McMuffin Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Elsker det fantastisk høye toleransenivået her på forumet. Sålenge folk ikke ser ut som "gotherne" i de forrige bildene får de f-meg kle seg som de vil Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Nei. En kul t-skjorte, stramme bukser (Ikke så stramme at bena ser ut som pølser) men litt skinny. Converse sko, en litt kort jakke (skinn eller annet stoff) og pilot briller ser drit fett ut! Litt Indie/retro aktig. Det var vanskelig å finne bilde. Du tenker sånn stil ? Er ikke noe fett btw Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Nja, kan vel si at det ligner den tegningen ja, untatt skoa! Det er din mening. Mange som går sånn! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Mange som går sånn! Å det gjør det fett? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Mange som går sånn! Å det gjør det fett? Har jeg sagt det? Fyren før meg sa at han ikke likte det, så sa jeg at det er han sin mening og at det er mange som syns det er kult. Mange liker is og det gjør jeg og, men det betyr ikke at det er fett å spise is! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Du skrev det på en måte så Homme tydeligvis trodde at du mente det. Det virket faktisk litt slik. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Du dømmer etter en setning. Du aner ikke hva jeg mente med den. Jeg mener at selvom han ikke likte den stilen er det fortsatt mange som gjør det! Jeg syns selv at det å gå med noe fordi det er inn eller andre går med det er utrolig teit. Nå er det forsåvidt samme for meg hva dere tror siden dere ikke kjenner meg. Endret 25. september 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Selfølgelig dømmer jeg etter en settning, hva annet har jeg å dømme etter på et forum? Kroppsspråket ditt? Men beklager viss jeg tolket deg feil Endret 25. september 2008 av Homme Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 hahaha QFT, ikke ta ting så gravalvorlig disorder i denne tråden MÅ det være lov å være litt dømmende Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Hehe. Jeg bare en veldig følsom person. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Band-skjorte, tighte bukser, oloajakke, old school sko (f.eks: All Star) og langt hår Ohh og øredobber på gutter samt strikk/metal bånd utenpå buksa selv om man ikke skal sykle, da er du nådd toppen. Strikk rundt nederst på buksa er det styggeste jeg veit!! Ja! Hater strikk rundt anklene! Lenke til kommentar
arikanari23 Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg hater folk som klager på andre, men som har ekstremt kjedelig stil selv. Det verste jeg ser er gutter med følgende klesantrekk: - Random svarte/hvite sko. Blanding av joggesko og lacoste sko, noe sånt som dette http://img.kelkoo.com/no/medium/998/677/15...20655677998.jpg - Ganske blå bukser fra Levis etc. Sånne bukser som er helt vanlige og kjipe. Ser helt forferdelig ut. http://www.jeans-online.pl/images/5010101(2).jpg - De genserene med sånn gnidlås frå H&M. Enten grå eller hvit, det er så forbanna stygt det! Også med en helt vanlig t-skjorte inni. Ellers går de med en vanlig genser med rund hals, uten noe form for uttrykk. Fysj og fy. http://i12.tinypic.com/4v82tc9.jpg Sånn som det, uten prikkene. - De ordner ikke håret... kan ta litt ansvar for seg selv... Dette er definitiv taperne av samfunnet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Den du linket til er fra H&M sin høstkolleksjon for JENTER i 2006. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Dette er definitiv taperne av samfunnet. wtf? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Dette er definitiv taperne av samfunnet. Lurer på hvordan du ser ut jeg ... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Tror ikke du vi vite det Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) De ordner ikke håret... kan ta litt ansvar for seg selv... Dette er definitiv taperne av samfunnet. ... Endret 26. september 2008 av Psychotron Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Band-skjorte, tighte bukser, oloajakke, old school sko (f.eks: All Star) og langt hår Æsj. Tighte bukser, Olajakke... Hva mener du med langt hår? sånn litt over ørene, eller sånn såkalt "jente-langt-hår" ? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Dette er definitiv taperne av samfunnet. Hahaha, noen har helt klart fått stilen sin 'grillet' :!: Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Jeg hater folk som klager på andre, men som har ekstremt kjedelig stil selv. Det verste jeg ser er gutter med følgende klesantrekk: - Random svarte/hvite sko. Blanding av joggesko og lacoste sko, noe sånt som dette http://img.kelkoo.com/no/medium/998/677/15...20655677998.jpg - Ganske blå bukser fra Levis etc. Sånne bukser som er helt vanlige og kjipe. Ser helt forferdelig ut. http://www.jeans-online.pl/images/5010101(2).jpg - De genserene med sånn gnidlås frå H&M. Enten grå eller hvit, det er så forbanna stygt det! Også med en helt vanlig t-skjorte inni. Ellers går de med en vanlig genser med rund hals, uten noe form for uttrykk. Fysj og fy. http://i12.tinypic.com/4v82tc9.jpg Sånn som det, uten prikkene. - De ordner ikke håret... kan ta litt ansvar for seg selv... Dette er definitiv taperne av samfunnet. haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå