folk som kaller seg for "Bass" til mellomnavn eller har bilder av ham taget med sitt navn. Typisk folk med sort skjorte, hvitt slips, hvitt flashy belte, bukseseler og alt for mye voks i håret. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Alt for mange som prøver seg på Bass stil, og like mange som failer. Selv om de eier klesstil failer de og, det er ekstremt få som lykkes med å kopiere stilen til Bass. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er flere som hyler ut at noen prøver å kopiere Bass sin stil, en det er folk som prøver å kopiere den. Nå har jeg enda tilgode å se noen copycats - men jeg selv har hentet inspirasjon fra ting han går med, uten at jeg kopierer. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Muzungu skrev (På 27.5.2010 den 15.03): En annen ting jeg ikke liker er alle på Facebook som identifiserer seg med Chuck Bass, som ikke eier klesstil. Tenker da på folk som kaller seg for "Bass" til mellomnavn eller har bilder av ham taget med sitt navn. Typisk folk med sort skjorte, hvitt slips, hvitt flashy belte, bukseseler og alt for mye voks i håret. Vet, blir litt oppgitt med folk som absolutt SKAL forbindes med Chuck Bass på en eller annen måte. Bukseseler ser jeg ikke noe i veien med, så lenge det ikke er clips, eller at det brukes hvite bukseseler til sort skjorte o.l. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Neida. Bukseseler kan være kult nok det. Men, det er ikke kult med hvite bukseseler til matchende hvitt slips og belte (ja, har sett det – flere ganger!). Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ikke mange som passer bukseseler mener jeg. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Denne har jeg sett mange prøve seg på: Det verste tilfellet jeg har sett må ha vært en som prøvde med gul (!)joggebukse(!) til lilla cardigan og hvit skjorte under. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sir Zu Zwat skrev (På 27.5.2010 den 15.45): Ikke mange som passer bukseseler mener jeg. Helt sant, kraftige kroppstyper er vel det verste. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 ^Det der er noe veldig mange kunne prøvd seg på før C.Bass. Lilla ser faktisk bra ut til lilla. Det som skiller seg ut med det antrekket er jo skjorten, som er en multifarget RL skjorte. Om noen prøver å kopiere hele den outfiten, vil det se latterlig ut i 10/10 tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå