Nash Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Vanskelig å ikke se ut som en liten mammadalt med Mad Men sleik i ung alder (tenåring altså). Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Så sant så sant, Nash. Det hender jeg har den stilen jeg også, men nå er jeg ikke noen tenåring heller. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Surra litt. Endret 24. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er ingen i den alderen som slipper unna med Mad Men-sleik, så det ser dumt ut uansett. Det ser riktignok mye verre ut når håret bare er fett og gjemt under et pannebånd, eller hvis håret er halvlangt. Alexander / Charles Bass har noe lignende Don Draper og kler det. I know that guy. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Han har postet bilde av seg med ansikt/frisyre :O Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Where? Ikke mange som drar i land den stilen, så hadde vært interessant å se. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ble postet for et par mnd siden i bildetråden. Tenkte det kunne være et eksempel på hvordan en forholdsvis ung kar ser ut med det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 retro solbriller er ganske inn for tiden, virker det som. Hva mener dere om disse? ser så godt som aldri noen med de nederste, men må si jeg ser de øverste ganske ofte. (garantert ikke AKKURAT den samme som jeg linka, men den "typen." Personlig synes jeg det kan være tøft, men så skal det sies at flere av tingene jeg har syntes har vært tøft har blitt motsagt kraftig i denne tråden da, haha Wayfarers er jo så oppbrukt at det nesten ikke skulle være mulig spør du meg. Oppbrukt eller ikke, de er ihvertfall ikke stygge i motsetning til de nederste brillene Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ble postet for et par mnd siden i bildetråden. Tenkte det kunne være et eksempel på hvordan en forholdsvis ung kar ser ut med det. Tror muligens det ligger et på bloggen hans og... Hvis ikke har jeg plenty av nakenbilder jeg kan slenge opp! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bare hvis de kommer på 'stiler vi liker å se', fkm Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 En fyr jeg så i London i fjor sommer hadde på seg dette: sneakers fra Gucci, jeans fra Versace, belte fra A|X og t-skjorte fra D&G. Han manglet egentlig bare en Louis Vuitton-cap. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Forsåvidt greit så lenge det ikke lyser lang vei, og/eller er usmakelig, noe jeg antar det var i dette tilfellet. Har folk råd til dyre merker må de gjerne kjøpe det så lenge de ikke har en kvalm holdning som følge av at de kan det (som en del har). Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 En fyr jeg så i London i fjor sommer hadde på seg dette: sneakers fra Gucci, jeans fra Versace, belte fra A|X og t-skjorte fra D&G. Han manglet egentlig bare en Louis Vuitton-cap. Huff. Høyrest ut som noko han "Rikingen" på VGtv kunne ha gått med. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Appropo 'Rikingen', jeg liker ikke folk som kaller datteren sin Chanel. Mer tacky skal du jobbe lenge for å få det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Appropo 'Rikingen', jeg liker ikke folk som kaller datteren sin Chanel. Mer tacky skal du jobbe lenge for å få det. Ja, sykt harry. Så alle episodene av det i dag, helt brutalt! Snakk om harry folk Tenk å bruke så mye penger på klær som er så stygge! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 De er ikke stygge hvis de bærer navnet Louis Vuitton og koster mer enn en bil vettu Det verste med hele greia var vel det at han faktisk var så svak at han kjøpte dette til henne. Om jeg så hadde hatt 500 mill på bok hadde jeg aldri vært så raus med madame'n. Hu måtte nok ha fortsette med en klesvei uten sko til 50k. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er det mulig? http://www.stekare.no/ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Ja, sykt harry. Så alle episodene av det i dag, helt brutalt! Snakk om harry folk Tenk å bruke så mye penger på klær som er så stygge! Det eneste som plager meg er den forferdelige dama. Snakker nedsettende om nordmenn som ikke blir noe. Det eneste hun har gjort er å knulle en kar som er dobbelt så gammel som henne. Endret 25. mai 2010 av thrice Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er dama det einaste som irriterer deg? Serien og fyren i seg sjølv er jo eit vandrande brotsverk mot jantelova! Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå