My War Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bare jeg som har lagt merke til at nesten alle går med sånne bukser nå? Skikkelig ute av stil, hvis du spør meg.. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Skulle det være beige chinos så var det et dårlig eksempel... Lenke til kommentar
My War Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Skulle det være beige chinos så var det et dårlig eksempel... Viste ikke hva det het, jeg. Men ja, det er sånne jeg mener. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Altså, det er greit sålenge de sitter ordentlig og ikke er stappet ned i hvite tennisokker, noe jeg ser sånn ca hver dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) ikke noe i veien med chinos! Det du postet bilde av der, Viskelærhodet, er bare et par stygge, beige bukser! Endret 24. mai 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
My War Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 ikke noe i veien med chinos! Det du postet bilde av der, Viskelærhodet, er bare et par stygge, beige bukser! Som jeg sa tidligere, jeg viste ikke navnet på de. Bare tok det første bildet jeg fant av en bers bukse. Men jeg tror de fleste som gidder å tenke, skjønte hva jeg mente.. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Gangsterz-for-evah-my-homie-brother-yo med buksa på anklene og sosser som løper rundt med strikk rundt buksa, klær for 15000 og den samme sleiken på alle sammen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva er egentlig greia med "sleiken"? 95% av de jeg ser som kler seg nogenlunde pent (klær som jeg tror både jeg og avatargutta ser på som pent) har forferdelige sleiker. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Ett par pene chinos: Stor forskjell på de og den der oppe Endret 24. mai 2010 av Overdox Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva er egentlig greia med "sleiken"? 95% av de jeg ser som kler seg nogenlunde pent (klær som jeg tror både jeg og avatargutta ser på som pent) har forferdelige sleiker. Hva sikter du til med sleik? Mad Men stil eller bildet som ble vist tidligere i tråden? Er enig i at i at sistnevnte ikke er særlig pent. Lenke til kommentar
My War Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva er egentlig greia med "sleiken"? 95% av de jeg ser som kler seg nogenlunde pent (klær som jeg tror både jeg og avatargutta ser på som pent) har forferdelige sleiker. Hva sikter du til med sleik? Mad Men stil eller bildet som ble vist tidligere i tråden? Er enig i at i at sistnevnte ikke er særlig pent. Han mener nok sånn fjortis-sleik, ja. Sånn sleik fra Mad Men er jo classy. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 95% av det man ser på Mad Men er dødskonge, så jeg refererer nok til fjortissgreia ja. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvordan kan dere putte navn på dette? For det meste har jeg joggebukser, de er myke og man kan løpe i de. Noen svarte, en grå. Jeg har også t-skjorter, svarte eller grå, kanskje to hvite. Noen gensre - de beste er fra russetiden, de er mykest- og det er det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er ingen i den alderen som slipper unna med Mad Men-sleik, så det ser dumt ut uansett. Det ser riktignok mye verre ut når håret bare er fett og gjemt under et pannebånd, eller hvis håret er halvlangt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Halvlangt og fett er jo hovedregelen, enten det er med eller uten pannebånd. Og gjerne med for mye gele eller voks i tillegg. Det ser jo rett og slett fantastisk ekkelt ut. Endret 24. mai 2010 av NgZ Lenke til kommentar
mantex Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 retro solbriller er ganske inn for tiden, virker det som. Hva mener dere om disse? ser så godt som aldri noen med de nederste, men må si jeg ser de øverste ganske ofte. (garantert ikke AKKURAT den samme som jeg linka, men den "typen." Personlig synes jeg det kan være tøft, men så skal det sies at flere av tingene jeg har syntes har vært tøft har blitt motsagt kraftig i denne tråden da, haha Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har sånne briller til vanlig med styrke i (litt mindre, fordi det ville ikke fungert på ansiktet mitt ellers), men de selger også uten styrke på HM. Ikke noe jeg henger meg opp i, det er jo bare pynt som alt annet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er ingen i den alderen som slipper unna med Mad Men-sleik, så det ser dumt ut uansett. Det ser riktignok mye verre ut når håret bare er fett og gjemt under et pannebånd, eller hvis håret er halvlangt. Alexander / Charles Bass har noe lignende Don Draper og kler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå