Lemongrass Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Føler ikke at buksen passet helt på han til høyre, men ellers var det greie kledninger. Endret 26. mai 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Føler ikke at buksen passet helt på han til høyre, men ellers var det greie kledninger. Pinstripe dressbukse & svart skjorte til en hvit dressjakke? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Føler ikke at buksen passet helt på han til høyre, men ellers var det greie kledninger. Pinstripe dressbukse & svart skjorte til en hvit dressjakke? = stygt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Føler ikke at buksen passet helt på han til høyre, men ellers var det greie kledninger. Pinstripe dressbukse & svart skjorte til en hvit dressjakke? Helt greit for en som ikke vet bedre, etter alle disse gother, gangster og joggebuksebildene er jeg glad for å bare endelig få se en skjorte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Folk som ikke vet bedre, er fortsatt noe jeg ikke liker å se Men ja, kan være enig i at det er hakket bedre en gother osv. Men er ikke mye jeg misliker mer en folk som tror de automatisk ser bra ut i dress, mens sannheten er at både dressen, skjorta, slipset OG skoene ser helt jævlige ut. Typ fargekræsj & 4 størrelser for stor. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Å finne et pent dressoutfit er nå alltids en kunst. Og når alt for mange kjenner til kun Dressmann så blir jo det et lite problem. Og hvis det skal være noe annet så ender det jo ofte på en tacky D&G-dress som sitter alt annet en bra. Trenden med hvite dresser osv. kan jeg ikke si jeg liker stort. Det er dessverre ikke så kult som en del skulle ønske. Endret 26. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er enig, hvit dress ser YTTERST sjelden bra ut. Men vil ikke kalle det en trend, hvertfall ikke her i Rogaland. Såg ikke en eneste med hvit dress. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er helt enig i at det ikke er det peneste jeg har sett på lenge. Skal man kjøre hvitt, så kjører man helt hvitt og det skal mye til for å lykkes med det. Hadde han i hvertfall benyttet seg av jakken som hører til buksen blir det hele mye bedre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er enig, hvit dress ser YTTERST sjelden bra ut. Men vil ikke kalle det en trend, hvertfall ikke her i Rogaland. Såg ikke en eneste med hvit dress. Var ikke ute 17. mai i år, så kan ikke si noe om østlandet, men i fjor da jeg var russ i Drammen var det et godt utvalg hvite dresser. Helhvite, eller bare hvit dressjakke eller dressbukse. Ofte med en wet-look piggsveis og gjerne popped collar for å gjøre det fullkomment. Død og fordervelse. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er enig, hvit dress ser YTTERST sjelden bra ut. Men vil ikke kalle det en trend, hvertfall ikke her i Rogaland. Såg ikke en eneste med hvit dress. Men i Rogaland er man vel litt trege, er jo visse folk som fortsatt har nisselue på avataret sitt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Er enig, hvit dress ser YTTERST sjelden bra ut. Men vil ikke kalle det en trend, hvertfall ikke her i Rogaland. Såg ikke en eneste med hvit dress. Men i Rogaland er man vel litt trege, er jo visse folk som fortsatt har nisselue på avataret sitt Hvor er egentlig Rogaland..? Stavanger eller no? Merka da jeg var i Ålesund at de får trender seinere enn østlandsområdet. Skal man ha full hvit dress så må man nesten se slik ut: Dårlige eksempel det siste, men you get the point. Edit: Scratch that last. Her har vi tingen: Endret 26. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er enig, hvit dress ser YTTERST sjelden bra ut. Men vil ikke kalle det en trend, hvertfall ikke her i Rogaland. Såg ikke en eneste med hvit dress. Men i Rogaland er man vel litt trege, er jo visse folk som fortsatt har nisselue på avataret sitt Haha, du sier noe der! Må nesten få skiftet den ut, men er noe ork. Lokeland: Heller Stavanger enn Drammen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Eller se ut som selveste Chuck Bass. Eneste grunnen til at jeg ser på Gossip Girl, den fyren kan virkelig kle seg: Endret 26. mai 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Er enig, hvit dress ser YTTERST sjelden bra ut. Men vil ikke kalle det en trend, hvertfall ikke her i Rogaland. Såg ikke en eneste med hvit dress. Men i Rogaland er man vel litt trege, er jo visse folk som fortsatt har nisselue på avataret sitt Haha, du sier noe der! Må nesten få skiftet den ut, men er noe ork. Lokeland: Heller Stavanger enn Drammen. Har da ikke sagt noe om Stavanger jeg da..? Har aldri fått muligheten til å besøke Stavanger, så jeg kan ikke si så mye om den biten. Drammen er en flott by det (har skjedd mye her vet du), og det kommer seg faktisk med klesveien. Så lenge du ikke besøker Gold Room. Ezoo: Det er lekkert... *Felle en tåre* Endret 26. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Eller se ut som selveste Chuck Bass. Eneste grunnen til at jeg ser på Gossip Girl, den fyren kan virkelig kle seg: For å være litt kverulant; tror ikke han bestemmer hva han skal ha på seg i serien. Tror det er de profesjonelle såkalte designerne, men shoot me if I`m wrong. Lenke til kommentar
zlattan Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er enig, hvit dress ser YTTERST sjelden bra ut. Men vil ikke kalle det en trend, hvertfall ikke her i Rogaland. Såg ikke en eneste med hvit dress. Men i Rogaland er man vel litt trege, er jo visse folk som fortsatt har nisselue på avataret sitt Hvor er egentlig Rogaland..? Stavanger eller no? Merka da jeg var i Ålesund at de får trender seinere enn østlandsområdet. Skal man ha full hvit dress så må man nesten se slik ut: Dårlige eksempel det siste, men you get the point. Edit: Scratch that last. Her har vi tingen: Er personlig ikke noen fan av helhvit dress. Det som derimot kan være ganske stilig er hvit smokingjakke og sort bukse, sånn som dette: Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Eller se ut som selveste Chuck Bass. Eneste grunnen til at jeg ser på Gossip Girl, den fyren kan virkelig kle seg: For å være litt kverulant; tror ikke han bestemmer hva han skal ha på seg i serien. Tror det er de profesjonelle såkalte designerne, men shoot me if I`m wrong. Slik ser skuespilleren, Ed Westwick, ut sivil: Han er helt klart bedre kledd i serien, og har nok noen designere til å hjelpe seg, ja. Men han er jo ganske unik, det er mange som prøver seg på den stilen uten å lykkes. Han kler stilen ekstremt godt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det du sier der er jo en ting som mange glemmer. Ikke alle kan dra hvilken som helst stil. Og de fleste som dra en stil de ikke greier å dra, innser det dessverre sjeldent. 1 Lenke til kommentar
varus Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva synes dere om norske politiuniformer kontra den italienske? Syns selv norske uniformene er grisestygge. Grunn nok til ikke å bli politi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå