Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-141017

Syntes de Norske er bedre. De Italienske er mer *Fisefine*.

Mens de Norske er mer macho, og viser makt.

Lenke til kommentar

En annen ting jeg ikke liker er alle på Facebook som identifiserer seg med Chuck Bass, som ikke eier klesstil. Tenker da på folk som kaller seg for "Bass" til mellomnavn eller har bilder av ham taget med sitt navn. Typisk folk med sort skjorte, hvitt slips, hvitt flashy belte, bukseseler og alt for mye voks i håret.

Lenke til kommentar

Er flere som hyler ut at noen prøver å kopiere Bass sin stil, en det er folk som prøver å kopiere den. Nå har jeg enda tilgode å se noen copycats - men jeg selv har hentet inspirasjon fra ting han går med, uten at jeg kopierer.

Lenke til kommentar

En annen ting jeg ikke liker er alle på Facebook som identifiserer seg med Chuck Bass, som ikke eier klesstil. Tenker da på folk som kaller seg for "Bass" til mellomnavn eller har bilder av ham taget med sitt navn. Typisk folk med sort skjorte, hvitt slips, hvitt flashy belte, bukseseler og alt for mye voks i håret.

Vet, blir litt oppgitt med folk som absolutt SKAL forbindes med Chuck Bass på en eller annen måte. Bukseseler ser jeg ikke noe i veien med, så lenge det ikke er clips, eller at det brukes hvite bukseseler til sort skjorte o.l.

Lenke til kommentar

^Det der er noe veldig mange kunne prøvd seg på før C.Bass. Lilla ser faktisk bra ut til lilla. Det som skiller seg ut med det antrekket er jo skjorten, som er en multifarget RL skjorte. Om noen prøver å kopiere hele den outfiten, vil det se latterlig ut i 10/10 tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...