Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

ikke noe i veien med chinos! Det du postet bilde av der, Viskelærhodet, er bare et par stygge, beige bukser!

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

ikke noe i veien med chinos! Det du postet bilde av der, Viskelærhodet, er bare et par stygge, beige bukser!

Som jeg sa tidligere, jeg viste ikke navnet på de. Bare tok det første bildet jeg fant av en bers bukse.

Men jeg tror de fleste som gidder å tenke, skjønte hva jeg mente..

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med "sleiken"? 95% av de jeg ser som kler seg nogenlunde pent (klær som jeg tror både jeg og avatargutta ser på som pent) har forferdelige sleiker.

Hva sikter du til med sleik? Mad Men stil eller bildet som ble vist tidligere i tråden? Er enig i at i at sistnevnte ikke er særlig pent.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med "sleiken"? 95% av de jeg ser som kler seg nogenlunde pent (klær som jeg tror både jeg og avatargutta ser på som pent) har forferdelige sleiker.

Hva sikter du til med sleik? Mad Men stil eller bildet som ble vist tidligere i tråden? Er enig i at i at sistnevnte ikke er særlig pent.

Han mener nok sånn fjortis-sleik, ja. Sånn sleik fra Mad Men er jo classy.

Lenke til kommentar

Hvordan kan dere putte navn på dette?

For det meste har jeg joggebukser, de er myke og man kan løpe i de. Noen svarte, en grå. Jeg har også t-skjorter, svarte eller grå, kanskje to hvite. Noen gensre - de beste er fra russetiden, de er mykest- og det er det.

Lenke til kommentar

Halvlangt og fett er jo hovedregelen, enten det er med eller uten pannebånd. Og gjerne med for mye gele eller voks i tillegg. Det ser jo rett og slett fantastisk ekkelt ut. :ermm:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

retro solbriller er ganske inn for tiden, virker det som.

oliver-peoples-ndg1-caruso-eyewear-1.jpg

Hva mener dere om disse? ser så godt som aldri noen med de nederste, men må si jeg ser de øverste ganske ofte. (garantert ikke AKKURAT den samme som jeg linka, men den "typen."

Personlig synes jeg det kan være tøft, men så skal det sies at flere av tingene jeg har syntes har vært tøft har blitt motsagt kraftig i denne tråden da, haha :)

Lenke til kommentar

Det er ingen i den alderen som slipper unna med Mad Men-sleik, så det ser dumt ut uansett. Det ser riktignok mye verre ut når håret bare er fett og gjemt under et pannebånd, eller hvis håret er halvlangt.

Alexander / Charles Bass har noe lignende Don Draper og kler det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...