Swafty Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Du blir ikke den første, se et par sider tilbake i omtrent hvilken som helst tråd her på MoV. Ok, har forsøkt å finne ut av det men dere ror dere bare unna spørsmålet. Nei, de seiler Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg kaller dem 'Moteklanen'\'Motegruppa'. Vil tro alle har den samme avataren fordi disse gutta er de dominerende på denne delen av forumet, og er da en liten gjeng\gruppe. Jeg skjønner.. skikkelig tøffinger, altså. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) De er i hvert fall den gruppa som kler seg mest elegant. De terger som oftest litt ned på deg viss du kommer frem med noe de ikke liker. Det er derfor vi trenger tråder som Sneaker -og streetwear tråden, for de har ikke noe å gjøre der. Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 De er i hvert fall den gruppa som kler seg mest elegant. De terger som oftest litt ned på deg viss du kommer frem med noe de ikke liker. Det er derfor vi trenger tråder som Sneaker -og streetwear tråden, for de har ikke noe å gjøre der. Skjønner, mann. Så den tråden er på en måte deres lille tilholdssted? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Hele forumet utenatt Streetwear tråden er nok tilhodsstedet. Nå blir det mye OT .. Endret 25. mai 2010 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Så en kar i dag med piquet som fkm har (som thrice postet for en stund tilbake), typ XXXXL. Må si fkm var kjekk i den, det var ikke typen som var på datalaben på HiO. Han kjørte gangster stilen fult ut, manglet bare en diger "bling" rundt halsen. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nei, de seiler hahah er det nå jeg skal poste seilbåtbildene fra facebookene til gutta krutt? liker ikke skatesko til dress(bukse). Det så jeg mye av på 17 mai. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Du blir ikke den første, se et par sider tilbake i omtrent hvilken som helst tråd her på MoV. Ok, har forsøkt å finne ut av det men dere ror dere bare unna spørsmålet. Nei, de seiler Hva ellers? Lenke til kommentar
mantex Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) ^ Endret 25. mai 2010 av mantex Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan vi kanskje prate om annet enn seiling og avatarer? :/ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 ^ dagens! jeg synes seiljakker på de som aldri har satt sine bein på en båt ser dumt ut. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) s Endret 30. januar 2018 av bruker-141017 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 dagens! jeg synes seiljakker på de som aldri har satt sine bein på en båt ser dumt ut. Hva med når det været tillater det? Det vil si ekstrem regn. Har ikke seiljakke selv, men synes det er greit om været er helt for jævlig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Føler det blir så 'wannabe rik' hvis du skjønner hva jeg mener. En regnjakke/allværsjakke fra H&H o.l fungerer like fint. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 ^ Ser ut som et dårlig nach Bare dårlig humor mellom mor og sønn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette er en stil jeg ikke liker å se på jenter (also, den er verre på gutter ) Vinter: lang Canada Goose, sorte tights og Uggs. Vår/Høst: Seiljakke, sorte tights og hunterstøvler. Passerer et ukjent antall av disse individene på vei til skolen hver dag. Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 De som bruker Ugs fortjener ikke engang å leve. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva syntes dere? Gutt eller jente? Føler det blir så 'wannabe rik' hvis du skjønner hva jeg mener. En regnjakke/allværsjakke fra H&H o.l fungerer like fint. +1 De som bruker Ugs fortjener ikke engang å leve. Nå var du litt vel drøy her ... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva syntes dere? Aw, hell no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå