dysfunctional Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jepp. Jeg bodde i England før, og synes det er skremmende at mye av stilen har kommet hit. Minner meg veldig om "pikies", husker ikke hva det norske ordet er, men for de som har sett "Snatch" skjønner hva jeg mener. Haha @ PatSharpX. Endret 26. mai 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Haha, sigøynere er ordet du leter etter ; ) "I fockin' hate pikies!" Endret 26. mai 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Sigøynere, ja! Takktakk. Blir Drammensbefolkningen hissige hvis jeg sier at chav-stilen ligner litt på deres? Og litt av Oslo Øst-delen. Uten at jeg tråkker noen på tærene nå... Endret 26. mai 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ja, Drammensfolekt blir hissig! Men kun fordi det er delvis sant ... Har en del venner med "chav"-stilen, men jeg har vel like mange som kler seg ordentlig. Så er det jo dog store klasseskiller i Drammen som i alle andre byer også. Endret 26. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Drammen er og blir slumt. Lenke til kommentar
varus Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 90% av norske 18-30 åringer er per definisjon chavs. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Klippet fra urban dictionary Picture this a young lad about 12 years of age and 4 ½ feet high baseball cap at ninety degrees in a imitation addidas tracksuit, with trouser legs tucked into his socks (of course, is definitely the height of fashion). This lad is strutting around, fag in one hand jewellery al over the over, outside McDonalds acting as if he is 8 foot tall and built like a rugby player, when some poor unsuspecting adult (about 17/18) walks round the corner wanting to go to mcdonalds for his dinner glances at the young lad, the young lad jumps up in complete disgust and says “Whats your problem? Wanna make sommin of it? Bling Bling” when the adult starts to walk towards the young lad, the young lad pisses himself and runs off to either his pregnant 14-year-old girlfriend or his brother in the army crying his eyes out. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Drammen er og blir slumt. Utdyp. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hahahahah @ EB_Veyron, ikke lokeland. Det morsomme er at det kunne vært en svarting i Norge. Endret 26. mai 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
thael Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Takler selv ikke å se hiphop gangsterstilen, alt for svære bukser, t-skjorter, gensere, caps, "bling" og den attituden de har er enda verre, det aggressive kroppsspråket og den aggressive munnbruken. Hater også å se andre som går kledd "vanlig" men har buksene langt nede på rævva. PULL YOUR PANTS UP YOU LOOK LIKE A FUCKING IDIOT wigger-(n.) one who suffers from "ghettoitis", a disease that occurs mostly in caucasion high school/ college aged males (mostly from rich, white families and suburban homes having 2 or more expensive sports cars or SUVs), causing them to believe that they are african-american and from "the hood", and they they are "missundastood" and will "bust a cap in yo ass" if you "be playa hatin'", they feel driven to listen to rap music as an attempt to blend in with african-american society, sometimes even listening to other sufferers of ghettoitis (ex. eminem, vanilla ice) to feel an even stronger sense of belonging. there is no cure for this illness but it has many side effexts, such as tripping over ridiculously large pants and boots, wearing funny hats, and speaking ebonics, as well as annoying all of those around them. samt sosse stilen med hvite bukser, svart boblevest, svæære solbriller, rosa hårbånd, brunkrem, rosa / hvitt pannebånd og/eller fuckloads med hårgele. A straight male who acts and dresses like a homosexual. Related to punce , gay and fag. 1. "Hey see that guy over there with the stupid rolled up sleeves and the designer bag? What a bloody METROFAG" 2. "Dude, is that guy with the David Beckham hair gay or what?" "Nah man, he's just a fucking METROFAG" Selv er jeg ganske slaskete. Random joggebukse / jeans + random t-skjorte, evt. hettegenser, behagelig som fean å gå i :=) 5 år gamle slitte joggesko, hvorfor? gidder ikke kjøpe nye, bryr meg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Da misliker jeg stilen din...møter jeg deg på gata er det noen oppgitte blikk på vei... Edit: Jeg er dog helt enig i det du sier om wigger og "sossestilen", selv om ett gjennomført Hip-Hop eller streetwareantrekk er kult å se på! Endret 26. mai 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Mye verre å se de som ikke bryr seg enn de som har en gjennomført stil, uansett hvor jævlig den måtte være. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg var enig frem til du sa hva du gikk i. Der mistet du litt respekt fra min side... Lenke til kommentar
mantex Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Takler selv ikke å se hiphop gangsterstilen, alt for svære bukser, t-skjorter, gensere, caps, "bling" og den attituden de har er enda verre, det aggressive kroppsspråket og den aggressive munnbruken. Hater også å se andre som går kledd "vanlig" men har buksene langt nede på rævva. PULL YOUR PANTS UP YOU LOOK LIKE A FUCKING IDIOT wigger-(n.) one who suffers from "ghettoitis", a disease that occurs mostly in caucasion high school/ college aged males (mostly from rich, white families and suburban homes having 2 or more expensive sports cars or SUVs), causing them to believe that they are african-american and from "the hood", and they they are "missundastood" and will "bust a cap in yo ass" if you "be playa hatin'", they feel driven to listen to rap music as an attempt to blend in with african-american society, sometimes even listening to other sufferers of ghettoitis (ex. eminem, vanilla ice) to feel an even stronger sense of belonging. there is no cure for this illness but it has many side effexts, such as tripping over ridiculously large pants and boots, wearing funny hats, and speaking ebonics, as well as annoying all of those around them. samt sosse stilen med hvite bukser, svart boblevest, svæære solbriller, rosa hårbånd, brunkrem, rosa / hvitt pannebånd og/eller fuckloads med hårgele. A straight male who acts and dresses like a homosexual. Related to punce , gay and fag. 1. "Hey see that guy over there with the stupid rolled up sleeves and the designer bag? What a bloody METROFAG" 2. "Dude, is that guy with the David Beckham hair gay or what?" "Nah man, he's just a fucking METROFAG" Selv er jeg ganske slaskete. Random joggebukse / jeans + random t-skjorte, evt. hettegenser, behagelig som fean å gå i :=) 5 år gamle slitte joggesko, hvorfor? gidder ikke kjøpe nye, bryr meg rett og slett ikke. Jeg kjører hip hop stil ibland. fullt ut, baggy alt. Og bryr meg egentlig ikke så altfor mye om hva folk sier om det. Det viser bare at jeg er en fyr som bruker det jeg liker. du kjører veldig stereotype, det gjør alle andre også. så godt som alle andre. og det er veldig kjedelig for oss 'snille og rolige hip-hop'ere.' Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 mantex: Velkommen til MoV-avdelingen som huser de mest hatfulle menneskene på hele diskusjon.no Lenke til kommentar
mantex Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du kan være så snill og rolig du vil, men du ser fortsatt ut som en idiot. ja, det kan så være. Men jeg går ihvertfall i hva JEG synes er behagelig og fint, og ikke hva folk på diskusjon.no mener er fint. Jeg personlig er ikke imot noe som helst, INGENTING er stygt, og jeg skulle faktisk ønske det var enda mer kreativitet i klesveiene til folk. ALT er fint så lenge det er gjennomført. det gjelder også joggebukse. kommer jeg til å bli hata for det her eller? :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) ALT er fint så lenge det er gjennomført. det gjelder også joggebukse. Hva som er fint er jo relatert til klassen man kommer fra (eventuelt søker mot), sosial omkrets ++. Uansett vil de fleste modne mennesker se på den stilen som litt slæskete. Det sier noe om at du ikke bryr deg, rett og slett. For visse mennesker kan det være nok til at de får et negativt inntrykk. Jeg kommer dog fra en lavtstående klasse, men kunne aldri funnet på å gå i joggebukse hvis jeg ikke hadde som formål å jogge. Endret 26. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nok en gang, å jogge i en såkalt joggebukse er håpløst. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nok en gang, å jogge i en såkalt joggebukse er håpløst. Det var hypotetisk (og passer bra inn i setninga) - jeg jogger ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå