thrice Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg liker han, selv om han er harry. Han har satset og bygd noe selv, og det fortjener respekt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Han oppfører seg som en nyrik russer. Han fortjener respekt for det han har klart å skape, men ikke oppførselen sin. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nyrike russere er hakket verre. Har møtt mange av de i Gstaad, St. Moritz, Cannes, Monaco og Portofino. I sommer var jeg i Portofino, møtte den show-off kåte russeren etter den andre. Drikker Dom Perignon til frokost og lar Rolls Roycen stå på tomgang utenfor hotellet for å briefe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Dama hans er jo definisjonen på en gold digger.. Endret 25. mai 2010 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dama hans er jo definisjonen på en gold digger.. QFT! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det eneste som plager meg er den forferdelige dama. Snakker nedsettende om nordmenn som ikke blir noe. Det eneste hun har gjort er å knulle en kar som er dobbelt så gammel som henne. Så sant! Hun ler av normenn som ikke har oppnådd suksess i livet, men hva i alle dager har hun gjort? Ikke en dritt. På en annen side står det respekt av han lolcaten av en nordlending. Har sansen for folk som starter på null og bygger seg opp en rikdom. Bare det at selve fyren er usmakelig, though... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg liker han, selv om han er harry. Han har satset og bygd noe selv, og det fortjener respekt. Joda, han fortener respekt for det han har bygt opp. Er berre så jævli synd at han, som ovanfor nemnt, opptrer som ein nyrik russar som på død og liv må vise kor rik han er. Olav Thon er jo 1000x rikare enn han nordlendingen, og han finst ikkje kaksete i det heile. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 De kommer rett fra et fektestevne, ser du vel. Slengte på seg jakke og sløyfe i garderoben. Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 De skoene passet helt perfekt til dressen, eller hva? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Han oppfører seg som en nyrik russer. Han fortjener respekt for det han har klart å skape, men ikke oppførselen sin. Dama hans er jo definisjonen på en gold digger.. Dette er alt man trenger å si om han. Lenke til kommentar
varus Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Han oppfører seg som en nyrik russer. Han fortjener respekt for det han har klart å skape, men ikke oppførselen sin. Dama hans er jo definisjonen på en gold digger.. Dette er alt man trenger å si om han. Kan jeg spørre hva avataren din betyr? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Du blir ikke den første, se et par sider tilbake i omtrent hvilken som helst tråd her på MoV. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 WTF!? Ser ut som noe DG eller Dior kunne kommet med. Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Der traff du bra, det er faktisk en del av DGs høst-/vinterkolleksjon 2010/11. Endret 25. mai 2010 av Mr. Grieves Lenke til kommentar
varus Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Du blir ikke den første, se et par sider tilbake i omtrent hvilken som helst tråd her på MoV. Ok, har forsøkt å finne ut av det men dere ror dere bare unna spørsmålet. 1 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja, det er faktisk veldig irriterende Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Men hva skjer egentlig med at alle har det bildet som avatar? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg kaller dem 'Moteklanen'\'Motegruppa'. Vil tro alle har den samme avataren fordi disse gutta er de dominerende på denne delen av forumet, og er da en liten gjeng\gruppe. Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå