Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyrike russere er hakket verre. Har møtt mange av de i Gstaad, St. Moritz, Cannes, Monaco og Portofino.

I sommer var jeg i Portofino, møtte den show-off kåte russeren etter den andre. Drikker Dom Perignon til frokost og lar Rolls Roycen stå på tomgang utenfor hotellet for å briefe.

Lenke til kommentar

Det eneste som plager meg er den forferdelige dama. Snakker nedsettende om nordmenn som ikke blir noe. Det eneste hun har gjort er å knulle en kar som er dobbelt så gammel som henne.

Så sant! Hun ler av normenn som ikke har oppnådd suksess i livet, men hva i alle dager har hun gjort? Ikke en dritt.

På en annen side står det respekt av han lolcaten av en nordlending. Har sansen for folk som starter på null og bygger seg opp en rikdom.

Bare det at selve fyren er usmakelig, though...

Lenke til kommentar

Jeg liker han, selv om han er harry. Han har satset og bygd noe selv, og det fortjener respekt.

Joda, han fortener respekt for det han har bygt opp. Er berre så jævli synd at han, som ovanfor nemnt, opptrer som ein nyrik russar som på død og liv må vise kor rik han er. Olav Thon er jo 1000x rikare enn han nordlendingen, og han finst ikkje kaksete i det heile.

Lenke til kommentar

Han oppfører seg som en nyrik russer. Han fortjener respekt for det han har klart å skape, men ikke oppførselen sin.

Dama hans er jo definisjonen på en gold digger..

Dette er alt man trenger å si om han.

Kan jeg spørre hva avataren din betyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...