Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-141017

Kake: Jeg er gutt :blush:

Hvorre: Haha, slo ikke ann der i gården nei?

Tipper du syns det var like morsomt som du tror avataren din er

Jeg tror virkelig hverken at jeg eller avataren min er morsom :)

Ikke nødvendig å være så fiendlig, eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken stil jeg ikke liker? Folk som går med glatte adidasbokser, hvite joggesko og fleecegensre hele tiden, uansett anledning. Husker til og med at det var en som dukket opp slik på fest. Kan tilføye emo og gother stilen her også, skjønner ikke hvorfor man vil gå rundt og se ut som et vandrende lik.

Endret av Ezoo
Lenke til kommentar

Apropos diskusjonen på forrige side: Hva skjer med at chav i Norge betyr noe helt annet enn det "egentlig" btyr? I england dasser de jo rundt i joggedress (hunnkjønnene that is) med litt bling og kanskje en trang topp under hettegenseren. Jada, det er harry det og, men jeg synes alle kaller alt mulig rart for chav for tiden.

Lenke til kommentar

Altså, det er stort sett yngre personer, skinheads, casuals etc. Kler seg i arbeiderklassestil, ofte jeans og skinnjakker o.l.

Er stort sett "gatas bøller" som henger rundt i parker, kjøpesentre og andre random steder. Nolifers med andre ord.

Raskt google bildesøk gir deg noen eksempler. Selv om jeg har sett masse av dem, og 95% er hjernedøde fucks som tagger, gjør hærverk og annet dritt...

Og jentene er (etter de jeg husker) er kledd slutty, mange med fake burberry, og de bruker også masse fake gullringer og smykker.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...